Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik heb 1,5 week geleden een date gehad. Ik had er eigenlijk al niet zo veel zin in, maar goed, de feestjes waar je het minste zin in hebt zijn ook altijd de leukste. Hij woont in Arnhem, en had me uitgenodigd bij hem thuis een drankje te komen doen. Prima.
Ik zit al in de trein naar Utrecht centraal als hij een appje stuurt "denk je dat je mijn huis zelf kunt vinden, ik moet nog even wat dingen doen". Dat was het moment dat ik eigenlijk overwogen heb om om te keren naar huis. Dus ik heb teruggestuurd dat ik idd wat aan de vroege kant was, dus dat ik wel op het station zou wachten tot hij tijd had om me op te halen. Toen kon hij er ineens wel staan toen ik aankwam.
Op de wandeling naar zijn huis al een paar fikse discussies gehad, maar goed, ik ben dan te beleefd om terug te lopen. Uiteindelijk heb ik daar tot 23.00 gezeten. Flinke politieke discussies gehad, maar daar ook wel om gelachen samen, en de avond was best oké. Als het niet zo was dat hij flink door zat te roken (hij heeft na een half uurtje het raam maar open gezet omdat ik bleef kuchen) had ik hem misschien niet tegengehouden toen hij me probeerde te zoenen...
Gelukkig is mijn knappe Spaanse vent weer eens op komen dagen, dus ik denk dat ik daar binnenkort maar weer eens mee afspreek.
Kaygee schreef:Hier een beetje date moe. Hier is het altijd het geval dat wanneer ik me ga hechten het misloopt. Gaan daten met iemand, dat ook aangegeven. Zou ook niks serieus worden eigenlijk maar het liep toch anders. Echt een hele goede klik, het was echt fantastisch samen. En na opmerkingen (ik heb zo de neiging om ik hou van jou te zeggen want het voelt zo goed) en signalen van zijn kant toch open gaan staan voor verliefdheid. Fantastisch weekend gehad, ik was daar op vrijdag alvast heen gegaan, hij was een avond weg met vrienden. Kwam ik in zijn huis lag er een briefje, mijn huis is jouw huis voel je thuis met een boekje en wijn. Weekend deels samen doorgebracht, enorm gezellig, ik in de wolken. En maandag veranderde zijn manier van berichten. Toen gaf hij ook aan dat hij het niet meer zag zitten, na twee maanden. Zo kapot van... we hebben echt avonden bloedfanatiek vanaf onze eigen banken zitten mariokarten, we hadden zoveel gemeen. En de dag nadat hij de knoop doorhakte zat hij weer op tinder (nieuw foto's in zijn profiel). Ik heb me zo verraden gevoeld. Hoe kan iemand zo nep zijn. En dan nog beweren dat hij echt gevoel voor me had en dat het niet gespeeld was blabla. Weer een rotzak van een man getroffen.
Uit verveling wel weer op tinder maar ik heb gewoon geen motivatie om gesprekken op gang te houden. Plus ik vind niemand leuk dus swipe bijna niks naar rechts
Schemerdier schreef:Onder meldingen/activiteit zie ik: je hebt een nieuw bericht van X en zie ik dus ook daadwerkelijk (een deel van) het bericht, gestuurd 11 uur geleden, maar als ik die chat open, is dat bericht niet zichtbaar...