Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djali schreef:Ik merk in mijn omgeving vooral nog spot. Als je er wat van zegt, dan doe je aan paniekzaaien. Heel gek vind ik het.
_Penotti schreef:Humor is juist een manier om met ernstige dingen om te kunnen gaan.
Ik vind juist dat dat de laatste jaren veel minder is geworden want er is altijd wel iemand op de teentjes getrapt daardoor.
Storm schreef:Mijn oudere ouders vinden ook dat het allemaal behoorlijk overtrokken is.
Djali schreef:Ik merk in mijn omgeving vooral nog spot. Als je er wat van zegt, dan doe je aan paniekzaaien. Heel gek vind ik het.
Arabesk schreef:De meeste bokkers zijn serieuzer dan veel mensen om mij heen, vrienden en familie zijn nog niet zo doordrongen van de ernst van de zaak. Denk dat dat toch komt omdat je als paardenliefhebber allemaal wel minimaal één keer van dichtbij hebt gezien hoe het droes en of rhino gaat. Stallen op slot, kleding verwisselen en wassen.
lifaya schreef:Nou bij mijn werk toch geen aanpassing bij de fouillering op de luchthavenals er “random” is moeten we vooralsnog de gehele persoon handmatig controleren. Lekker handig als mensen klachten hebben en je dus in iemands gezicht staat te hijgen...
lifaya schreef:Nou bij mijn werk toch geen aanpassing bij de fouillering op de luchthavenals er “random” is moeten we vooralsnog de gehele persoon handmatig controleren. Lekker handig als mensen klachten hebben en je dus in iemands gezicht staat te hijgen...
Pandora2 schreef:Net in het tuincentrum om paardenvoer geweest.
De gepensioneerden staan hutje mutje te drummen voor hun plantgoed en de gezinnen komen lekker met de hele familie kippetjes kijken.![]()
De eigenaar zei dat hij eigenlijk liever volledig zou sluiten. Groot gelijk heeft die man !
Destination schreef:lifaya schreef:Nou bij mijn werk toch geen aanpassing bij de fouillering op de luchthavenals er “random” is moeten we vooralsnog de gehele persoon handmatig controleren. Lekker handig als mensen klachten hebben en je dus in iemands gezicht staat te hijgen...
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe zou je het anders willen doen?