Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 19:03

Loeky01 schreef:
Kattenbakzand dat schoon is, maar toch stinkt de bak. Zucht.

Onderlaag niet nat waardoor bij het schoonmaken korrels aan de bodem bleven plakken? Dat is hier 9 vd 10x de oorzaak.

Gefeliciteerd StellaMay!

Mijn Shein-pakketje ligt al meer dan 2 weken in belgië..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 19:13

Waarom ben ik in hemelsnaam gaan werken in de beveiliging begin dus vannacht met werken om 04.00 uur. :roll:

Enige voordeel geen files. :')

Lughnassadh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 19:56

Badeendje, dat is zuur en zo balen!

Ik krijg het heen en weer van het weer. Kies gewoon. Ben of mooi of somber en regenachtig. Maar niet dit gewissel.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 20:17

Dat ik al de hele week met 2 Turkse collega’s werk. Op zich echt leuke mensen die ook goed werk verrichten. Maar midden in een gesprek als er geen klanten zijn schakelen ze ineens over op Turks ipv Nederlands waardoor ik natuurlijk geen woord meer versta. Ze lijken dit bewust te doen. En dan krijg ik steeds het gevoel dat ze over mij spreken. Echt niet fijn werken zo. Gelukkig ben ik morgen vrij en werk ik zaterdag met een Vlaamse collega en is volgende week mijn andere Vlaamse collega weer terug hele week aanwezig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 20:32

Marcella schreef:
Waarom ben ik in hemelsnaam gaan werken in de beveiliging begin dus vannacht met werken om 04.00 uur. :roll:

Enige voordeel geen files. :')

Haha, succes! Hopenlijk een nacht met wat positieve reuring ;)

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 20:46

Dat ik echt een idioot ben.
Ik was met mijn broer nieuwe nette schoenen kopen voor de uitvaart zaterdag, de verkoper vroeg "hebben jullie een leuke gelegenheid?". Waarop ik veel te blij "ja!" zeg. "oh wat dan?"
"een crematie..."
:x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 20:51

Zoe_97 schreef:
Dat ik al de hele week met 2 Turkse collega’s werk. Op zich echt leuke mensen die ook goed werk verrichten. Maar midden in een gesprek als er geen klanten zijn schakelen ze ineens over op Turks ipv Nederlands waardoor ik natuurlijk geen woord meer versta. Ze lijken dit bewust te doen. En dan krijg ik steeds het gevoel dat ze over mij spreken. Echt niet fijn werken zo. Gelukkig ben ik morgen vrij en werk ik zaterdag met een Vlaamse collega en is volgende week mijn andere Vlaamse collega weer terug hele week aanwezig :D

Ik zou zeker wel gezegd hebben dat we gewoon Nederlands spreken.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 21:11

Zoe_97 schreef:

Ik zou hier gewoon wat van zeggen hoor. Dit is niet echt okee.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 08:13

Dat ik om 9.00 moet beginnen maar mn bed niet uitkom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 09:05

theadora99 schreef:
Dat ik om 9.00 moet beginnen maar mn bed niet uitkom

Inmiddels je bed al uitgerold? :P

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 10:11

Dat sommige klanten hun eigen beleving maken van iets wat helemaal niet gebeurt is.

Krijg je vervolgens 4 dagen later een mail dat ik niet aardig ben en een grote mond had, en ik dit altijd deed, terwijl ik mevrouw echt nog nooit heb gezien..

Omdat ik 3 keer uit heb moeten leggen dat wij het desbetreffende product niet hadden en het ook niet meer kwam en jij dit schijnbaar niet snapt, heb ik een grote mond?!

Nou pardon hoor, dat je mij niet aardig vindt prima, maar ga geen dingen verzinnen..?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-20 10:37

Dat mijn vriend allemaal zit te miepen dat we beter moeten eten maar wel elke dag zelf zijn ontbijt overslaat en als ik hem er niet aan herinner eet hij gewoon niks.

Sure. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 10:46

Dat er 100-200 kuikens onder e stelling zijn gekomen door een schot en ik mezelf nu mag op offeren om door de mest te kruipen daaronder.
Aangezien het maar een halve.meter hoog is.
Zitten ook nog is overal verspreid _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 10:57

xPabloBokt schreef:
Dat mijn vriend allemaal zit te miepen dat we beter moeten eten maar wel elke dag zelf zijn ontbijt overslaat en als ik hem er niet aan herinner eet hij gewoon niks.

Ontbijt overslaan is helemaal niet zo slecht hoor.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 11:02

xPabloBokt schreef:

Mijn man ook, ja we moeten echt gezonder eten! Doen we dat, maar trekt vervolgens wel ene zak chips open, gooit nog even wat frietjes in de airfryere, enz. enz. :')

Marije_1997 schreef:
Ontbijt overslaan is helemaal niet zo slecht hoor.

Gezond is het anders ook niet.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 11:03

Dat ligt eraan... als jij dat oplost door te gaan snaaien, is het niet goed. Maar als jij op die manier je kcal inname beperkt, heeft het ineens ook nog eens een naampje: intermittent fasting!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 11:03

Er is niks ongezonds aan je ontbijt overslaan. Is echt een fikse mythe. Te veel of te weinig eten is slecht. Hoe laat je eet is niet een ding.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 11:12

Sodera schreef:
Dat ligt eraan... als jij dat oplost door te gaan snaaien, is het niet goed. Maar als jij op die manier je kcal inname beperkt, heeft het ineens ook nog eens een naampje: intermittent fasting!

IF is wel wat anders dan gewoon je ontbijt overslaan :')

Maar niet ontbijten is echt niks mis mee nee.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 11:19

Sodera schreef:

Precies dit. Als jij niet ontbijt dan kan dat prima. Tenzij je dan 's middags door de honger een zak chips naar binnen duwt en 's avonds ook nog vanalles buiten je avondmaal eet.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 11:22

__Sannne schreef:
Sodera schreef:

IF is wel wat anders dan gewoon je ontbijt overslaan :')

Maar niet ontbijten is echt niks mis mee nee.

Als je uitgaat van lunchen rond 12 uur en avondeten rond 18.00, dan ben je redelijk IF aan het doen voor de gemiddelde Nederlander.
IF is niet meer dan x uur per dag niet eten uiteindelijk. Ik weet dat er hele theorieën over vestaan etc maar in de basis is het heel simpel; je eet x uur per dag en de rest van de dag drink je alleen geen energie-bevattende dingen...

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 12:20

Ik zit nu net een paar dagen aangesloten op glasvezel, ik heb nog nooit eerder zulk sloom internet gehad. Hij weigert gewoon dingen te laden en doet er meer dan 5 minuten over om een aflevering van een Netflix serie. Mag ik terug naar het reguliere internet? |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 12:26

Jorex schreef:
Ik zit nu net een paar dagen aangesloten op glasvezel, ik heb nog nooit eerder zulk sloom internet gehad. Hij weigert gewoon dingen te laden en doet er meer dan 5 minuten over om een aflevering van een Netflix serie. Mag ik terug naar het reguliere internet? |o

Hoop dat dat niet bij ons gebeurt. Als het goed is hebben wij eind dit jaar eindelijk glasvezel

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 12:28

Aan de chef-kok die stond te verkondigen dat ik gewoon dat broodje tonijn kan eten hoor, want het is tonijn uit blik.

Dude, Google 'zwanger tonijn' en je hebt je antwoord :evaw:

'Ja maar je mag helemaal niks meer tegenwoordig, met mate kan alles'. Gelukkig ben ik zwanger en jij niet en is het mijn keuze. Dat werd een vega broodje gezond dus.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 12:32

Marije_1997 schreef:
Jorex schreef:

Hoop dat dat niet bij ons gebeurt. Als het goed is hebben wij eind dit jaar eindelijk glasvezel

Hij wil mijn reactie hierop niet eens plaatsen en ik heb nog geen serie, dus zou m ook wel eens aan Netflix liggen. Eerder vanochtend deed t t prima. Of het komt omdat iedereen pauze heeft en op het netwerk zit nu. Maar dan alsnog zou dit niet moeten gebeuren.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-20 12:38

Sodera schreef:

Ja, alleen weegt mijn vriend al niet zo veel dus kan hij elke maaltijd gebruiken. Hij eet vaak maar 2 keer per dag en dat is voor zijn postuur eigenlijk te weinig -O-