leonie87 schreef:Hier (nb) al zeker 2/3cm en sbeeuwt vollop...
Hier nog steeds niet
En het lijkt ook gewoon steeds later te worden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PSvanLot schreef:Janine1990 schreef:Hier nog steeds niet![]()
En het lijkt ook gewoon steeds later te worden
Dit was vanmiddag al bekend toch?
[ [url=m/a3QCUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:PSvanLot schreef:
Dit was vanmiddag al bekend toch?
[ [url=m/a3QCUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toch zegt de radar van Weerplaza dat het rond half 1 vannacht bij Assen zal zijn.
en een half uur geleden dat er rond half 12 ook al een buitje hier zou vallen.
ikke schreef:Joh, is veiligheid zo belangrijk![]()
Ik zit al 30 jaar in de (zware) industrie; ik teken veiligheid voor je uit, in alle facetten.
Als het in mijn vak en bij mijn opdrachtgever mis gaat, hoef jij maandag niet te gaan werken; dan valt er voor jou niks meer te werken!
Waar het om gaat is dat je als werkgever en werknemer samen moet kijken naar oplossingen. En ja, soms zijn er geen andere opties dan naar de werkplek komen; die produktielijn staat nu eenmaal daar en niet in jouw woonkamer. Ben daar gerust blij om.....
Maar het veiligheidsbesef houdt niet op bij de poort. Niet voor jou en ook niet voor jouw werkgever!!
Dus ja, ook hoe jij op je werk komt, is een verantwoording waar je samen naar kijkt. Dat ervaar jij wellicht niet zo, maar op andere niveaus, ook binnen jouw bedrijf, wordt daar over na gedacht. Net zo goed als dat zij nadenken over rampscenario's, wat als......
Die boer kan echt enkele dagen zonder het ophalen van de melk. Dus nee, er zal zeer waarschijnlijk maandag geen melk gehaald worden. Kans is groot dat daar vandaag extra ritten voor gereden zijn om ruimte te scheppen in de tanks bij de boeren.
Hier valt een laagje. Nog niet echt iets om je druk over te maken.
hagelslag schreef:Precies dat, maandag ochtend net na 4 uur stap ik in de vrachtauto om voer uit te leveren.
Weer of geen weer 't interesseert geen zwijn

love_western schreef:hagelslag schreef:Precies dat, maandag ochtend net na 4 uur stap ik in de vrachtauto om voer uit te leveren.
13 jaar terug moest vriend ook gewoon melk halen met sneeuw.
[ [url=m/JOU44d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aantal jaar terug ook meegeweest met behoorlijke sneeuwbuien. Brokken moesten gewoon gebracht worden.
Inmiddels werkt ie op de vuilniswagen. Maar met zulke dagen mist ie het grote spul wel.
love_western schreef:hagelslag schreef:Precies dat, maandag ochtend net na 4 uur stap ik in de vrachtauto om voer uit te leveren.
Aantal jaar terug ook meegeweest met behoorlijke sneeuwbuien. Brokken moesten gewoon gebracht worden.
Inmiddels werkt ie op de vuilniswagen. Maar met zulke dagen mist ie het grote spul wel.
als het flink gaat sneeuwen hebben wij wel de instructies om het sneeuwvrij te maken op het terrein.. in ergste geval rond 4/5 u in de nacht gaan sneeuwschuiven zondag op maandag
Kinke schreef:pffff...zie al overstromende melktanks voor me...bij een vriend van ons komt morgen de RMO...die krijgen voor die tijd nog flink wat werk (steile op/afrit)
Janine1990 schreef:Kinke schreef:pffff...zie al overstromende melktanks voor me...bij een vriend van ons komt morgen de RMO...die krijgen voor die tijd nog flink wat werk (steile op/afrit)
Van de week nog een stukje uit het dossier van RTV Noord gekeken over 1979. Daarin zat een boer die de melk in de mestvaalt moest laten lopen.
Maar dat kan nu niet meer zonder consequenties geloof ik he?