Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:En een kotervrij pannekoekenhuis… hetnis me altijd een raadsel geweest waarom dat soort plekken een vrijbrief zijn om koters te laten rennen en gillen.
Ik hou ook echt van pannekoekenmaar het rennen/krijsen en gejank van het kruisgespuis doet mijn eetlust wel vergaan.
c_alsemgeest schreef:Ja kunnen ze niet net zoals bepaalde vakantie resorts "adults only" doen... en dan bepaalde dagen
Wil best wat meer betalen voor een adults only-
Boerderij, zwem paradijs, pannenkoekenhuis
Oh meer, meer...
Supermarkt, vliegreis, shopping malls.
Stybba schreef:c_alsemgeest schreef:Ja kunnen ze niet net zoals bepaalde vakantie resorts "adults only" doen... en dan bepaalde dagen
Oh meer, meer...
Kind-vrij land? Ik wil dan wel emigreren!
Stybba schreef:c_alsemgeest schreef:Ja kunnen ze niet net zoals bepaalde vakantie resorts "adults only" doen... en dan bepaalde dagen
Oh meer, meer...
Kind-vrij land? Ik wil dan wel emigreren!
c_alsemgeest schreef:plutolover schreef:ik ook als het warm is dat dan weer wel. En mn paarden en hond mee mogen en mn vent..
Dan graag zon, 20 graden en een licht briesje, regen alleen tussen 03:00 tot 06:00 en alleen op 1e en 2e kerstdag sneeuw...
littleroosie schreef:Op mn werk (tattooshop) hebben we een sticker op de deur dat kinderen onder de 12 jaar niet naar binnen mogen. De shop is van binnen roze met heel veel my little ponies, hoe vaak wij ook moeten aanhoren dat het zoooo jammer is dat hun dochter niet mee kan naar binnen. Uhhh nee dat is niet jammer, we moeten hier geen kinderen de shop, opzouten.
Wij hebben de paarden aan huis en wonen in het dorp. Zo vaak meisjes aan de deur die de paarden willen aaien, van mij mag dat nooit. Laatst hadden ze geluk dat mn vriend open deed en van hem mocht het wel. Daarna stonden ze nog 2x aan de deur of ze ook mochten poetsen, nee. Of ze ook mogen wandelen in het dorp, ja joh pak de 3 jarige hengst maar van 1.75 groot, veel plezier. K*t kinderen.
littleroosie schreef:Op mn werk (tattooshop) hebben we een sticker op de deur dat kinderen onder de 12 jaar niet naar binnen mogen. De shop is van binnen roze met heel veel my little ponies, hoe vaak wij ook moeten aanhoren dat het zoooo jammer is dat hun dochter niet mee kan naar binnen. Uhhh nee dat is niet jammer, we moeten hier geen kinderen de shop, opzouten.
Wij hebben de paarden aan huis en wonen in het dorp. Zo vaak meisjes aan de deur die de paarden willen aaien, van mij mag dat nooit. Laatst hadden ze geluk dat mn vriend open deed en van hem mocht het wel. Daarna stonden ze nog 2x aan de deur of ze ook mochten poetsen, nee. Of ze ook mogen wandelen in het dorp, ja joh pak de 3 jarige hengst maar van 1.75 groot, veel plezier. K*t kinderen.