1. Hele leuke webinar gevolgd 2. Vooruitzicht op morgenavond de hele avond kunnen chillen 3. Ondanks niet buiten komen, toch fysiek moe dus dat betekent lekker slapen
LIJM
Geplaatst: 02-02-21 00:35
1. Begonnen aan een nieuw seizoen van mijn favoriete bingewatchserie 2. Nieuwe tijdelijke verzorgpony 3. Vandaag is het gelukt om 2x mijn tanden te poetsen
Tof topic. Hopelijk brengt laat dit me wat beter stilstaan bij de positieve dingen in mijn leven.
fransje23
Geplaatst: 02-02-21 00:40
1 Ondanks gladheid niet gevallen met de fiets 2 kan toch mee doen met de online bingo die eigenlijk uitverkocht was 3 een prachtig lied van onze "stal-roodborst"
Gisteren afgesproken met oud collega om samen mijn idee voor een eigen bedrijf verder uit te werken Goede webinar gevolgd Bridgerton afgekeken, nu wachten op nieuwe seizoen
Es_ther
Geplaatst: 02-02-21 09:20
Gisteren: -lekker 5 kilometer met de pony’s gewandeld - klimmen weer opgepakt - de Indiase dahl was heerlijk!
- paardjes weer lekker naar buiten na verplicht binnen blijven vanwege harde grond en gladheid - goed opgeschoten met werk - lekker geluncht met een gebakken eitje
Miesemuisje
Geplaatst: 02-02-21 17:55
Blij paard nadat hij gister op de paddock moest, vandaag weer lekker op de wei
1. Corona vaccinatie gehaald!! Super blij en heel dankbaar 2. Gezellig bij m'n vader langs en lekkere koekies gegeten 3. Ondanks het slechte weer fijn gewandeld met m'n bordercollie
1. Goed luisterende studenten vanmorgen 2. Eindelijk een antwoord van iemand waar ik al lang op zat te wachten 3. Oudste dochter kookt vandaag mijn lievelingskostje
Zebrastreep
Geplaatst: 02-02-21 18:38
- Uitgeslapen - Gesport ( uurtje spinning) - Opdracht voor stage afgemaakt die ik al een tijdje liet liggen.
Magrathea
Geplaatst: 02-02-21 19:08
Miesemuisje: moest echt even lachen om die foto wat een blij ei heb je daar
1. Vriendin onverwachts even op bezoek gehad, was gezellig 2. Een mooi document opgesteld voor een nieuwe collega wat zelf voor mij ook een goede geheugen-opfrisser was van lopende zaken 3. Vanavond lekker rugbytraining
1. Lekker bij mijn moeder gegeten 2. Ik kreeg een superlief berichtje van mijn bijrijdster over hoe gaaf ze mijn paard vindt 3. Heerlijk gekroeld met mijn hondje die bij mn moeder woont
- lekker getraind met de hond - 7 op een examen gehaald voor de opleiding - compliment gekregen dat ik heel sociaal ben terwijl ik autisme heb en vooral op sociaal vlak.