ista schreef:Nou, liever bij zijn vader.......
Als die nog in beeld is, dan heeft dat ook mijn voorkeur.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Eindelijk een keer wel iemand die gemist wordt, wordt er alsnog niet ingegrepen;
Buren sloegen snel alarm, maar toch lag David drie jaar dood in zijn badkamer
https://www.ad.nl/binnenland/buren-sloe ... aa2b9e891/
DuoPenotti schreef:Aannames, aannames, aannames, waar verder niemand iets mee kan of iets mee te maken heeft. Genoeg branches waarin het vrij veel voorkomt dat mensen "zomaar" verdwijnen, dus daar kun je helemaal niets over zeggen.Onali schreef:Eindelijk een keer wel iemand die gemist wordt, wordt er alsnog niet ingegrepen;
Maar heeft die man geen werk? Dan zal hij een uitkering hebben en zijn rekeningen automatisch betalen.
Maar hoeft iemand met een uitkering zich niet regelmatig eens te melden?
Niemand die hem mist vind ik sowieso erg triest, maar ook dat alles maar zo door kan lopen.
Dat zou al een controle kunnen zijn hoe het met iemand gaat.
DuoPenotti schreef:Vind ik ook.
Maar soms is er een bekende druppel en die is er nu.
DuoPenotti schreef:Onali schreef:Eindelijk een keer wel iemand die gemist wordt, wordt er alsnog niet ingegrepen;
Maar heeft die man geen werk? Dan zal hij een uitkering hebben en zijn rekeningen automatisch betalen.
Maar hoeft iemand met een uitkering zich niet regelmatig eens te melden?
Niemand die hem mist vind ik sowieso erg triest, maar ook dat alles maar zo door kan lopen.
Dat zou al een controle kunnen zijn hoe het met iemand gaat.
Juut schreef:In wezen geldt dat voor de VS net zo goed. Nu is Europa een bondgenoot van de Amerikanen, dus wij hebben er weinig van te vrezen, maar Russen zullen over de Amerikaanse president hetzelfde zeggen als wij over Poetin: onbegrijpelijk hoe één iemand zeggenschap kan hebben over kernwapens. Met name op het noordelijk halfrond is de geopolitieke situatie een verplaswedstrijd tussen met name de VS en Rusland, met China als goede derde speler en de inzet is de burgers van de landen die zich aan één van de "hoofdrolspelers" gelieerd hebben. En eerlijk is eerlijk, wij krijgen net zo goed antirussische propaganda gevoerd als de Russen antiwesterse propaganda gevoerd krijgen - de VS hebben immers ook genoeg oorlogen op hun naam staan, alleen niet op Europees grondgebied.Heftig, Leandra...
Ik vind het heel eng hoeveel invloed Poetin heeft, en het feit dat hij eind zeggenschap heeft over kernwapens. Tjernobyl is nu in russische handen, wat als hij opdracht geeft om daar mee te knoeien? We worden met de hele eu in een stom russisch toneelstukje gedrukt, waar er geen winst te behalen valt....we laten het met zn allen gebeuren dat oekraïne (en andere landen) wordt ingenomen, of we krijgen een hop gedreig met kernwapens.
Pff...ik ga nog maar weer even Doe Maar draaien, Als de bom valt.