Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Fijn dat je schoonmoeder komt.
Het is lastig dat je niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn.
nuvel schreef:Ja heel fijn. Ondertussen zijn we snel alles winter klaar aan het maken, klussen aan het afwerken die nog echt af moeten. Gewoon om zeker te zijn. Zodat er niets dringends hoeft te gebeuren na de operatie. Je weet toch nooit hoe iemand eruit komt. Deze week een nieuw hek gezet voor het schaap en een stuk tuin erbij geplakt. Hier gaan we hopelijk een sport speeltuintje opbouwen.
Ruben kan niet meer terug maar zijn oude werk. We willen dan volgend jaar ons eigen eet cafeetje open doen. Gewoon om wat inkomen te hebben en we op een prachtige plek wonen. Dan blijven we bezig en onder de mensen. Zal later een paar fotootjes plaatsen.
germie schreef:Veel werk nog te doen, maar wel gaaf hoor.
Operatie, dat is wel eng natuurlijk. En laat ik net iemand kennen waarbij ze dachten dat alles in het hoofd weggehaald zou kunnen worden, na de operatie bleek dus van niet. En die persoon is nu min of meer afgeschreven. Dat is dan heel zuur en wens je niemand toe.
Jola schreef:Je zult het vast niet kwaad bedoelen en waarschijnlijk wil je je eigen verhaal kwijt, maar ik denk niet dat dit bericht toedraagt aan de hoop die Ts heeft op een goed afloop van de operatie. We hoeven onze kop niet in het zand te steken, want opereren aan de hersens blijft iets moeilijks, maar bovenstaand bericht zou ik als TS niet willen lezen....sorry Germie.