Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 17:17

Jammer dat de curaçao date niets was.

De gelukkige date verhalen zijn lekker hoopgevend om te lezen, maar pfff....
Ik ben er wel even klaar mee, de standaard saaie gesprekjes en de "ik zoek iets serieus", maar dan wel direct over seks beginnen...
Even date-gaar.
Binnenkort na een pauze maar weer met frisse moed beginnen.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 17:46

Hier een beetje date moe. Hier is het altijd het geval dat wanneer ik me ga hechten het misloopt. Gaan daten met iemand, dat ook aangegeven. Zou ook niks serieus worden eigenlijk maar het liep toch anders. Echt een hele goede klik, het was echt fantastisch samen. En na opmerkingen (ik heb zo de neiging om ik hou van jou te zeggen want het voelt zo goed) en signalen van zijn kant toch open gaan staan voor verliefdheid. Fantastisch weekend gehad, ik was daar op vrijdag alvast heen gegaan, hij was een avond weg met vrienden. Kwam ik in zijn huis lag er een briefje, mijn huis is jouw huis voel je thuis met een boekje en wijn. Weekend deels samen doorgebracht, enorm gezellig, ik in de wolken. En maandag veranderde zijn manier van berichten. Toen gaf hij ook aan dat hij het niet meer zag zitten, na twee maanden. Zo kapot van... we hebben echt avonden bloedfanatiek vanaf onze eigen banken zitten mariokarten, we hadden zoveel gemeen. En de dag nadat hij de knoop doorhakte zat hij weer op tinder (nieuw foto's in zijn profiel). Ik heb me zo verraden gevoeld. Hoe kan iemand zo nep zijn. En dan nog beweren dat hij echt gevoel voor me had en dat het niet gespeeld was blabla. Weer een rotzak van een man getroffen.

Uit verveling wel weer op tinder maar ik heb gewoon geen motivatie om gesprekken op gang te houden. Plus ik vind niemand leuk dus swipe bijna niks naar rechts :')
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 30-03-22 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:07

Oh dat is minder Kaygee!

Ik zat er ook uit pure verveling op... Maar nu toch wel een hele leuke klik met een jongen. Gisteren voor het eerst een date en het was echt gezellig, vanavond ga ik die kant op. Hij is automonteur en vroeg of ik langs wilde komen "want er was toch iets aan mijn auto", met een dikke knipoog :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:14

Leuk nala! Maar ik vraag me wel wat af. Als je het een vervelende vraag vind moet je het maar zeggen. Maar hebben de mannen die je matcht er geen probleem mee dat je a-sexsueel bent? Of zeg je dat pas later? Ik krijg op tinder het idee dat het de meeste alleen daar om te doen is, of ik heb een belabberde smaak :')

Wat klote kaygee. Vooral omdat je dan op een gegeven moment toch de sprong waagt omdat het goed voelt en je dan toch weer bedrogen uit komt. Ik vind dat ook eng en ik zie overal rode vlaggen dus ik merk dat ik mensen ook niet snel meer dichtbij laat komen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:19

Capopjekop, eerlijke vraag! Veel zeker wel, anderen weer niet. Deze jongen weet het, maar heeft er nog niks over gevraagd en lijkt het dus niet te boeien haha. Mocht hij er wel vragen over hebben dan zal ik er ook niet omheen draaien.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:25

Wat verdrietig Kaygee. Zeker als het dan zo geweldig lijkt en jij eerlijk bent geweest.... dan komt het extra hard aan als je zo'n zak hooi treft.
Sterkte hoor :*

Nala klinkt goed. Succes met de auto :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:47

Wat zuur Kaygee :\ Zeker als je denkt dat het goed gaat, je een weekend samen doorbrengt en dan zo bam over -O-

Marocje weer een man erbij, heb je ondertussen niet meer mannen dan dagen in de week? :))

Klinkt leuk Nala! Lijkt me best ingewikkeld, daten als je aseksueel bent? Was jij ook niet eerst op zoek naar vriendschap, zo na het verbreken van je relatie?

Jammer van je vakantiedate Relaxed! Heb je verder wel een fijne vakantie gehad?

Hier ook niks sappigs te melden, nog samen met de enige date van afgelopen najaar :)) Ondertussen zijn zoon ook ontmoet, gaat allemaal heel gemoedelijk en fijn. Zondag gaat hij voor het eerst mee naar mijn familie.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:57

Ik heb 1,5 week geleden een date gehad. Ik had er eigenlijk al niet zo veel zin in, maar goed, de feestjes waar je het minste zin in hebt zijn ook altijd de leukste. Hij woont in Arnhem, en had me uitgenodigd bij hem thuis een drankje te komen doen. Prima.

Ik zit al in de trein naar Utrecht centraal als hij een appje stuurt "denk je dat je mijn huis zelf kunt vinden, ik moet nog even wat dingen doen". Dat was het moment dat ik eigenlijk overwogen heb om om te keren naar huis. Dus ik heb teruggestuurd dat ik idd wat aan de vroege kant was, dus dat ik wel op het station zou wachten tot hij tijd had om me op te halen. Toen kon hij er ineens wel staan toen ik aankwam.

Op de wandeling naar zijn huis al een paar fikse discussies gehad, maar goed, ik ben dan te beleefd om terug te lopen. Uiteindelijk heb ik daar tot 23.00 gezeten. Flinke politieke discussies gehad, maar daar ook wel om gelachen samen, en de avond was best oké. Als het niet zo was dat hij flink door zat te roken (hij heeft na een half uurtje het raam maar open gezet omdat ik bleef kuchen) had ik hem misschien niet tegengehouden toen hij me probeerde te zoenen...

Gelukkig is mijn knappe Spaanse vent weer eens op komen dagen, dus ik denk dat ik daar binnenkort maar weer eens mee afspreek.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:40

Vjestagirl schreef:
Ik heb 1,5 week geleden een date gehad. Ik had er eigenlijk al niet zo veel zin in, maar goed, de feestjes waar je het minste zin in hebt zijn ook altijd de leukste. Hij woont in Arnhem, en had me uitgenodigd bij hem thuis een drankje te komen doen. Prima.

Ik zit al in de trein naar Utrecht centraal als hij een appje stuurt "denk je dat je mijn huis zelf kunt vinden, ik moet nog even wat dingen doen". Dat was het moment dat ik eigenlijk overwogen heb om om te keren naar huis. Dus ik heb teruggestuurd dat ik idd wat aan de vroege kant was, dus dat ik wel op het station zou wachten tot hij tijd had om me op te halen. Toen kon hij er ineens wel staan toen ik aankwam.

Op de wandeling naar zijn huis al een paar fikse discussies gehad, maar goed, ik ben dan te beleefd om terug te lopen. Uiteindelijk heb ik daar tot 23.00 gezeten. Flinke politieke discussies gehad, maar daar ook wel om gelachen samen, en de avond was best oké. Als het niet zo was dat hij flink door zat te roken (hij heeft na een half uurtje het raam maar open gezet omdat ik bleef kuchen) had ik hem misschien niet tegengehouden toen hij me probeerde te zoenen...

Gelukkig is mijn knappe Spaanse vent weer eens op komen dagen, dus ik denk dat ik daar binnenkort maar weer eens mee afspreek.

Dat klinkt als horrordate eigenlijk.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:56

Haha nou ja, opzich was het best leuk. Ik kan een goede discussie zeker waarderen, en we konden er ook wel weer om lachen en grapjes over maken. Hij was gewoon véél linkser dan ik.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 21:13

Kaygee, niet leuk! :(:) Altijd zuur dat soort dingen.

Vjestagirl, wat :') Dat klinkt een beetje stom. Bij 'discussie' op de eerste date en in huis roken was ik al weg gegaan denk ik, haha.

Hier al een tijdje met dezelfde aan het daten, het is heel leuk :j Echt een liefie, heel zachtaardig. Zijn nu wel exclusief maar ik ga een aantal maanden naar het buitenland dus gaan het dan wel open/ op pauze gooien. Beetje jammer, maar het is niet anders :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:08

Ik dacht gisteren een date te hebben, we zouden naar een foodhall gaan dus ja, dan ga je uit van eten. Zegt die gisteren opeens dat het een feestje is en dat die niet meer zeker weet of hij kan.

Ik dacht echt van serieus? Ik houd de avond voor je vrij, uitgaande van lekker uit eten gaan, blijkt het opeens een feestje te zijn en zeg je soort van af omdat je niet meer zeker weet of je kan? Dus heb gezegd we spreken wel af wanneer je zeker weet dat je kan. Verder had ik geen zin meer in appen dus heb het maar gelaten.

Word ik opeens om 2:30 gevideobelt door hem, tuurlijk neem ik niet op. Wat denkt hij? En daarna word ik opeens anoniem gebeld. Sorry maar dit vind ik zo niet volwassen gedrag, eff midden in de nacht iemand bellen. Ik heb hem nog niet eens ontmoet…

Heb niks meer gestuurd naar hem, of hij komt met een excuus en we kijken verder of hij zoekt maar een meisje ipv een vrouw :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:42

Nee snachts bellen nadat je een date afzegt slaat idd nergens op :n

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 20:03

Die geef je nog kansen. Had hem al lang geblokkeerd. Rare pipo. :+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 20:23

"hij zoekt maar een meisje ipv een vrouw :Y)"

Dat kun je hem natuurlijk letterlijk sturen.

En dan blokken...

Lena82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 21:03

Ik meld me hier ook.. Sinds een paar weken aan het Tinderen, kan niet anders zeggen dat het een bijzondere ervaring is tot nu toe.. Zitten echt hele rare mensen tussen haha..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 23:28

Ik ben ondertussen wel een beetje klaar met Tinder. Mensen zeggen óf gewoon helemaal niets, óf ze verdwijnen gewoon. Er zit echt niets tussen wat een beetje normaal is op het moment.

Ik had er laatst eentje waar ik een uurtje ofzo mee zat te praten, toen ik zei dat ik er vandoor ging omdat mijn beste vriend ieder moment voor de deur kon staan. Toen wilde hij weten of dat ook een friends with benefits was. Nou nee, hoezo? Ja, want als het wel zo was dan was hij er niet oké mee dat ik die nog zag, want hij wilde wel iemand die gewoon helemaal voor hem ging, en al die vrouwen die seks hadden buiten een relatie die hadden gewoon te weinig respect voor zichzelf. En toen blokkeerde hij me. Good to see the trash took itself out...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 08:14

Wat raar? Je zegt nee en toch blokkeerde ie je? Luistert dus niet eens..

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 10:16

Ik kom even binnenvallen met een vraag: kan het dat berichten soms niet binnenkomen? Volgens dat icoontje van meldingen heb ik een nieuw bericht in mijn gesprek met een match, maar als ik naar dat gesprek ga, is er geen nieuw bericht? :?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 10:21

Nee, das heel irritant, maar betekent gewoon dat je een nieuwe match heb. Als je de chat opent verdwijnt dat icoontje soms.

Maar heb zelf al vaker gehad dat dat bolletje dus niet verdwijnt.. en later ineens wel, beetje van slag ofzo

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 10:23

Het kan ook zijn dat je een bericht van Tinder zelf hebt. Die stuurt soms notificaties en staat onderin al je chats.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 10:28

Onder meldingen/activiteit zie ik: je hebt een nieuw bericht van X en zie ik dus ook daadwerkelijk (een deel van) het bericht, gestuurd 11 uur geleden, maar als ik die chat open, is dat bericht niet zichtbaar...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 10:32

Oh dan heb je een andere versie dan ik, geen idee.. kan je berichten verwijderen? Of gewoon ff de app helemaal afsluiten?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 15:11

Kaygee schreef:
Hier een beetje date moe. Hier is het altijd het geval dat wanneer ik me ga hechten het misloopt. Gaan daten met iemand, dat ook aangegeven. Zou ook niks serieus worden eigenlijk maar het liep toch anders. Echt een hele goede klik, het was echt fantastisch samen. En na opmerkingen (ik heb zo de neiging om ik hou van jou te zeggen want het voelt zo goed) en signalen van zijn kant toch open gaan staan voor verliefdheid. Fantastisch weekend gehad, ik was daar op vrijdag alvast heen gegaan, hij was een avond weg met vrienden. Kwam ik in zijn huis lag er een briefje, mijn huis is jouw huis voel je thuis met een boekje en wijn. Weekend deels samen doorgebracht, enorm gezellig, ik in de wolken. En maandag veranderde zijn manier van berichten. Toen gaf hij ook aan dat hij het niet meer zag zitten, na twee maanden. Zo kapot van... we hebben echt avonden bloedfanatiek vanaf onze eigen banken zitten mariokarten, we hadden zoveel gemeen. En de dag nadat hij de knoop doorhakte zat hij weer op tinder (nieuw foto's in zijn profiel). Ik heb me zo verraden gevoeld. Hoe kan iemand zo nep zijn. En dan nog beweren dat hij echt gevoel voor me had en dat het niet gespeeld was blabla. Weer een rotzak van een man getroffen.

Uit verveling wel weer op tinder maar ik heb gewoon geen motivatie om gesprekken op gang te houden. Plus ik vind niemand leuk dus swipe bijna niks naar rechts :')

Ik begrijp niet helemaal of hij of jij degene bent van: ik zeg snel ik hou van je. Ik denk dat je hem bedoelt.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 19:23

Schemerdier schreef:
Onder meldingen/activiteit zie ik: je hebt een nieuw bericht van X en zie ik dus ook daadwerkelijk (een deel van) het bericht, gestuurd 11 uur geleden, maar als ik die chat open, is dat bericht niet zichtbaar...

De app helemaal sluiten en als je hem dan weer aan zet zie je het bericht wel. Heel irritant inderdaad.