Siersma schreef:Ik ben al bezet, maar wil toch ff melden dat er niks mis is met je, Janderegelaa(r)!
M'n dochter zegt altijd zoek nou iemand op Texel. Daar woont ze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Iemand misschien een leuke vader in de aanbieding?
Mijn moeder is 60, fit, gek op haar honden en daar ook actief mee mbt tot wandelen en speuren.
Ik gun haar graag een wandelmaatje, en wie weet meer.
Contact via: absque_dubio
xYaartje schreef:lovelyfiefy: Je bent echt geweldig voor het volledig updaten van de lijst, geweldig!
Balenciaga schreef:lovelyfiefy schreef:Iemand misschien een leuke vader in de aanbieding?
Mijn moeder is 60, fit, gek op haar honden en daar ook actief mee mbt tot wandelen en speuren.
Ik gun haar graag een wandelmaatje, en wie weet meer.
Contact via: absque_dubio
Ik las weidemaatje
Amable schreef:germie schreef:Zijn er ook nog wat oudere mannen? Zo rond de 35-45?
Mijn broer44, wordt in oktober 45. Niet de knapste man, maar wel de liefste, super attent, intelligent. Hij is zorgzaam, maar wel no nonsens. Hij speelt graag bordspelletjes, escaperooms ed. Is galant, correct en geinteresseerd. Woont in Eindhoven
[ [url=m/FYCSkv.png]Afbeelding[/url] ]
janderegelaa schreef:Siersma schreef:Ik ben al bezet, maar wil toch ff melden dat er niks mis is met je, Janderegelaa(r)!
M'n dochter zegt altijd zoek nou iemand op Texel. Daar woont ze
janderegelaa schreef:Misschien moeten jullie er ook bij vermelden in welke regio jullie wonen dat is wel makkelijker.
En een foto natuurlijk…
Rytir schreef:janderegelaa schreef:Misschien moeten jullie er ook bij vermelden in welke regio jullie wonen dat is wel makkelijker.
En een foto natuurlijk…
Janderegelaa, gezien je kennis over de paardenfokkerij en vaak weloverdachte berichten dacht ik echt dat je zo'n oudere paardenboer was met spot on kennis en ervaring. Op die foto zie ik een super vlotte kerel, met kuiltjes in de wangen. Spontaan! Ik denk dat je heel wat berichtjes gaat krijgen.
Germie, jij straalt op de foto en beschrijving precies uit wat je uitdraagt hier op het forum wat mij betreft. Een stoere, trotse en avontuurlijke vrouw! Misschien ook een wat meer close up foto?
Just my 2cents want, naast dat ik het leuk vindt om jullie gezichten achter het profiel te zien, zou het superleuk zijn als dit topic zou zorgen voor (nog) meer nieuwe liefdes!
germie schreef:Ach ja, niet desparate. Wel de afgelopen 2 weken van 2 singles op fb zomaar benaderd. Maar daar ben ik verder niet op ingegaan, 1 komt van het speciaal onderwijs en de ander snapt niet dat je ook wel eens niet online bent.