Buitenlandse liefde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-20 22:40

ista schreef:
Melleke24 schreef:
Er is een aangetekende brief onderweg waar duidelijk in staat dat hij het huis binnen de 2 maand moet verlaten en het huis proper achterlaat.

TS: heb je voor je vertrek het huis op de foto gezet in de staat waarin het toen was? Anders sloopt hij straks je huis en inboedel en kan hij doodleuk verklaren dat jij uit die toestand bent vertrokken.

Nee dat heb ik niet gedaan :(

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-20 22:42

Storm schreef:
Hij gaat je niet vertellen dat hij weggaat, hij gaat alles proberen om je over te halen om hem nog een kans te geven. Hij gaat lief doen, boos worden, en verdrietig doen.
Neem écht iemand mee die jou kan ondersteunen, want de kans is heel erg groot dat je erin trapt. Ga niet alleen, ook niet op een openbare plek.

Ik spreek morgen met hem af , mijn neef gaat mee met me zodat ik niet alleen ben.

zigranta

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 23:00

neem eventueel het gesprek op. Je weet nooit of je het kan gebruiken.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 00:00

Kan je ook niet veel tegen doen.
Ex van mijn nonkel had de eiken deuren zwart geverft |o
Konden men grootouders ook niks tegen doen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 00:04

Succes morgen. Breng je neef goed op de hoogte over hoe hij kan manipuleren, hij zal alles uit de kast gaan trekken en zelfs je neef gaan bespelen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:28

Succes met het gesprek.
Fijn dat je neef meegaat.

SvS88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:43

Succes vandaag!

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:57

Hier een stille meelezer, ik wou je even veel succes wensen vandaag.
Verder nog een kleine tip: laat de agressieve sms'jes en voicemails zeker zien bij de politie, dit maakt je dossier sterker. En zoals eerder gezegd, neem ook het gesprek van vandaag op. Dan heb je bewijs voor als het misloopt.
Moest het zijn dat je verder hulp nodig hebt, ik ben ook van Belgisch Limburg.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 14:10

Succes zo!!

cariena1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 17:33

Sterkte en succes

cariena1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 17:33

Sterkte en succes

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 17:42

Als het gesprek nog niet geweest is, nog een tip:
Het kan handig zijn om van tevoren op papier te zetten waar je het allemaal over wilt hebben/wat je wilt zeggen.
Ik kan me voorstellen dat het een heftig gesprek is en dat je daardoor belangrijke dinge vergeet :)

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 18:39

Gesprek is afgelopen.
Hij vroeg of hij met mij alleen kon praten wat ik ergens wel normaal vond dus is mijn neef in de gang blijven wachten terwijl ik in de living een gesprek had met hem. In het begin zei hij dat hij spijt had en dat ik hem nog een kans moest geven. Hij zou me nooit meer pijn doen ,ik heb hel verteld dat het voor mij over is en ik wil verder gaan met mijn leven en heb hem ook gezegd dat ik hem altijd graag heb gezien en nog steeds doe maar dat hij mij moet loslaten en moet verder gaan met zijn leven. Hij beloofde dat hij hulp ging zoeken, we hebben dan ook gepraat over het huis en hij ging naar een vriend van hem tot hij iets anders had gevonden. Hij dacht dat ik tijdelijk alleen wou zijn en dat hij dan terug mocht komen en alles weer was zoals het vroeger was. Hij was er nog steeds van overtuigd dat het ging goed komen tussen ons. Toen ik wou vertrekken veranderde hij van lief naar minder lief. Ik was net bij de deur toen hij me tegen hield. Tot in detail wil ik hier nog niet schrijven maar ik wil wel zeggen dat het heftig was en ik echt blij was dat mijn neef me gehoord had en er tussen is gekomen.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:42

Jeetje meid....wat heftig

Hopelijk laat hij je verder met rust.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 18:43

Duran123 schreef:
Jeetje meid....wat heftig

Hopelijk laat hij je verder met rust.

Dat hoop ik ook, en ik hoop dat hij echt bij een vriend gaat logeren zodat ik eindelijk terug naar huis kan. Maar vrees dat hij me nog niet meteen gerust laat

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:43

Wow, chapeau voor jou. Sterk dat je bij je besluit bent gebleven.
Fijn dat je neef en familie je steunt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:43

Zodra hij bij die vriend is al zijn spullen er achteraan sturen en alle sloten veranderen. Toch wel fantastisch hoe je binnen vijf dagen alles hebt geregeld , incl juridische steun. Doen veel je niet na!

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 19:04

bigone schreef:
Zodra hij bij die vriend is al zijn spullen er achteraan sturen en alle sloten veranderen. Toch wel fantastisch hoe je binnen vijf dagen alles hebt geregeld , incl juridische steun. Doen veel je niet na!

Zal nog tijd over gaan voor alles is opgelost. Want als hij uit zichzelf nu vertrekt heb ik geluk maar als hij nu zegt nee ik blijf dan kan in hem niet buiten zetten zomaar. Mijn neef gaat sws nog even kijken of hij vertrokken is en hij gaat de spullen regelen zodat ik dat niet hoef te doen.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 19:05

senna21 schreef:
Wow, chapeau voor jou. Sterk dat je bij je besluit bent gebleven.
Fijn dat je neef en familie je steunt.

Was eerst wel moeilijk en ik was erg hard aan het twijfelen maar gelukkig was er een stemmetje in mijn hoofd dat zei dat ik hem moest laten gaan en mijn eigen leven terug moest opstarten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:16

bigone schreef:

En hoe je direct al het advies opvolgt!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:22

bigone schreef:

Ik dacht het, jij schrijft het.
Ik vind de geloofwaardigheid steeds minder worden TS, sorry. Je zult vast in de problemen hebben gezeten, maar binnen 5 dagen zo'n verandering maken na een verstikkende relatie waarin je mishandeld werd, nee sorry.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:24

bigone schreef:

Top hoor. Bedoel je was ons steeds een stap voor zo nuchter dat je bent het hele proces. Wanneer er geopperd werd het juridisch vast te leggen had jij het al rond met een advocaat. '
Weinig mensen die in eenzelfde situatie zitten die het zo kunnen. Daarbij heb je geluk dat je ex eigenlijk erg goed reageert tot nu toe op de hele situatie.

Ik heb een soort gelijke ex gehad en dat was toch een heel ander verhaal. Mijn geluk was dat die een one-nightstand bezwangerde en dat zijn nieuwe obsessie is geworden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:31

marleen_88 schreef:
bigone schreef:

Ik vind de geloofwaardigheid steeds minder worden TS, sorry. Je zult vast in de problemen hebben gezeten, maar binnen 5 dagen zo'n verandering maken na een verstikkende relatie waarin je mishandeld werd, nee sorry.

En hoezo heb je binnen één dag een advocaat geregeld?

Nee nu ben je mijn geloofwaardigheid kwijt. En zal ik verder uit het topic gaan. Ts, zoek hulp.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 19:53

Ik vind de geloofwaardigheid steeds minder worden TS, sorry. Je zult vast in de problemen hebben gezeten, maar binnen 5 dagen zo'n verandering maken na een verstikkende relatie waarin je mishandeld werd, nee sorry.[/quote]

En hoezo heb je binnen één dag een advocaat geregeld?

Nee nu ben je mijn geloofwaardigheid kwijt. En zal ik verder uit het topic gaan. Ts, zoek hulp.[/quote]

Als je naar verschillende advocaten belt is er altijd wel 1 die je wilt verder helpen. En dat geluk heb ik ook gehad. Als je me niet gelooft is dat jou ding natuurlijk. Ik heb ontzettend veel geluk dat ik zo’n goede vriendin heb die me hielp met alles en er was voor me. En daar ben ik haar dankbaar voor.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:56

In één dag rondbellen, langskomen, en contract is klaar? Want die advocaten hebben niet een druk schema? :')