Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:25

Siersma schreef:
Ik ben al bezet, maar wil toch ff melden dat er niks mis is met je, Janderegelaa(r)!

M'n dochter zegt altijd zoek nou iemand op Texel. Daar woont ze :D

germie

Re: Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:38

En dan weten we nog steeds niet hoe oud Janderegela nu is ;) Want de 70 zal je nog niet genaderd zijn schat ik zo.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:42

janderegelaa schreef:
Siersma schreef:
Ik ben al bezet, maar wil toch ff melden dat er niks mis is met je, Janderegelaa(r)!

Genoeg singlevrouwen hier hoor!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 09:06

germie schreef:
En dan weten we nog steeds niet hoe oud Janderegela nu is ;) Want de 70 zal je nog niet genaderd zijn schat ik zo.

Dat staat toch in mijn profiel...50...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 09:32

janderegelaa schreef:
germie schreef:

Dat staat toch in mijn profiel...50...

Ah ok, daar had ik niet in gekeken hoor, maar goed, zou oud is dat toch niet?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 09:51

Dat valt toch reuze mee? Op de vorige pagina heeft iemand moeders opgegeven!

Citaat:
Iemand misschien een leuke vader in de aanbieding? :+
Mijn moeder is 60, fit, gek op haar honden en daar ook actief mee mbt tot wandelen en speuren.
Ik gun haar graag een wandelmaatje, en wie weet meer. :)

Contact via: absque_dubio

En mijn moeder wordt 52, maar die gaat dit niet waarderen. Die is al 12 jaar weduwe en zit er voor mijn idee voorlopig echt niet op te wachten. Misschien wel nooit niet.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 14:00

Je bent wel een stuk Jan. Niets mis mee. _O-

Mijn man en ik schelen 15,5 jaar en zijn vanaf seconde 1 een gelukkig stel. Maar ben het met je eens dat wij beiden dit niet echt gezocht hebben. Het overkwam ons echt.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 15:28

Nou jij moet toch een leuke lieve vrouw kunnen vinden @Janderegelaa(r)
:j

Mijn man en ik hebben het ook nooit opgezocht hoor. Het overkwam ons, hij was ouder dan ik dacht, ik jonger dan hij dacht. Dat was echt wel even slikken hoor.
Maar nu 19 jaar verder... Ik zou er met liefde en plezier precies weer zo voor kiezen. Want hij en ik horen gewoon bij elkaar, hoe verschillend we eigenlijk ook zijn op sommige vlakken.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:51

Vrouwen

-------------------------------

Mijn moeder is 60, fit, gek op haar honden en daar ook actief mee mbt tot wandelen en speuren.

------------------------------

Als iemand nog een leuke single jongen/man weet in omgeving Doetinchem/Terborg (Gelderland) die eind 20/begin 30 is :D . Zelf single, maar wel voorzichtig aan op zoek naar de juiste :j .

Ik ben Yara, 30 jaar oud (word 31 jaar in augustus). Woonachtig in omgeving Doetinchem/Terborg (Gelderland). Mijn grote passies zijn paarden met name de aller kleinsten. De Shetlander! Zelf heb ik ook een eigen Shetland pony genaamd Asfaloth.
Afgekeurd om te werken, maar elke dag tussen de paarden, eh, Shetlanders te vinden. Naast paarden zijn schrijven en wilde dieren en vogels fotograferen ook mijn grote passie. Daar kan ik echt van genieten en ga er elke week dan ook even op uit om een wandeling te maken en fotografeer dan de prachtige vogels en wilde dieren die op mijn pad komen.

Naast deze passies houd ik ook van lezen, speel ik graag spelletjes, maak ik graag legpuzzels of werk aan mijn diamond painting. Netflixen en kijk ook graag youtube. Thuis heb ik nog een binnenkat en twee konijnen.

Ondanks dat ik niet meer werk zit ik dus niet stil en houd mijzelf prima bezig. Geniet ook elke dag van het leven. Sta ook positief in het leven.

Zelf ben ik rustig van persoon. Loyaal en betrouwbaar. Zal eerst waarschijnlijk ook echt wel de kat uit de boom kijken, maar eenmaal de klik en het vertrouwen er is zal ik ook echt wel meer en meer open zijn :j .
Ik heb geen kinderwens, maar mocht de juiste man al kinderen hebben uit een eerdere relatie sta ik daar wel voor open.

Foto van vorig jaar met de kudde van mijn pony (de witte ruin naast de bruine merrie is die van mij):

Afbeelding

Recente foto van vandaag van mijn wildlife fotografie:

Afbeelding

Contact via: xYaartje

Ik zoek ook graag mee voor een leuke man rond leeftijd van 40+. :+
Regio west brabant.

Conact via: tylando

Zoek een leuke man zo tussen de 25 en 30 (iets erbuiten mag altijd natuurlijk)
In noord Holland
Liefst eentje die mee wil op eventing wedstrijden :Y)
Ik heb zelf wel een kinderwens :)

Contact via: jesss_amigo

Zijn er nog leuke broers of broertjes? :Y)

Leeftijdscategorie 24/25-30

Contact via: Zertab

Als iemand Een leuke man in de omgeving van het noorden van Nederland, tussen de 20-26 jaar weet :'). Nu iedereen hier toch vanalles plaatst haha.
Paardrijden of op de moter leuk!
Autos zijn ook tof!

Contact via: FennyPower

Dan ga ik ook een poging wagen :D
Eerlijke/ lieve man gezocht, tussen de 40 en 50 jaar. Langer als 1,79.
3 regiopunt: noord brabant- noord limburg- gelderland
Psychisch orde ( reden te lezen in topic tinderavonteuren := )

Contact via: sabine1979

Ik ben Sabrina, uit de regio Gelderland (Harderwijk, Ermelo, Putten, Nijerk enz.) en ben bijna 34 een vrolijke meid die op zoek is naar een man tussen de 30 en de 44. Ik hou van paarden (duh) en ik ben ook fulltime werkzaam in de paarden. Mijn andere hobby's zijn; lezen, zwemmen, uit eten, filmpjes pakken, gezelschap spellen. Gewoon lekker ouderwets gezellige dingen. Ik vind koken geweldig leuk en als ik vrienden moet geloven kan ik het ook redelijk :')
Ik heb GEEN kinderwens, hier ben ik ook best strak op. Al heb ik er geen probleem als een vent al een kind(eren) uit een eerdere relatie heeft. Heb vroeger veel rond gereisd in een camper maar nu zoek ik mijn vakanties altijd dichterbij op.

Ik kan in het begin best rustig zijn. Ik kijk namelijk nogal de kat uit de boom. Hierdoor nog niet echt hele serieuze relaties gehad.
En dan zijn een paar foto's ook handig...
Tja ik sta liever achter de camera dan ervoor. Dus ik zal eens ff zoeken.

Afbeelding

Contact via: chamion

--------------------------------

Germie. 43. Werkzaam in de ict, chemie gestudeerd, houdt van reizen, duiken, paarden, wandelen, fotografie en is ook wel in voor een gezellig etentje. Houdt van iemand waarmee je ook echt wat diepgaander kunt praten. Geen kinderen, al heb ik er geen moeite mee als de man ze al heeft uit een eerdere relatie. Als er ooit een relatie uitkomt is het meegenomen, maar niet desparate zeg maar. Een soulmate is ook prima. Woonachtig in Groningen.

Dit is een selfie van vorige week in Finland.
Afbeelding

Contact via: germie

--------------------------------

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:54

Mannen

------------------------------------

Voor diegene nog op zoek is naar een leuke vent, hier is er 1!! :D

J. is 26 jaar en woont in Drenthe. Werkt op het moment fulltime bij Scania maar heeft oorspronkelijk de opleiding Zorg en Welzijn gedaan. J. is heel sportief, zo doet hij aan Calisthenics en 's zomers doet hij oefeningen op een grote professionele trampoline die in de tuin staat. De laatste tijd volgt hij de methode van Wim Hof (google maar op zijn naam dan ken je hem denk ik wel). J. gaat dan ook zo in een ijsbad zitten hahaha :Y) Ik doe het em niet na :+
J. zijn karakter is zorgzaam, grappig, lief, geduldig, niet op de voorgrond, kan goed luisteren. Hij houdt van series kijken, bord en kaart spellen spelen en hij monteert zelfgemaakte filmpjes met beeld en geluid. Hij heeft een eigen hond, een Golden Retriever genaamd Luca.
J. zoekt een leuke dame van ongeveer zijn eigen leeftijd of iets jonger. J. heeft een kinderwens dus hij zoekt wel iemand die (in de toekomst) ook graag een gezin zou willen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto's zijn afgelopen zaterdag gemaakt, hij kwam net bij de kapper vandaan dus heb ik een paar mooie profielfoto's voor hem gemaakt :j
Voor meer vragen of eventueel contact gegevens stuur mij gerust een privé berichtje!
Contact via: Loontje_

-------------------------------------------------------

Mijn broertje heet N., over een kleine 2 weken wordt hij 24 jaar (1.88m). Hij is momenteel internationaal touringcar chauffeur maar vanwege corona is dat voornamelijk binnenland. Naast zijn werk vind hij het ook heerlijk om te gamen, series of films te kijken, motor te rijden, naar de sportschool te gaan of snowboarden. Met een groepje vrienden gaan ze met enige regelmaat op pad zoals naar de bios, uiteten, mountainbiken enzovoort. Hij heeft een eigen auto (met trekhaak, ideaal voor ons paardenmeisjes) en afstand maakt voor hem niets uit maar wij zitten in omgeving Rotterdam. Hij heeft overigens een kinderwens, dat is wel belangrijk om te weten. Hij is gewend om met dieren (ja ook paarden) om te gaan want die hebben we hier nogal :') Ik vind dat mijn broertje heel zorgzaam is, iemand die voor je door het vuur gaat maar ook wel wat tegengas kan geven, een beetje verlegen maar als het klikt kan hij lekker gek doen. Het is iemand die ook zijn zaakjes gewoon lekker in orde heeft en ook graag de hort op gaat. Pas wezen snowboarden in Oostenrijk en hij sluit dan gemakkelijk bij een groep (vreemde) aan.

Ik weet niet meer zo goed wat ik nog meer zou kunnen vertellen dus vraag vooral raak als je meer zou willen weten :)
Hij is niet zo fotogeniek maar soms willen wij dat wel eens. Dus tsja .. het geforceerde lachje :')

wat hij ongv zoekt: In mijn broertje zijn geval is het natuurlijk leuk als er hier en daar dezelfde interesses zijn of elkaar daarin de ruimte geeft. Laatste zij hij dat zijn voorkeur naar blond en lang haar uit ging :Y) Dat kwam als reactie op mijn nieuwe kapsel. Maar goed .. verder hebben we het daar nooit echt over. Verzorgd maar zeker niet volledig in de plamuur (sorry). Het aller belangrijkste is dat ze klikken met elkaar.

Afbeelding
Selfie (even wat weggehaald, werkkleding namelijk)

Afbeelding

Afbeelding
Eerst motor gekocht
Contact via: xDenies

----------------------------------------

Mijn broer :) 44, wordt in oktober 45. Niet de knapste man, maar wel de liefste, super attent, intelligent. Hij is zorgzaam, maar wel no nonsens. Hij speelt graag bordspelletjes, escaperooms ed. Is galant, correct en geinteresseerd. Woont in Eindhoven :)

Afbeelding

Contact via: Amable

---------------------------------------

Ik heb ook nog een leuk 25 jarig broertje in de aanbieding. (Hij wil niet met zijn gezicht op Bokt.)
Is dol op hardcore en bijbehorende feesten met zijn grote vriendengroep. Vriendin moet daar geen problemen mee hebben, of meegaan natuurlijk.

Oh, hij woont in de kop van Noord Holland. Vlakbij de Afsluitdijk.
Contact via: marleen_88

--------------------------------------

Ik weet ook nog een vrijgezelle man
40 jaar
Woont in noord Holland afstand geen probleem
Vaste baan
Eigen huisje
Heeft zelf geen kinderen zijn ook welkom
Kinderwens niet direct aanwezig alles in overleg en net hoe het loopt

Heeft geen huisdieren maar zijn zeker welkom

Houdt van wandelen , terrasje pakken
Gezelligheid … is van mening dat binnen een relatie ieder ook ze eigen ding moet kunnen blijven doen
Gaat jaarlijks naar de kortebaan draverij een gokje wagen

Contact via: beenjesshar

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:55

ik heb ze weer ge-up-date :+
super leuk zo'n topic.
Ik wordt hier echt vrolijk van :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:57

janderegelaa schreef:
Sure_lee schreef:
Misschien kun jij jezelf ook aanbieden! *\o/*

Nee joh, ben veel te oud.

naar mijn mening is niemand te oud voor dit topic
Er wordt hier ook al een moeder aangeboden, dus :j

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:32

lovelyfiefy: Je bent echt geweldig voor het volledig updaten van de lijst, geweldig!

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:45

Ik zal me morgen ook even aanmelden en voorstellen

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 06:45

xYaartje schreef:
lovelyfiefy: Je bent echt geweldig voor het volledig updaten van de lijst, geweldig!

Ik wil dat best blijven doen als dat makkelijker is
Ik had gister zelf ook al even ruzie omdat de foto’s in ene geen foto’s meer waren _O-

Als ik alles weer een beetje rustig heb voor mezelf zal ik ook een poging doen op het lijstje.
Maar voor nu vind ik het al heel leuk om mee te lezen & ben heel erg benieuwd of er nog leuke updates uit dit topic komen <3

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 14:35

lovelyfiefy schreef:

Ik las weidemaatje _O-

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 14:46

Balenciaga schreef:
lovelyfiefy schreef:

Ik las weidemaatje _O-

Ja het wordt voorjaar hè, dan gaan we weer de wei op :D
Ik hoef geen paardenman, en geen relatie, en val sws niet op Nederlanders, maar ik zit wel echt te smullen van dit topic. Zo leuk om te volgen!

Ik heb trouwens wel een idee om welke hoefsmid het gaat

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 21:53

Ik lees de topictitel steeds verkeerd.

Single is in mijn hoofd al verbasterd geweest tot simple, simpele, slimme, en slungel :') :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 13:03

Femke_Tweety schreef:
Ik lees de topictitel steeds verkeerd.

Single is in mijn hoofd al verbasterd geweest tot simple, simpele, slimme, en slungel :') :')

_O- _O-
ja dan wordt het inderdaad een heel ander idee

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 19:16

Amable schreef:
germie schreef:
Zijn er ook nog wat oudere mannen? Zo rond de 35-45?

Mijn broer :) 44, wordt in oktober 45. Niet de knapste man, maar wel de liefste, super attent, intelligent. Hij is zorgzaam, maar wel no nonsens. Hij speelt graag bordspelletjes, escaperooms ed. Is galant, correct en geinteresseerd. Woont in Eindhoven :)

[ [url=m/FYCSkv.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ga mee met de reacties, leuke jongen hoor. Niks mis mee!
En weetje, innerlijk is net zo belangrijk ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 19:20

janderegelaa schreef:
Siersma schreef:

Haha, mijn moeder zegt dit ook altijd, zoek daar iemand....
Is gewoon echt mijn tweede thuis, en als ik weer van het eiland af ben, wil ik altijd zsm weer terug!

En er is écht écht niets mis met je!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 22:33

janderegelaa schreef:
Misschien moeten jullie er ook bij vermelden in welke regio jullie wonen dat is wel makkelijker.

En een foto natuurlijk…

Janderegelaa, gezien je kennis over de paardenfokkerij en vaak weloverdachte berichten dacht ik echt dat je zo'n oudere paardenboer was met spot on kennis en ervaring. Op die foto zie ik een super vlotte kerel, met kuiltjes in de wangen. Spontaan! Ik denk dat je heel wat berichtjes gaat krijgen.

Germie, jij straalt op de foto en beschrijving precies uit wat je uitdraagt hier op het forum wat mij betreft. Een stoere, trotse en avontuurlijke vrouw! Misschien ook een wat meer close up foto?

Just my 2cents want, naast dat ik het leuk vindt om jullie gezichten achter het profiel te zien, zou het superleuk zijn als dit topic zou zorgen voor (nog) meer nieuwe liefdes!

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 23:56

Heb mijn foto per ongeluk verwijderd zie ik net. Was de foto's een beetje aan het opruimen en aan het verwijderen en deze dus ook verwijderd, maar helaas. Hier nog steeds niks.
Ben nog altijd vrijgezel. Ook geen dates gehad. Dus ik geniet nog van het single leven tot zover.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 08:46

Rytir schreef:
janderegelaa schreef:
Misschien moeten jullie er ook bij vermelden in welke regio jullie wonen dat is wel makkelijker.

En een foto natuurlijk…

Janderegelaa, gezien je kennis over de paardenfokkerij en vaak weloverdachte berichten dacht ik echt dat je zo'n oudere paardenboer was met spot on kennis en ervaring. Op die foto zie ik een super vlotte kerel, met kuiltjes in de wangen. Spontaan! Ik denk dat je heel wat berichtjes gaat krijgen.

Germie, jij straalt op de foto en beschrijving precies uit wat je uitdraagt hier op het forum wat mij betreft. Een stoere, trotse en avontuurlijke vrouw! Misschien ook een wat meer close up foto?

Just my 2cents want, naast dat ik het leuk vindt om jullie gezichten achter het profiel te zien, zou het superleuk zijn als dit topic zou zorgen voor (nog) meer nieuwe liefdes!

Ja en nee, iemand die denkt dat is wat kan prive een foto krijgen, maar openbaar op een forum? Ik heb toch liever niet dat iedereen weet wie ik ben zeg maar. Mensen oordelen snel en menen je al te kennen van een paar forumberichtjes, terwijl dat helemaal niet kan natuurlijk.
Hier nog geen bericht gehad overigens. :Y)
Ach ja, niet desparate. Wel de afgelopen 2 weken van 2 singles op fb zomaar benaderd. Maar daar ben ik verder niet op ingegaan, 1 komt van het speciaal onderwijs en de ander snapt niet dat je ook wel eens niet online bent. Dat gaat dan niet samen vrees ik. Maar wel grappig dat sommigen gewoon maar mensen benaderen. Ik zou dat zelf niet durven zeg maar. Maar nu de juiste dan nog. :P

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 09:03

germie schreef:
Ach ja, niet desparate. Wel de afgelopen 2 weken van 2 singles op fb zomaar benaderd. Maar daar ben ik verder niet op ingegaan, 1 komt van het speciaal onderwijs en de ander snapt niet dat je ook wel eens niet online bent.

"1 komt van 't speciaal onderwijs"?
Ik kom ook van 't speciaal onderwijs, studeer nu aan de universiteit, dus ik weet niet wat je daarmee wil zeggen? Kan echt zo giftig worden van die stigmatisering...

EDIT: scherpe reactie van me, maar het doet ook wel echt iets met me merk ik. Hier komt een hele hoop prestatiedrang vandaan van oud-SO'ers. Is off topic, maar wilde het wel even benoemen. Andere tekst en uitleg over waarom die ene dan niet zou erg gewaardeerd worden...