bigone schreef:En dan ga je ook nog klagen dat hij niet meer werkt :
https://nos.nl/l/2406974#UPDATE-container-57541140
De mijne doet het nog, wel iedere keer half verblind als je hem opent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:En dan ga je ook nog klagen dat hij niet meer werkt :
https://nos.nl/l/2406974#UPDATE-container-57541140
Echwel schreef:Ik denk dat het al.in de mensen zit tegenwoordig
We zijn superverwend en nu horen we nee.
Voor sommigen is dat heel moeilijk te aanvaarden..
Daarbij iedereen die naar elkaar wijst dat maakt het er ook niet mooier op
Je ziet het al in het topic....
Eelco schreef:Echwel schreef:Nou als ik bv een catheter moet hebben dan liever door iemand die ervoor geleerd heeft..
Mensen die het nu kunnen hebben het ook moeten leren, toch?
Heb je 4 jaar nodig om die handeling te leren?
Relaxed schreef:Wat zouden jullie doen.. Sinterklaas vieren we bij mij, mijn ouders en zusje (met zwager en mijn neefje) komen dan gourmetten. Dat is dus 2/5 volwassenen niet gevaccineerd en nog een wandelende virusbom. Ik merk dat het me aan alle kanten tegen staat om dat door te laten gaan, maar ik weet ook dat er gezeik van komt vanuit mijn zusje (zij mag namelijk wel principes hebben, maar iemand anders niet..)
Relaxed schreef:Wat zouden jullie doen.. Sinterklaas vieren we bij mij, mijn ouders en zusje (met zwager en mijn neefje) komen dan gourmetten. Dat is dus 2/5 volwassenen niet gevaccineerd en nog een wandelende virusbom. Ik merk dat het me aan alle kanten tegen staat om dat door te laten gaan, maar ik weet ook dat er gezeik van komt vanuit mijn zusje (zij mag namelijk wel principes hebben, maar iemand anders niet..)
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Wat zouden jullie doen.. Sinterklaas vieren we bij mij, mijn ouders en zusje (met zwager en mijn neefje) komen dan gourmetten. Dat is dus 2/5 volwassenen niet gevaccineerd en nog een wandelende virusbom. Ik merk dat het me aan alle kanten tegen staat om dat door te laten gaan, maar ik weet ook dat er gezeik van komt vanuit mijn zusje (zij mag namelijk wel principes hebben, maar iemand anders niet..)
Tja moeilijk. In principe loop jij het gevaar niet maar zij. Dus als zij er niet mee zitten, waarom jij dan wel?
Waar zit voor jou het moeilijke punt? Ben jij bang hen te besmetten of andersom?
Sunnda schreef:Blue_Eyes schreef:Dat is wel een heel korte quote, van nucheckt. Ik zou daar graag de bron bij hebben, want het is namelijk niet zo dat er relatief veel gevaccineerden overleden zijn na een besmetting.
https://www.nu.nl/nucheckt/6141009/nuch ... lk_wrapper
Hierbij het hele artikel.
Ze verwachten in het artikel dat het te maken heeft met ouderdom van de gevaccineerden en testbereidheid, maar dat blijft een aanname.
Maar zeker van de zomer was het relatieve cijfer wel degelijk nipt aan de kant van de gevaccineerden.
MyWishMax schreef:Is het hele probleem juist niet dat in relaxed haar geval die familie niet alleen ongevaccineerd is, maar het allemaal maar onzin en bullshit vindt en dus ook niet wil testen?
Ongevaccineerd maakt mij niet uit, hoe er verder mee omgegaan wordt wel.
Relaxed schreef:Sizzle, die gaan niet beslissen
Sizzle schreef:Relaxed schreef:Sizzle, die gaan niet beslissen
Maar waarom moet jij dan voor hun beslissen?
Het zijn allemaal volwassenen. Als jij je onveilig voelt dan zeg je het af, maar om voor andere volwassenen te gaan beslissen wat ze zouden moeten vinden gaat mij erg ver. Ze gaan vast ook zonder jou wel naar je zus.
Sizzle schreef:Omdat je schrijft dat je vooral zorgen hebt voor je ouders en niet voor jezelf. Dan moeten je ouders toch zelf beslissen of ze wel of niet durven?
Als je het zelf voor jezelf eng vind of gewoon bijeenkomsten nu geen goed idee vind dan zeg je het af. Jouw huis, jouw feestje. Dan gaan ze maar zonder jou bij je zus gourmetten.