Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maureen95 schreef:De huidige huurder gaf aan dat ze het niet had. En dat ze het jammer vond want ze wilde het ook graag bijhouden. Ze wist ook niet de rede dat er nog geen slimme meter geplaatst is.
Die zouden 's middags de meter komen plaatsen maar kwamen niet opdagen. Uiteindelijk een paar keer met hun klantenservice gebeld en die wisten me ook niet te vertellen waar de monteur uithing en of 'ie nog zou komen. Uiteindelijk ben ik om 18:15 weggegaan (ze zouden voor 16:30 ofzo komen) en zijn ze een half uur later aan de deur geweest.
Gebeld, verhaal uitgelegd en ze zouden zorgen dat de afspraak als eerste werk ingepland werd. Bevestiging per post voor een afspraak tussen 11:30 en 13:30.

Cookies schreef:Kwantum heeft mooie kleden en ook heel veel gordijnen. Op maat laten maken is niet duur en in een aantal gevallen zelfs gratis.
, mijn gordijnen komen ook bij de Kwantum vandaan
chanicha schreef:Spannend Maureen!
Ik wilde perse de Paxkast maar dan 3 van 1 meter, blijkt dat die nog wel leverbaar waren.
Voor de keukenkast hebben we in Amersfoort nog wat onderdelen gehaald zodat we zeker weten dat die compleet is.
Muren spuiten is bijna klaar, moest twee keer gedaan worden en de inbetweens en luxaflex zijn besteld.
Wilde graag plissé maar dat werd wel erg duur, iets met oncourante maten van de ramen.
Planning is nog steeds de 25 over te gaan.
Bij Leen Bakker hebben ze ook leuke spullen hoor!
Was daar om de gordijnen te bestellen.
De buffetkast die op mijn lijstje had staan was weer beschikbaar. Ik heb via de chat gevraagd of de rest van de spullen wel leverbaar was via de klantenservice. Nu had ik veel geluk en was mijn buffetkast beschikbaar, mijn bed!!!!, en een aantal onderdelen van mijn Pax kast. Ik heb hem voor nu zonder deurtjes besteld omdat ik er nog niet over uit ben welke deurtjes ik wil
. Ik mis nu nog: 
Helemaal blij dus
Alles beter dan Stedin voor mij 
zonder zijpanelen geen kast he

Gelukkig niet onder de vloer dus m'n laminaat hoeft er niet uit. Ze verwachten dat het lek voor morgen gefixt is.