astridastrid schreef:Isabel schreef:Ik net alles ingevuld, krijg ik helemaal op het laatst een berichtje dat mijn styliste vol zit? En kan geen andere kiezen.
Huh raar? Wie had je dan?
Romy
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tutti_Frutti schreef:Nav dit topic een box besteld, en ik ben echt mega enthusiast!
Door de tips hier echt even goed gezocht naar een leuke styliste en ze heeft het echt goed gedaan zeg!
Hier mijn overzicht van de selectie die ze gemaakt heeft!
Heb alleen de paarse sneakers geweigerd (niet mijn kleur) en de flare broek (heb er 2 en die draag ik te weinig). Verder echt heel enthusiast!
[ [url=m/HacMrz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nJTo9m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MrBsfK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eItAKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Lam3c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2EUc1r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yR7qud.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BQAqYR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nj0exB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arnon schreef:Heb je toevallig een link van die bovenste?
Ze heeft echt goed naar mij eisen geluisterd en ook leuke dingen gevonden! En alles is volgens mij tot €30 euro!

Misty444 schreef:Yess, mijn preview is binnen!Ze heeft echt goed naar mij eisen geluisterd en ook leuke dingen gevonden! En alles is volgens mij tot €30 euro!
[ [url=m/kIiwkr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik "vervangen" omdat ik er te bleek in wordt!
[ [url=m/24QCxQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9pXEKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo iets heb ik al, dus deze ga ik denk ik terugsturen
[ [url=m/M9xWQ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/42nKdH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QSwvCR.jpg]Afbeelding[/url] ]
(De broek)
[ [url=m/lKauwy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yBle5o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik heel leuk, maar net iets te licht!
[ [url=m/2zbBks.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sneeuwvlok23 schreef:Ja ik had misschien ook moeten aangeven dat mijn budget wat lager lag, dan zou het waarschijnlijk met de preview wat representatiever zijn geweest
xVerax schreef:Sneeuwvlok23 schreef:Ja ik had misschien ook moeten aangeven dat mijn budget wat lager lag, dan zou het waarschijnlijk met de preview wat representatiever zijn geweest
Ik had heel specifiek aangegeven dat ik student ben en geen hoog budget heb. Zelfs gezegd dat ik bijvoorbeeld echt nooit 40 euro (minimumbedrag van zalon) voor een shirtje zou uitgeven. Kreeg vervolgens een preview vol met sale items van 10% korting die afgrijselijk lelijk waren of nog steeds veel te duur (60 euro voor een shirt, 70 voor jurkjes etc)
zonnebloem18 schreef:Ayla: https://www.zalando.nl/cotton-on-amy-wr ... w-o11.html
Ik lees stiekem mee. Vind het een leuk concept maar ben er niet dapper genoeg voor.
Ik dacht ook zo, maar ik heb mij er toch aan gewaagd gisterenavond. Wie weet word ik positief verrast en anders annuleer ik het gewoon. Jarmo schreef:[ [url=m/TGsjiA.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn box die wordt opgestuurd! Ik ben erg benieuwd.
Ik vond het blauwe rokje en het groene shirtje erg leuk!

plus 85 euro?!
Marleen_L schreef:Wat vervelend van dat achteraf betalen. Volgens mij is het ook zo dat bepaalde postcodes op de 'zwarte lijst' staan, maar hoe het precies zit weet ik niet.
Bij Wehkamp mag ik niet meer achteraf betalen, omdat ik bij de 5% meest retournerende klanten zat, oeps
Jarmo schreef:[ [url=m/TGsjiA.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn box die wordt opgestuurd! Ik ben erg benieuwd.
Ik vond het blauwe rokje en het groene shirtje erg leuk!
Oh, daar zitten ook leuke dingen tussen! Vind eigenlijk alle broeken leuk en het oranje jurkje ook! Welke zijn dat korte broekje en de grijzige broek?

(past hij echt niet bij)