Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 16:13

Knap! Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn :j

Ik ben trots omdat ik niet volledig hysterisch ben geworden in de drukke supermarkt, slechts een klein beetje :o

En ik ben trots omdat ik vandaag de woonkamer heb gezogen :)

Zertab

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 17:26

Ik heb gesport en tot nu toe prima aan mijn ''dieet'' gehouden. :)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 18:37

Inderdaad, boodschappen doen is niet altijd makkelijk! Hebben jullie goed gedaan hoor +:)+

En netjes Zertab!

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik gewandeld heb, aan mijn opdracht voor school heb gewerkt en 's middags ben gaan rusten. Proberen goede dingen te doen maar ook naar mijn lichaam luisteren :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 18:59

* Dat ik het stuk vlaai en chips en noten heb kunnen laten staan omdat ik al te veel had gegeten vandaag
* Dat ik, ondanks dat ik super slecht in mijn vel zit en momenteel niks anders doe dan eten, huilen en op de bank liggen, toch naar mijn familie ben gegaan en voor 3 uur lang een show op kunnen zetten dat alles goed gaat met me.

Maar eigenlijk ben ik gewoon niet trots op mezelf maar probeer het positieve er in te zien... -O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:00

Neverland schreef:
* Dat ik het stuk vlaai en chips en noten heb kunnen laten staan omdat ik al te veel had gegeten vandaag
* Dat ik, ondanks dat ik super slecht in mijn vel zit en momenteel niks anders doe dan eten, huilen en op de bank liggen, toch naar mijn familie ben gegaan en voor 3 uur lang een show op kunnen zetten dat alles goed gaat met me.

Maar eigenlijk ben ik gewoon niet trots op mezelf maar probeer het positieve er in te zien... -O-

Klinkt niet fijn Neverland.. als je wil mag je altijd een pb'tje sturen :(:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:44

Oh ja, nog iets waar ik stiekem trots op ben. Vanmorgen met bodypump de rug met 14kg gedaan:D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 22:10

Zo mooi om te zien hoe iedereen zijn eigen doelen bereikt en daar trots op kan zijn! Ook jij Neverland <3

Ik werd vanochtend met veel pijn wakker, zoveel dat het helemaal doortrok rond mijn linkeroog. Ik was sago omdat mijn moeder extra dingen van mij verwachtte maar ik heb het toch gedaan. Uiteindelijk thuis rust gepakt en toch 's avonds naar de BBQ van stal gereden + mijn knappe pony gereden, en daar ben ik heel trots op!
Ik moet 2x zo'n 40minuutjes in de auto zitten en vaak is dat een hele hoge drempel qua pijnklachten waardoor ik dat vaak maar niet doe. Nu dus even doorgezet en een leuke avond gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 22:12

Ik haak ook graag weer aan vanaf nu :D

Ik ben vandaag trots dat ik na 2 u slaap de dag nog met succes en plezier ben door gekomen!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 19:08

Vanmiddag stuurde ik mijn concept profielwerkstuk naar mijn begeleidend docent. Ik verwachtte nog eea te moeten veranderen en verbeteren.

Maar kreeg als reactie terug ''inhoudelijk niets meer aan doen, alleen heel trots gaan zijn op jezelf''
En ik heb dus een 9 gekregen *\o/*

Nu dus echt proberen tevreden en trots te zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 23:16

Wauw, goed gedaan!

Ik ben trots op mezelf om hoe ik met onze eigen pension stal om ga. Fijne club mensen en vandaag een gezellige stal BBQ gehad!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 07:36

Ik ben trots omdat ik in het weekend een brainstorm had voor een idee op het werk en nu zit te wachten tot eindelijk mijn collega inlogt om het te kunnen voorleggen (en ik weet vrijwel 100% zeker dat zij net zo enthousiast is als ik). Dus ik zit op hete kolen :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 09:14

Ik was gister trots op mijzelf dat ik mijzelf keurig aan mijn ''dieet'' heb gehouden :) En dat ik in de avond dus geen koekje meer gegeten heb! :) (normaal bij de thee altijd, maar is een gewoonte die ik probeer af te leren)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 15:08

Vanochtend 2,5 uur gewerkt en vanmiddag 1.5 uur in de sportschool bezig geweest. Nou niet denken dat het gewichten en oliebol is, allemaal puur op revalidatie niveau, maar ben erg trots op mezelf dat ik het gedaan heb! *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 15:09

xDenies schreef:
Vanochtend 2,5 uur gewerkt en vanmiddag 1.5 uur in de sportschool bezig geweest. Nou niet denken dat het gewichten en oliebol is, allemaal puur op revalidatie niveau, maar ben erg trots op mezelf dat ik het gedaan heb! *\o/*

Lekker bezig! :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 15:16

Ja het is wel echt killing de oefeningen maar aan de andere kant ook zo fijn omdat het me hoop geeft dat ik over een maand hopelijk zeg dat de oefeningen beter gaan en ik een stap verder kan. Je voelt je ook gewoon fitter om bezig te zijn. Maar goed eind revalidatie zat ik op 38 minuten cardio en nu 8 :P

Jij ook super bezig met je dieet!! *\o/*

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 16:42

xDenies: Goed bezig! Netjes!

Zertab: Knap van je, geen koekje en zo goed met je 'dieet'!

Wennii: Top! Klinkt heel positief!

Robijntjah: Wat fijn, en gezellig!

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik na een wat moeilijkere start van de dag, toch verschillende doelen bereikt heb! Geprobeerd lief te zijn voor mezelf en met hele kleine stapjes toch dingen gedaan *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 16:52

Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteravond eindelijk Pulp Fiction helemaal heb afgekeken! Omdat ik vond dat ik dat toch ooit een keer gezien moest hebben... := Maar wat een afgrijselijke film :x |o :=

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:21

Rijen: Hahaha ik had een paar jaar terug precies hetzelfde, maar ik deel je mening wel.. ik vond het een hele vage film :+

Goed bezig Safiera!

xDenies knap dat dat je beide op 1 dag is gelukt! Een goed begin weer zo, mag je trots op zijn!

Zertab wat goed dat je dat koekje weg kon laten, sommige gewoontes zijn moeilijk af te leren :j

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik weer 3 uur heb gewerkt, thuis m'n rust heb gepakt en dat ik 's middags alleen naar m'n intake voor haptonomie ben gegaan en dat ik ondanks het noodweer niet in paniek ben geraakt.

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:25

Wat goed iedereen!

Ik ben trots, omdat ik voor het eerst in 3 jaar op mijn eigen paard een stap rondje in de bak ben gereden *\o/*

En ons eerste oortjes foto ever heb gemaakt.
Afbeelding

Hij is erg vies, i know, maar was niet echt gepland dat ik erop ga :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:53

Omdat ik ondanks weinig energie toch nog de keuken heb schoongemaakt vanavond!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:33

Gister was ik trots op mijzelf omdat ik 12kg borst heb gedaan, 15 kg rug en 9kg triceps. Vooruitgang :D (ik doe bodypump voor de geïnteresseerden)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:36

Dat ik gewoon geniaal goed kan rijden.

Normaal is het al best krap om naar de boer te rijden waar ik nu ben.
Technisch hoogstandje om goed aan de silo te komen.
Nu was hij bezig met de bestrating te verbeteren wat afgezakt was.
Er was nog 1 steen eruit daar waar ik eigenlijk met de wielen overheen zou rijden.
Maar ik heb gewoon zo verrekte geniaal gereden dat ik met de vooras rechts eraan voorbij ben gegaan en met de achteras links eraan voorbij.
Echt de boer en zijn vader hadden een grijns van oor tot oor, ik stap uit en krijg een jij kunt echt wel rijden naar mijn hoofd geslingerd

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:53

@Goldie: super goed van je! Dapper dat je toch de supermarkt hebt getrotseerd dat is al een stap aansich!

@Zertab: super goed van je dieet zeg! En dat je bodypump gedaan hebt!

@Zaflera: super dat je zo goed probeer te luisteren naar je lichaam. Dat lijkt toch makkelijker gezegd dan gedaan. En dat je toch nieuwe doelen bereikt hebt ondanks de moeilijke start van de dag!

@Neverland dat klinkt niet fijn, maar wel dapper dat je toch naar je familie bent gegaan. Je mag me altijd pben appen of bellen hoor (dan stuur ik je me nummer door)!

@xDenies: super zeg dat je toch ondanks je pijn klachten wel je taken van je moeder hebt gedaan. Ik merk als ik pijn heb of niet lekker in me vel dat ik het eigenlijk echt niet wil doen.. en inderdaad moeders kunnen veel vragen.

@Rije: dan is het helemaal knap ja dat je de film volledig hebt afgekeken. super goed joh!

@Goldie: wat super goed dat je jezelf hebt kunnen beheersen. Ik zou persoonlijk haptonomie ook aanraden. Heb er veel aangehad!

@Veriye: Wat ontzettend dapper van je zeg. Dat lijkt me enorme drempel. Ik heb ook tijd niet gereden omdat ik het zelf angstig vond.

@Robijntjah: wat super goed dat je de keuken schoongemaakt hebt zeg. Dat is extra lastig zonder energie.

@Zertab super zeg van al je oefeningen. ik doe het je niet na!

@hagelslag: klink heel goed zeg!

Ik ben trots op mezelf omdat ik me nu steeds zekerder voel nu ook naast mn paard en dat ik vanmiddag gelongeerd heb en hij gewoon uit joligheid en 1keer omdat hij schrok wel er echt vandoor ging en ging bokken maar ik al die tijd zo rustig ben gebleven en totaal geen angst meer voelde. Super fijn! Vond dat in het begin zo spannend.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 19:27

Goed om te horen HorseTimeXL dat je er veel aan hebt gehad..
Wat goed dat je nu zo rustig kon blijven en niet onder de indruk was :)

Vandaag was ik echt niks waard :=
Maar ben trots omdat ik vandaag toch even bij paard ben geweest en dat het gelukt is om de was aan te zetten..

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 20:32

Wat goed HorseTimeXL! Ik snap je daar helemaal. Dus super, dat jw rustig en ontspannen kon blijven