Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:15

AylaL schreef:
Ik hou van kerst, maar waarom is het zo vreselijk moeilijk om voor een man een kerst cadeau te verzinnen -O-
Als iemand ideeën heeft voor rond de 100 euro {:)-:(

Maak een advent kalender met allemaal leuke iets goedkopere dingen?
Dagje Spa, horloge, kleding, geurtje, ander dagje weg? (Efteling?)

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:17

Waar houdt je man van?
Ik ben in mijn relatie juist de moeilijk om cadeautjes voor te kopen. Alles wat ik wil, koop ik toch wel :Y)

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:40

Tanya schreef:
AylaL schreef:
Ik hou van kerst, maar waarom is het zo vreselijk moeilijk om voor een man een kerst cadeau te verzinnen -O-
Als iemand ideeën heeft voor rond de 100 euro {:)-:(

Maak een advent kalender met allemaal leuke iets goedkopere dingen?
Dagje Spa, horloge, kleding, geurtje, ander dagje weg? (Efteling?)

Ja daar zat ik ook aan te dneken maar 24 dingen bedenken is nog moeilijk, ik zat te denken misschien een massage bon en een lego/steam bon.
Maar verder vind ik het moeilijk om kleine dingen te bedenken.

Rambogirl schreef:
Waar houdt je man van?
Ik ben in mijn relatie juist de moeilijk om cadeautjes voor te kopen. Alles wat ik wil, koop ik toch wel :Y)

Lego en zen computer en daarvan heeft hij al alles :=

Is een duo massage misschien een leuk cadeau, dat zal hij sws wel fijn vinden maar vind het dan stom dat het eigenlijk een cadeau voor ons alletwee is

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:00

AylaL schreef:
Is een duo massage misschien een leuk cadeau, dat zal hij sws wel fijn vinden maar vind het dan stom dat het eigenlijk een cadeau voor ons alletwee is

Ik zou zoiets niet stom vinden om te krijgen hoor, als het iets is voor ons samen waar mijn partner ook plezier van heeft. Soms hou ik er, als ik iets geef waar we allebei plezier van gaan hebben, wel rekening mee in mijn budget, dus dat ik wat meer uitgeef omdat voor mijn idee een deel van het cadeau ook voor mij is.

Adventkalender maken is leuk! Ik heb het vorig jaar gedaan en hoewel het wel echt veel tijd kostte was het wel erg dankbaar werk en werd leuk ontvangen. :D Ik had bij elke dag ook een persoonlijk berichtje gestopt, ofwel over het cadeau ofwel met een kazige liefdesquote over ons.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:35

AylaL schreef:
Het stomme aan mijn vriend is dat alles wat hij wilt of nodig heeft hij zelf al koopt, dus blijft er niet veel over voor mij om te kopen :P

Same :)). Of hij wil dingen die ik voor een kerstcadeau te prijzig vind. Lees: dingen van 150+ euro :+.

Ik denk dat ik voor wat meerdere kleine dingetjes ga. Maar ik weet dus nog niet wat. Vorig jaar heeft hij een proefpakket whiskey gekregen en een paar sokken met vossen erop :7. Maar dit jaar...

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:29

purny schreef:
[ [url=m/i5ysn7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kersttrui besteld :D

O gave kersttrui. Waar heb je die vandaan!

Frummels

Re: Wie heeft er ook al zo’n zin in kerst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:45

Mijn man krijgt dit jaar een snowboard kado voor kerst van mij. We wonen straks vlakbij een mooi skigebied en hij huurde er voorheen altijd eentje. Mooi moment om het nu kado te geven denk ik :j

Voorgaande jaren gaf ik meestal dingen als een uitbreidingspakket voor World of Warcraft (dat spelen we samen altijd) batman comics, funko pops, een fantasy zwaard van lord of the rings, iets voor zijn pc, iets voor in zijn muziek kamer/mini studio etc. Mijn man en ik houden allebei van comics en fantasy dus meestal is een kado in die hoek wel geslaagd. :j Oh en ik heb ook een keer wristbands gekocht voor crossfit (die ik zelf meestal meer gebruik dan hij maar oke) en een kettlebel.

Als ik iets wil dan koop ik het meestal ook gewoon, maar mijn man koopt bijna nooit iets voor zichzelf. Dus meestal schrijf ik gedurende het jaar dingen op waar ik hem over hoor :D

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:01

Ja! Ik heb beslist ik ga een adventkalender doen heb nu al 12 dingen bedacht, incl op kerst een bon voor een massage voor hem alleen. :D En voor de rest wat kleinere dingen en als ik geld over houdt dan nog een bon voor lego ofzo.
Heb al een glow in the dark condoom gehaald voor de grap voor in een van de vakjes _O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:08

HorseTimeXL schreef:
purny schreef:

O gave kersttrui. Waar heb je die vandaan!

Amazon :D

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:13

Ik ga dit jaar ook een adventkalender doen voor mn vriend.
Alleen kan ik alleen grotere cadeau's bedenken. Wat hebben jullie er zoal in zitten voor mannen?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:24

purny schreef:

Nice! Hier heb ik in een opwelling eentje van één van m'n favoriete bands bekocht. :')

Afbeelding

Zondag ga ik kerstshoppen met een vriendin en tuig ik de boom op, wel een mooie nepperd natuurlijk. :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:48

Ik hou van kersttruien.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:51

Hier had ik er nog geen en ergens voelt het ook wel een beetje raar om geld uit te geven voor kleding die je maar een paar dagen per jaar aan zult doen maar hey, als je een leuke hebt kan die tenminste wel een leven lang mee. :D

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 19:48

Rambogirl schreef:
Alleen kan ik alleen grotere cadeau's bedenken. Wat hebben jullie er zoal in zitten voor mannen?

Ik ben ook super benieuwd!
Lijkt me heel leuk om mn vriend hier mee te verrassen!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 21:24

Zag een hele leuke whiskey kalender. Beetje duur maar lijkt me geweldig iedere dag whiskey :’). Zag ook een leuke met chocolade melk.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 22:19

Rambogirl schreef:

Hier wat van mijn dingen van vorig jaar:
- lekkers dat ook leuk is zoals lego-winegums of zo'n snoep-uitgraaf-dingetje van jurrassic world, of kerst-thema-lekkers
- klein speelgoed zoals Rick & Morty lego of pokémon, Star Wars, en kerst-gethematiseerde lego's, sleutelhanger, knuffeltjes en ander speelgoed
- een film op bluray die hij graag nog wel eens wilde zien
- onderbroeken, sokken, shirts en trui met leuke prints of thema
- douchefoam (met het bericht dat we fijn samen konden douchen die avond)
- een lekkere fles drank.

Nu zijn we wel ontzettend nerdy, dat scheelt al wel, dan heb je in ieder geval snel een onderwerp waar je leuke kleine dingen van kan opzoeken. :D In mijn ervaring geef ik mezelf vaak niet alle leuke nerdy dingen die ik kan vinden omdat het duurder is dan "gewone" kleren bijvoorbeeld, dus dat vind ik dan wel leuk als cadeau.

Elke dag een lief mini-berichtje bij het cadeautje deed het ook goed. Je zou dan ook nog sommige dagen iets anders liefs dan een cadeautje kunnen doen, bijvoorbeeld een keer koken of een romantische kerstwandeling ofzoiets.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 23:02

Mews schreef:
Rambogirl schreef:

Hier wat van mijn dingen van vorig jaar:
- lekkers dat ook leuk is zoals lego-winegums of zo'n snoep-uitgraaf-dingetje van jurrassic world, of kerst-thema-lekkers
- klein speelgoed zoals Rick & Morty lego of pokémon, Star Wars, en kerst-gethematiseerde lego's, sleutelhanger, knuffeltjes en ander speelgoed
- een film op bluray die hij graag nog wel eens wilde zien
- onderbroeken, sokken, shirts en trui met leuke prints of thema
- douchefoam (met het bericht dat we fijn samen konden douchen die avond)
- een lekkere fles drank.

Nu zijn we wel ontzettend nerdy, dat scheelt al wel, dan heb je in ieder geval snel een onderwerp waar je leuke kleine dingen van kan opzoeken. :D In mijn ervaring geef ik mezelf vaak niet alle leuke nerdy dingen die ik kan vinden omdat het duurder is dan "gewone" kleren bijvoorbeeld, dus dat vind ik dan wel leuk als cadeau.

Elke dag een lief mini-berichtje bij het cadeautje deed het ook goed. Je zou dan ook nog sommige dagen iets anders liefs dan een cadeautje kunnen doen, bijvoorbeeld een keer koken of een romantische kerstwandeling ofzoiets.

Lego wine gums? Waar haal je die dan

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 05:18

Haha nerdy is niet erg. Zo'n collectie Dungeons & Dragons miniaturen is er 1 waar er heel veel jaloers op zijn. Ik snap er aan de andere kant nog steeds geen reet van :+
Naast de nieuwste miniaturen van D&D heb ik ook zo'n spelcomputer voor m gekocht wat op de vroegere nintendo leek. Daar was tie vroeger helemaal fan van, dus leek me wel leuk. Een paar shirts heb ik ook al, net als een sleutelhanger, kalender en klok. En daar stopt t een beetje met ideeen bij mij helaas.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 08:41

Ik lees hier hele nieuwe ideeen.
Zo'n adventskalender vol cadeaus, hoe zie ik dat voor me? Is dat een "platte kalender " met afbeeldingen van de cadeaus, of bestaat er een 3D versie waar fysieke cadeaus in zitten?
Heeft er iemand een fotootje van zijn / haar project?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:33

Nou, ik denk dat ik vriendje een koffiezetter geef. Nu nog bedenken welke. Denk gewoon filterkoffie...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:39

Voor mijn verjaardag heb ik een franse pers van Creuset gekregen voor 900ml koffie. Gecombineerd met een (relatief kleine en simpele bonen-maler) echt fantastische koffie zonder een nieuw groot apparaat op het aanrecht...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 11:58

AylaL schreef:
Lego wine gums? Waar haal je die dan

Goede vraag, volgens mij lag het bij de Xenos. Kleine spulletjes winkelen is wat dat betreft dit jaar ook wel lastiger, want ik snuffelde vorig jaar ook weleens bij winkels als Xenos, Action en SoLow voor leuke kleine frutsels.

Rambogirl schreef:
Naast de nieuwste miniaturen van D&D heb ik ook zo'n spelcomputer voor m gekocht wat op de vroegere nintendo leek. Daar was tie vroeger helemaal fan van, dus leek me wel leuk.

Wat een leuk idee! :j Ik zoek ook vaak op sites als etsy of nedgame op merchandise van spelletjes of fandoms die we allebei (of hij) leuk vinden. Of bijvoorbeeld op etsy naar D&D-dingetjes, maar als je het zelf niet speelt is het misschien lastiger te bedenken wat je partner daar handig of leuk voor zou vinden.

Nickeltje, ik wilde in eerste instantie pre-made zakjes zoeken voor mijn adventkalenders van vorig jaar, maar uiteindelijk heb ik het gewoon in een doos/tas gestopt en op elk cadeautje het cijfer van de dag gezet omdat de formaten van mijn cadeaus zo uiteenlopend waren. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:32

Nickeltje schreef:
Voor mijn verjaardag heb ik een franse pers van Creuset gekregen voor 900ml koffie. Gecombineerd met een (relatief kleine en simpele bonen-maler) echt fantastische koffie zonder een nieuw groot apparaat op het aanrecht...

Le Creuset valt niet onder mijn definitie van betaalbaar :)).

Edit: je bedoelt een caffetiere? Dat wordt m niet. Gewoon lekker een ouderwetse zetter :).
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 04-11-20 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:33

Ah, slimme oplossing Mews!
Maar heb je dan een pre-fab adventskalender (met van die chocolaatjes ofzo) die je zelf onder handen neemt of bestaat er zoiets als blanco advent kalenders die je zelf nog in kan vullen?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:34

San, ik zie nu ik er op Google dat hij inderdaad erg duur geweest is...