Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amalarab schreef:Ik ga verhuizen en krijg een grotere tuin, troost voor alle verloren vakanties
Pandora2 schreef:Echwel schreef:Ik kreeg gisteren een hilarisch bericht van kennissen
Die hebben de camper 5 meter achteruit gereden, stoelen eruit enz en die kamperen nu op de oprit
Hilarisch ?![]()
![]()
Ik heb ook al een tentje in mijn weide hier aan huis opgezet en daar geslapen...![]()
Pandora2 schreef:Echwel schreef:Ik kreeg gisteren een hilarisch bericht van kennissen
Die hebben de camper 5 meter achteruit gereden, stoelen eruit enz en die kamperen nu op de oprit
Hilarisch ?![]()
![]()
Ik heb ook al een tentje in mijn weide hier aan huis opgezet en daar geslapen...![]()
germie schreef:Ik heb zoiets liever in de winter. Want dan duik ik wat minder en zit ik meer binnen. De dagen zijn nu gewoon zo enorm lang. Plus dat er in de zomer altijd meer duikers zijn en soms alle parkeerplaatsen vol zijn. Dat is normaal niet erg en juist gezellig, maar nu? Ook zijn er plekken afgesloten nu. En juist zijn dat mijn favo duikstekken.
Ook het buitenseizoen van de paardensport ga je nu missen. 17 mei zou er een cross gedaan worden.
Echwel schreef:Winged schreef:Ik heb mijn ouders al gevraagd of zij hun caravan wilden ophalen.. zodat ik in de tuin kon kamperen (op 1,5 meter afstand want ik ben best al heel wat jaren uit huis.)
Ze vonden het geen goed idee.
Dan moeten ze het toiletgebouw dicht gooien
elnienjo schreef:germie schreef:Ik heb zoiets liever in de winter. Want dan duik ik wat minder en zit ik meer binnen. De dagen zijn nu gewoon zo enorm lang. Plus dat er in de zomer altijd meer duikers zijn en soms alle parkeerplaatsen vol zijn. Dat is normaal niet erg en juist gezellig, maar nu? Ook zijn er plekken afgesloten nu. En juist zijn dat mijn favo duikstekken.
Ook het buitenseizoen van de paardensport ga je nu missen. 17 mei zou er een cross gedaan worden.
In Nederland mag je gewoon het bos in met je paard. Het is er nu juist ultiem mooi weer voor.
MarliesV schreef:Wij hebben gisteren thuis even over de zomervakantie gehad, gaan er vanuit dat het thuis blijven wordt en korten dan onze vakantie in van 4 naar 3 weken. Normaal zit het bedrijf dicht waar ik werk, dus die 3 weken blijven wel als vakantie staan voor nu. Dus 3 weken ons thuis vermaken, hopelijk kunnen we nog een keer een dagje naar zee of zo.
We hopen nu op een dag of 10 winterzon in januari, hadden we al als idee, maar gaan we natuurlijk pas naar kijken als het zeker is dat de maatregelen wereld wijd het reizen weer toestaan en dat het veilig is. Liever gezond thuis blijven dan ziek worden op vakantie.
Raket, lastig he, als je nu afzegt dan krijg je denk ik ook de kosten niet vergoed of wel?
Juni weg lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, maar officieel is er nog niets over gezegd.
Ik zag eergisteren een model hoe het verloop van Corona gaat zijn als we langzaamaan de maatregelen wat versoepelen, maar dat model liep door tot november 2021, daar schrok ik wel van.