Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:laat die trollen lekker hier hun gal spuwenHet is (in mijn geval) niet per se naar Kinke bedoeld, ik vind dat ze fijn bijdraagt aan dit topic.
Maar ik word erg moe van het getrol en ontkennen van blussem, en hoe erger je daar op in gaat hoe erger dat wordt, en elk topic komt dat meerdere malen terug, de discussie of er in Groningen nou wel of geen Corona doden zijn gevallen en of het überhaupt wel bestaat, en die discussie leidt steeds tot niks.
Dus m.i niet zinvol om er steeds bovenop te springen als er steeds weer zulk soort trollen opduiken. Don’t feed the troll
verootjoo schreef:Het is (in mijn geval) niet per se naar Kinke bedoeld, ik vind dat ze fijn bijdraagt aan dit topic.
Maar ik word erg moe van het getrol en ontkennen van blussem, en hoe erger je daar op in gaat hoe erger dat wordt, en elk topic komt dat meerdere malen terug, de discussie of er in Groningen nou wel of geen Corona doden zijn gevallen en of het überhaupt wel bestaat, en die discussie leidt steeds tot niks.
Dus m.i niet zinvol om er steeds bovenop te springen als er steeds weer zulk soort trollen opduiken. Don’t feed the troll
Morrie schreef:ik werk(te) op een school, ik zat op kantoor op 3 hoog en om 9 uur 's morgens kwam de patatlucht van de kantine op 1 hoog al ons kantoor binnen.
Het bedrijf dat het heeft aangelegd is diverse keren geweest om iets bij te stellen, loste niets op, de patatlucht bleef binnenkomen.
Nieuw ventilatiesysteem, vorig jaar in de grote vakantie aangelegd.
Ik heb ook twijfels of dat systeem wel goed werkt.......
purny schreef:lenaa_tje schreef:Ik stoor mij dus echt niet aan andere doventolken. Doen allemaal belangrijk werk voor de mensen die het nodig hebben. Niet voor vermaak van het volk.
Jij niet maar sommige mensen wel. Een rustige doventolk kan ook voor minder prikkels zorgen of afleiding