Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesss_amigo schreef:minouesmee schreef:Mocht iemand nog een website weten/vinden waar de Horseware dekens mee doen in de korting hoor ik het graag.
Horze.nl! Geeft 20% korting op horseware dekens. Tevens hebben ze heel veel korting op veel spullen! Tot wel 50%!
Roosch schreef:Toevallig kreeg ik deze foto al doorgestuurd eerder met de vraag of ik mijn kat had uitgeleend.
Ik ben overigens vandaag gezwicht voor een deal met parfum van Rituals bij Douglas. Ik overweeg mezelf de komende weken op te sluiten.
AnoukWelsh schreef:Roosch schreef:Toevallig kreeg ik deze foto al doorgestuurd eerder met de vraag of ik mijn kat had uitgeleend.
Ik ben overigens vandaag gezwicht voor een deal met parfum van Rituals bij Douglas. Ik overweeg mezelf de komende weken op te sluiten.
*checkt je profiel*
Die lijkt er inderdaad veel op![]()
Knapperd
Storm schreef:Amazon gaat bol verslaan de komende jaren, let maar op
Pabie schreef:ApplePapple schreef:Is die Amazon een betrouwbare site om te bestellen? Net ook een vrij goede deal gezien maar ken heel het bedrijf niet...
Amazon is een heel groot Amerikaanse site (beetje hun bol.com). Amazon.nl is redelijk recent door Amazon uitgerold en gewoon een betrouwbare site.