Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Ik bedoel met wachtperiode niet zozeer dat er negatiefs gaat gebeuren, maar dat ik mijn leven op wacht heb gezet, tot de dingen weer normaal gaan worden. En dat is niet handig, want wat als dat nog heel lang gaat duren? Sowieso, het is prachtig weer, ik heb genoeg te doen, kan ook leuke dingen gaan doen, dus het leven gaat gewoon door.
Loretta schreef:
Thioro schreef:Loretta schreef:
Oud nieuws. Het kan werken en zit daarom ook in de grotere studies maar de studie van bvb Raoult bewijst niet dat ze door dat middel genezen zijn.
In Frankrijk zijn er trouwens wél al doden gevallen of mensen op reanimatie terecht gekomen met serieuze hartklachten omdat ze eigenhandig dit middel hadden genomen.
Loretta schreef:
moonfish13 schreef:Wat een hoop mensen die zich herkennen in het onderdeel dip zeg.
En wat jij zegt Bigone, van typisch Nederlands het kan altijd erger dus mag ik niet klagen..
Ehhja, maybe you got a point.![]()
![]()
Maar misschien ook maar goed ook dan besef je wel dat je elke dag wat je hebt.
Je moet er alleen niet te hard in zijn dus inderdaad ik zit nu lekker in mijn pyama, en ik voel me gewoon klöte.
Ik had gisteravond al comments gezien op mijn post en toen knapte er ook even wat.
Geen idee waarom, maar ik denk het besef dat ik het klote mag vinden en ik hier veel meer mensen heb zien reageren met hetzelfde gevoel.
Dat doet me goed, weten dat ik niet de enige ben die zo met zichzelf knokt of geknokt heeft.
Astorga schreef:Loretta schreef:
Ik hef mijn wenkbrauwen op om de toon in dit bericht.
Er zijn genoeg patiënten die een kuur chloroquine niet volhouden vanwege de bijwerkingen of zelfs verplicht moeten stoppen vanwege ecg-veranderingen. Dat dit bericht die bijwerkingen zo bagatelliseert begrijp ik dus niet. Over de rest vd inhoud hou ik maar mijn mond.
lukka63 schreef:Ik werd vandaag blij van de regen,het ruikt nu weer zo lekker fris.
Straks wat plantjes in potten zetten,staat toch gezellig nu we zo vaak buiten zitten.
Ik probeer iedere dag te genieten van kleine dingen,maar soms grijpt het aan en voelt alles zwaar.
maria500 schreef:Het zal vast ergens benoemd zijn, maar er zijn zoveel pagina's.
Op internet lees ik overal als je met 3 personen op straat loopt dat je wordt beboet.
Hoe zit dat met je eigen huishouden. Dat je bijvoorbeeld met je gezin van 3 personen even een blokje omloopt, kan je dan ook beboet worden? Dat kon ik niet vinden.
nynke55 schreef:Cursussen geven, plannen voor een evenement, lekker rommelmarkten en kringlopen bij langs. Normaal ga je gemakkelijk even op stap, tuincentra bekijken of even uit eten. Allemaal niet belangrijk, maar iets wat ik normaal doe. Ik klaag ook niet, hoor, het is alleen het gevoel dat ik ergens op wacht.