Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biks2 schreef:parnassia schreef:Volg bv Rineke Dijkenga eens...
Focus op vitamine D (stel dat ruimschoots beschikbaar) en hulp bij overgewicht (bmi patiënten ic).
Blijf hameren op ventilatie, frisse lucht/buiten bewegen, weerstandsopbouw
En blijf thuis bij klachten....
En ja, ik weet heel goed wat een enorm heftig virus het kan zijn. Graag dan ook meer aandacht voor (onderzoek naar) medicijnen (en preventieve supplementen) en waarom sommigen zoveel heftiger getroffen worden dan anderen.
En ja, ik weet ook dat slank zijn niet de definitie is van gezond zijn. En ja, ook slanke mensen kunnen dus idd heftige gevolgen er van ondervinden
En nee, ik ben zeer zeker niet tegen vaccinatie.
Dat zou betekenen dat we problemen bij de kern moeten gaan aanpakken. En dat is moeilijk, dus gebeurt het niet veel.
Jacimatho schreef:Afgelopen donderdag sprak ik met Barry. Hij rolt drie keer per week met zijn elektrische rolstoel naar het buurtcafé voor een kop koffie en een praatje. De lockdown is heel zwaar geweest voor hem. Die kopjes koffie zijn de levenslijn van Barry met de buurt, met de maatschappij. Ze halen hem uit zijn isolement en zorgen dat hij niet eenzaam wegrot in zijn flat. Barry wil de vaccinatie wel halen maar kan dit niet wegens een aandoening. De rolstoel zorgt ervoor dat Barry niet even snel een test kan doen. De dichtstbijzijnde testlocatie is overigens 40 km verderop.
Ceffyl schreef:raket schreef:Zouden die artiesten die niemand uitsluiten ook gratis optreden/ kaartjes geven aan mensen die het normaal niet kunnen betalen?
Dat vraag ik me dus al serieus af sinds deze discussie.
Want anders worden mensen uitgesloten op basis van inkomsten.
Goed argument. Er worden veeeel mensen uitgesloten van sociale activiteiten wegens armoede. Die kunnen geen koffie in een café betalen en zitten daardoor ook thuis in een isolement. Maar dat werkt niet zo lekker voor de anti-maatregelen campagne denk ik, want dat helpt hun niet de hakken verder in het zand te zetten.
Moon10 schreef:https://chrisklomp.nl/tweedeling-in-je- ... LBmrtuEk-c
Edit: Ik had er een heel verhaal bij gemaakt maar dat is ergens ander terecht gekomen ben ik bang :-(
Maar het stuk in de link verwoord precies mijn gedachte.
loriene schreef:Vanochtend heerlijk op springwedstrijd geweest.
Lekker bakje koffie en cake genuttigd in de kantine.
Was weer super gezellig en als vanouds.
Niks geen gedoe met code`s.
Iedereen metelkaar.