Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:M_D_H schreef:Ik erger mij dat The Big Bang Theory en Friends van Netflix af zijn...
Wat moet ik nou met mijn leven?
Ik keek dat letterlijk elke dag, maakte mij altijd vrolijk...
Ik zit al sinds donderdag in een gat, elke keer klap ik netflix open en dan niks...
Want er is niks![]()
![]()
Ik ga nu zoveel tijd over houden voor nuttige dingen
Brooklyn 99!
Valerie93 schreef:Dat ik geen geld heb, dat ik daarvoor weer moet gaan werken vandaag maar ik heb totaal geen motivatie om naar mijn werk te gaan.
Het word echt tijd voor nieuwe uitdaging... nu alleen nog een bedrijf vinden in de omgeving die daarbij wil helpen. Wil graag vrachtwagenchaffeuse worden maar heb nog geen rijbewijs.
Rambogirl schreef:Valerie93 schreef:Dat ik geen geld heb, dat ik daarvoor weer moet gaan werken vandaag maar ik heb totaal geen motivatie om naar mijn werk te gaan.
Het word echt tijd voor nieuwe uitdaging... nu alleen nog een bedrijf vinden in de omgeving die daarbij wil helpen. Wil graag vrachtwagenchaffeuse worden maar heb nog geen rijbewijs.
In welke omgeving zit je?
Je kan via sectorinstituut transport en logistiek gratis je rijbewijs halen.
https://www.ikwordvrachtwagenchauffeur.nl/
Valerie93 schreef:Hield die site al in de gaten vanwege de opstap dagen. Maar die waren of op onhandige dagen of te ver weg.
Liefste omgeving haarlem/hoofddorp.
MarlindeRooz schreef:Mensen die zeggen dat als mensen vuurwerk willen verbieden ivm de vele doden, men dan ook wintersport en autorijden moet verbieden want dat is ook gevaarlijk???
Zijn wel allemaal van die tokkie achtige mensen natuurlijk.
M_D_H schreef:Sanniejtjuh schreef:
Vind de namen klinken voor iets als football?
Dingdingding, u gaat door voor de koelkast.
De New York Jets is een football team
Net als de Baltimore Ravens en de Tempa Bay Buccaneers
fleurtjeuh schreef:MarlindeRooz schreef:Mensen die zeggen dat als mensen vuurwerk willen verbieden ivm de vele doden, men dan ook wintersport en autorijden moet verbieden want dat is ook gevaarlijk???
Zijn wel allemaal van die tokkie achtige mensen natuurlijk.
Als ik geen plezier mag hebben, dan mag jij dat ook niet!
Telpeva schreef:Meer als 2 weken geleden dierenvoer online besteld bij een dierenwinkel, het is nog steeds niet eens verzonden.
fotolijstje schreef:Avalanche81 schreef:Je bent nog lang geen 40
maar daar gaat het niet om, ik ben bang om mijn jeugd te moeten verlaten en echt volwassen moeten worden. En echt op mijn eigen pootjes dingen moeten gaan doen. Ik ben natuurlijk super benieuwd hoe het is, maar toch ben ik gewoon bang om niet meer kind te kunnen zijn. Jullie missen het punt een beetje,
Kookaburra schreef:Maralyn, ik vind je humor wel pan-tastisch