Urbanus schreef:Omg ja, pb mij je anonieme confessions![]()
Dit is echt het slechtste idee en tegelijk het beste topic ooit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaplaars schreef:Ik sta een soep te maken met restjes groente en voel mij daar zo goed bij dat ik aan het bedenken ben hoe mijn kookprogramma op 24kitchen moet gaan heten. En welke kleur schort van duurzaam katoen ik dan aan zal trekken.
Sterre98 schreef:Oh ja heerlijk!
Net hier op werk (sta bij zelfscan kassa's met poortjes) rent er een kind fullspeed op de poortjes af, ik roep nog dat ze niet opengaan en dat ie moet stoppen, is niet gebeurdHeb nog nooit een kind zo hard zien crashen. Joch bleek Duits te zijn dat ie me niet verstond.
Toen ie weg was met z'n ouders kreeg ik echt de slappe lach
Niobe schreef:Kuggur schreef:Ik vind het hilarisch dat je je zorgen maakt veroordeeld te worden door de pokemon community vanwege de keus van je favoriete pokemon...
Ja krom is dat hè? Fanatieke fan communities kunnen zo giftig zijn
Kuggur schreef:Ik vind het hilarisch dat je je zorgen maakt veroordeeld te worden door de pokemon community vanwege de keus van je favoriete pokemon...
xPabloBokt schreef:Niobe schreef:Ja krom is dat hè? Fanatieke fan communities kunnen zo giftig zijn
Begin me er niet over. Ik was in 2015 die-hard fan van The Script, maar de harde kern daar is zo toxic.. ik ga om die mensen gewoon niet meer queuen bij die concerten. Voelen zich zo verheven boven anderen, vreselijk.
Yltje schreef:xPabloBokt schreef:
Begin me er niet over. Ik was in 2015 die-hard fan van The Script, maar de harde kern daar is zo toxic.. ik ga om die mensen gewoon niet meer queuen bij die concerten. Voelen zich zo verheven boven anderen, vreselijk.
Serieus? Ik ben wel fan van The Script en regelmatig heen geweest maar nooit verwacht, wat naief denk ik haha
Ik vind wel dat met alles de “die-hard” fans echt belachelijk zijn, kijk ook naar voetbal enzo
Urbanus schreef:anoniem: Ik heb een trio gehad
Oké ik ook.
anoniem: Ik ben vroeger weggelopen en heb op de telex gestaan
anoniem Ik ben met 2 bokkers van verschillend geslacht naar bed geweest
Oké ik ga niet allemaal seksuele confessions posten want dan wordt het zo'n 18+ topic mensen![]()
fleurtjeuh schreef:Yltje schreef:Altijd baas boven baas
Mijn vriend herinnerde me aan het feit dat we ook een sextet hebben gehad.
Met 3 stellen samen dus
Yltje schreef:@Pablobokt -> dat is serieus kansloos inderdaad. Fan? Prima! Maar dat uit de hoogte gedrag en misgunnen omdat ze ergens een fantasiebeeld hebben over dat ze de ‘beste’ fan zijn
fleurtjeuh schreef:
Mijn vriend herinnerde me aan het feit dat we ook een sextet hebben gehad.
Met 3 stellen samen dus
Dan kom ik ook op de vragen van Kuggur haha