Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Napie schreef:Ik verschoon ongeveer elke twee weken mijn bed. Na het wassen ook lekker strijken. Glad ligt gewoon beter. Bij het uit bed stappen slaan wel het bed open en gebruik ik vaak wat robijn spray. In de avond sla ik het weer dicht want ik stap graag in een strak getrokken bed.
mijn ochtendritueel is het bed uit strompelen, dan vliegensvlug de hele beestenbende verzorgen, zien dat ik zelf kleren aan doe en ontbijten doe ik op de trein onderweg naar het werk. Ik ben niet eens wakker genoeg om te denken aan robijn spray of bed opmaken
Mando schreef:Ik stap mijn bed uit, sla het uit, trek het recht, ongeveer 1 minuut werk.
Ik strijk ook nooit of het moet echt in 100duizend piskreuken zitten maar zover komt het nooit ik doe gelijk netjes opvouwen.
Bed verschoon ik iedere week. Heerlijk schoon bedje.

Telpeva schreef:Wat is eigenlijk het punt om het dekbed uit het raam te hangen? Ik neem aan om te luchten maar wordt het dan niet juist vies door aanraking van de gevel, vogelpoep, spinnetjes enzo?
Telpeva schreef:Wat is eigenlijk het punt om het dekbed uit het raam te hangen? Ik neem aan om te luchten maar wordt het dan niet juist vies door aanraking van de gevel, vogelpoep, spinnetjes enzo?

die punten hierboven zijn in elk geval de redenen waarom ik het niet durfMarlindeRooz schreef:Als ik dat doe zitten er na 15 minuten 5 peuken, een joint en teennagels in mijn dekbed.
Morrie schreef:Telpeva schreef:Wat is eigenlijk het punt om het dekbed uit het raam te hangen? Ik neem aan om te luchten maar wordt het dan niet juist vies door aanraking van de gevel, vogelpoep, spinnetjes enzo?
Ik heb dat van huis uit mee gekregen. Mijn buurvrouw en ik zijn de enigen hier die dit dagelijks doen.
Nog nooit vogelpoep of een vies dekbed gehad.
Wel een fris dekbed.