Cayenne schreef:Suzanne F. schreef:Pffff wat een gezeik. Dan betaalt hij de test toch zelf? Dit wil je weten lijkt me. Zo snel mogelijk.
Hij weigert nu zelf om te betalen.
Pffff dan zou hij meteen een heel eind in mijn achting dalen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:Zo'n test is €185? Dat is toch hopelijk als je een kind heb samen wel op te hoesten?
Wat een ellende, snap dat je er even doorheen zit met het vooruitzicht op 5 maanden. Belachelijk zeg.
beert schreef:Ik heb zo het vermoeden dat de man in kwestie steeds meer twijfelt of het wel zijn kind is.
Als je terugrekent, dan is het ook krap als ze 10 mei uit elkaar gingen en de baby 15 januari geboren is. Niet onmogelijk, maar wel krap. En dan moet de baby ook nog 40 weken geboren zijn.
Het blijft natuurlijk raar dat een vrouw pas na de geboorte contact met de vermeende vader zoekt. Nu lijkt het erop alsof ze de test ook niet meer zo belangrijk vindt, anders regel je wel ergens 100 euro.
Maar goed, wij weten niet alles. Hij zal best reden hebben om nu niet te willen betalen. Als hij om welke reden dan ook enorm twijfelt aan haar verhaal, dan ga je geen 200 euro er tegenaan gooien. Bij haar is de urgentie blijkbaar ook plots weg.
Cayenne schreef:Suzanne F. schreef:Pffff wat een gezeik. Dan betaalt hij de test toch zelf? Dit wil je weten lijkt me. Zo snel mogelijk.
Hij weigert nu zelf om te betalen.
AfricanLady schreef:Nou even een update.
Die test gaat er voorlopig niet komen -_-
z'n ex heeft gezegd het niet te kunnen betalen en maar een paar euro per maand opzij te kunnen zetten.
Mn vriend vertrouwd het hele zaakje nu nog minder want hij heeft aan mij laten weten dat hij in die periode waarschijnlijk ook onvruchtbaar is geweest door medicijnen whatever.
Dus hij weigert nu ook te betalen.
Zn ouders wouden het eerst ook voorschieten maar nu ook niet meer.
Dus nu zal de test pas over +- 5 maanden gaan plaatsvinden.
Ik heb bij hem aangegeven of ik niet weet of ik zelf zolang in die onzekerheid kan zitten.
Hij wil mij niet kwijt en ik hem niet.
We hebben dit weekend ook even adempauze genomen om te kijken hoe en wat.
Vandaag heb ik lekker met vrienden afgesproken om een stuk te gaan lopen even get van me af zetten en heeft geholpen.
Nu wel echt kapot.
_Mir schreef:beert schreef:Ik heb zo het vermoeden dat de man in kwestie steeds meer twijfelt of het wel zijn kind is.
Als je terugrekent, dan is het ook krap als ze 10 mei uit elkaar gingen en de baby 15 januari geboren is. Niet onmogelijk, maar wel krap. En dan moet de baby ook nog 40 weken geboren zijn.
Het blijft natuurlijk raar dat een vrouw pas na de geboorte contact met de vermeende vader zoekt. Nu lijkt het erop alsof ze de test ook niet meer zo belangrijk vindt, anders regel je wel ergens 100 euro.
Maar goed, wij weten niet alles. Hij zal best reden hebben om nu niet te willen betalen. Als hij om welke reden dan ook enorm twijfelt aan haar verhaal, dan ga je geen 200 euro er tegenaan gooien. Bij haar is de urgentie blijkbaar ook plots weg.
Als je 9 maanden terug rekent kom je toch in april uit? Dat is helemaal niet krap dan.
De moeder is (meestal) de enige die zeker weet wie de vader is.
. Liezel1 schreef:Jawel hoor, via de rechtbank

. beert schreef:Liezel1 schreef:Jawel hoor, via de rechtbank
Ja oké, maar als je beide nu al geen geld hebt voor een test en de man twijfelt aan het verhaal, denk ik dat dat niet een heel reëele optie is in deze situatie
Ik zeg trouwens niet dat dat aan de orde is, maar er wordt heel makkelijk gezegd "hij moet dan zelf de test gaan doen", maar daar heeft hij wel zijn ex voor nodig. Dat is dezelfde ex die hem niet verteld heeft dat ze zwanger is.
beert schreef:Als je terugrekent, dan is het ook krap als ze 10 mei uit elkaar gingen en de baby 15 januari geboren is. Niet onmogelijk, maar wel krap. En dan moet de baby ook nog 40 weken geboren zijn.