Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 17:31

xPabloBokt schreef:
Moeder die appt dat ze in het ziekenhuis zit bij de arts (waarschijnlijk uroloog) nadat ik vraag hoe het met haar gaat vandaag en dat ze appt zodra het kan. Dat is anderhalf uur geleden en ik vreet mezelf helemaal op.

Woensdag heeft ze CT scans gehad en nu ineens zit ze in het ziekenhuis.. iets met een onderbuikgevoel..

Jeetje wat heftig, ik duim voor jullie :(:)

Mijn frustratie is niet heel groot, aangezien de klantenservice het goed oppakte, maar: we hebben een badkamermeubel bestelt en tijdens het in elkaar zetten kwamen we erachter dat we twee rechter deurtjes hebben :')

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 17:43

Dat we zojuist bijna zijn aangereden/de weg zijn afgereden door een wegpiraat in een mini vrachtwagen. En vervolgens worden afgesneden. Debiel gooit zo de auto naar links terwijl wij inhalen. Ben best wel geschrokken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-21 17:44

Ze wordt woensdag geopereerd. Uitslag van de CT scan komt daarna pas.. en uitslag van de poliep die ze weghalen kan nog een of twee weken duren -O-

Dank voor jullie medeleven :(:)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 17:45

Mkango schreef:
Ik heb nota bene twee vijlen... maar ieder velletje dat ik voel MOET eraf en net na het douchen is de huid nog te zacht om te vijlen. :=

Gebruik een mes. Werkt O:)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 17:51

xPabloBokt schreef:
Ze wordt woensdag geopereerd. Uitslag van de CT scan komt daarna pas.. en uitslag van de poliep die ze weghalen kan nog een of twee weken duren -O-

Dank voor jullie medeleven :(:)

:knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:23

Volwassenen in een groepsapp die zich gedragen als een stel vingerwijzende pubers, met dito taalgebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:27

Dat ik iets te veel stress heb. Ik kan het even niet aan op dit moment.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:37

xPabloBokt schreef:
Moeder die appt dat ze in het ziekenhuis zit bij de arts (waarschijnlijk uroloog) nadat ik vraag hoe het met haar gaat vandaag en dat ze appt zodra het kan. Dat is anderhalf uur geleden en ik vreet mezelf helemaal op.

Woensdag heeft ze CT scans gehad en nu ineens zit ze in het ziekenhuis.. iets met een onderbuikgevoel..

Knuffel :knuffel:

Ik heb echt zo onwijs veel zin in de gebakken bananen van de sushi tent in de buurt, maar de sushi verder vind ik te duur om te bestellen en de chinees hier heeft echt slechte bananen :'). Ik wil gebakken banaaaaaan -O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 19:32

Sterkte, TS. Spannende tijd zo. :knuffel:

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 19:39

Marieke Elsinga, waarom moet dat mens letterlijk in élk tv programma opduiken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 19:40

@xPabloBokt

Veel sterkte toegewenst! Wel fijn dat het ziekenhuis direct actie onderneemt in plaats van nog langer te wachten. Wel heel erg spannend een operatie. Ik hoop voor jou en je moeder dat de operatie goed doorlopen wordt en ze zich snel weer goed voelt :knuffel:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 19:54

Mars schreef:

Dit deel ik zo :'). En dan boycot ik bijna alle RTL zenders op die tijden al, komt ze in een reclame er doorheen!

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 20:00

Ik erger me aan, van alles .... de regen, corona en de bijbehorende maatregelen, maar boven alles hoop ik dat het snel weer een beetje positiever wordt...afgelopen twee weken zijn bizar, ex is opnieuw vader geworden, dus dochterlief ging om de haverklap die kant op (steeds vals alarm) andere dochter zat in quarantaine bij haar moeder, mijn oma in Engeland is overleden, waar mijn moeder dus naartoe is gegaan, was geen corona maar een verwaarloosde longontsteking, inmiddels is opa (de man van) opgenomen in het ziekenhuis met dezelfde longontsteking en ja, ook corona. Dus moederlief zit quarantaine in haar ouderlijk huis en kan niets ruiken of proeven... joepie... de quarantaine eindigt precies 1 dag voor de crematie van oma, maar mam wil zich niet laten testen want anders mag ze niet naar de crematie.. en ooh de vader van m'n ex lag dus ook slecht, die mag eindelijk naar huis, waar mn ex schoonmoeder met 1 gefixeerde elleboog voor hem gaat zorgen, oh nee, diezelfde vrouw viel gisteren en brak haar (andere!) Schouder... ja, we hebben allemaal nog goed contact met elkaar en helpen elkaar waar het kan..

Vergeet ik nog iets, mijn andere oma... die is 94, daar is de poetsvrouw van positief getest...

Zucht... MAAAAAAR ik heb wel een vast contract gekregen Hahaha en een nieuwe auto...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 20:02

Dat ik nog geen salaris heb, een mailtje moet sturen erover maar het gewoon even niet kan en wil lukken. Blegh

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 20:19

Dat ik het idee heb dat ik ziek ga worden... De hoofdpijn is wel helemaal verdwenen zonder pijnstillers te nemen daar ben ik echt heel erg blij mee. Heb het vooral heel warm maar misschien komt dat ook wel omdat ik in mijn spijkerbroek onder een dikke deken zit met de kachel op standje broeikas :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 21:17

Dat mensen in de lift roken :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 21:31

Spanbanden aantrekken in de kou is niet mijn hobby. (Maar de bank was het waard. <3 )

Mars schreef:
Net als Ruben Nicolai. Heeft RTL geen presentatoren meer? :=

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 21:32

Ineke2 schreef:
Dat mensen in de lift roken :r

Dat is zo 1980 :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 21:37

Kippen onrustig heb ze maar zelden zo snel in het hok gekregen. En hun goed bedoelde hulp met palen in de grond stoppen en tegels verwijderen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 21:54

Dat je op Facebook marktplaats geen gezocht advertentie mag plaatsen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:36

Ik heb zoveel pijn en ik MOET echt gemasseerd worden want dat helpt. Tramadol, yoga, meditatie, warmte kruiken, niets helpt |o

Ik ga maandag mijn fysio bellen om te vragen of hij advies heeft

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:38

Lestrange01 schreef:
Ik heb zoveel pijn en ik MOET echt gemasseerd worden want dat helpt. Tramadol, yoga, meditatie, warmte kruiken, niets helpt |o

Je fysio mag je toch gewoon behandelen? Om precies dezelfde reden die jij nu noemt, doet mijn fysio dat wel bij mij namelijk. Anders is het voor mij ook niet uit te houden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:40

Lestrange01 schreef:

Paramedische behandelingen mogen gewoon.

Ik ben de hele dag al misselijk, heb een onbehaaglijk gevoel in mn buik. %)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:44

theadora99 schreef:
Dat ik nog geen salaris heb, een mailtje moet sturen erover maar het gewoon even niet kan en wil lukken. Blegh

Hulp nodig?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:57

Blue_Eyes schreef:
Lestrange01 schreef:

Je fysio mag je toch gewoon behandelen? Om precies dezelfde reden die jij nu noemt, doet mijn fysio dat wel bij mij namelijk. Anders is het voor mij ook niet uit te houden.

Fysio's doen nog maar zeer weinig massages, en mijn fysio is, imo, echt zeer beroerd in masseren :')