Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:52

Marie_Anne schreef:
Alwiene schreef:
Hey wacht es, ben ik de enige die door dit topic ineens dingen tegenkomt die ik ook zou willen hebben waar ik me voor dit topic niet eens bewust van was. Ik noem een noicecancelling koptelefoon (niet zo'n dure maar uberhaupt één) en die dyson fohn, want ik ging er eens een filmpje van bekijken en mijn grootste ergernis is dat ik van fohnen een lamme arm krijg én het zolang duurt. Die irritant dure dyson fohn zou dat dus allebei moeten oplossen :oo

Andere kant is, ik kocht ooit een Dyson stofzuiger... ik heb nog nooit zo'n kreng gehad. Ja in het begin niet, maar na verloop van tijd werd ie echt waardeloos. Nu een philips powerpro expert en dat ding is echt 1000x fijner dan die Dyson ooit geweest is := Bedoel, straks geldt dat ook voor die fohn in de praktijk : :

Weg hier en terug naar het Low buy challenge topic jij dan >;)

Dat zou wel zo verstandig zijn geloof ik _O- Eén ding scheelt, ik heb toch geen geld voor zulke dure aankopen nu. Dus kan ik er hooguit voor gaan sparen en tegen de tijd dat ik het geld wel heb vind ik het vast zonde van de moeite van het ervoor sparen :')

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:53

Alwiene schreef:
Hey wacht es, ben ik de enige die door dit topic ineens dingen tegenkomt die ik ook zou willen hebben waar ik me voor dit topic niet eens bewust van was.

Jep, ik ook. _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:54

Steffi4 schreef:
Alwiene schreef:
Hey wacht es, ben ik de enige die door dit topic ineens dingen tegenkomt die ik ook zou willen hebben waar ik me voor dit topic niet eens bewust van was.

Jep, ik ook. _O-

Tnx voor de edit haha, ik dacht al yep je bent de enige :')

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 09:31

Granoek schreef:
_San87_ schreef:
Ik heb de jumpsuits nog steeds niet teruggestuurd. Iemand. Praat me ervan af dat ik ze wil houden :').

Ik heb mijn timberlands nog niet gekocht maar zoek wel elke dag àlle webshops af om te zien of er al ergens meer dan 10% korting is _O- En als die er komt, dan komen de schoenen, spijt me zeer :+

O nee toch niet die met een hak ? Mijn leerlingen van 15 jaar dragen deze schoenen en dan zijn ze al vreselijk. Dus als je er als een 15 jarige uit wilt zien .... :(:)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 10:13

Miefje schreef:
Oooh ik heb jullie nodig...

Ik wil heel graag een Apple Watch series 3 kopen. Voornamelijk om makkelijk meldingen te ontvangen en om niet steeds mijn telefoon te moeten pakken om te kijken of ik nog iets heb gemist, en om mijn activiteit / beweging te tracken.

Ik vind het eigenlijk wel gruwelijk veel geld voor een veredeld horloge, maar kan mezelf er niet vanaf praten.

Ik heb juist de meldingen op m'n fitbit uitgezet. Zo irritant!

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 11:43

Jongens, bol.com heeft uitverkoop

Ik kwam dit boek tegen, nu maar €14,50 voor 750 pagina's foto's....
https://www.bol.com/nl/p/the-north-amer ... 028190906/
Is toch hartstikke interessant!

Of deze over de slag bij Arnhem, geschiedenis boeken zijn normaal zoooo duur
https://www.bol.com/nl/p/arnhem-1944/9200000095130552/

En deze, ik studeer diergeneeskunde, maar mensen zijn ook interessant
https://www.bol.com/nl/p/bourgery-atlas ... uctPageUrl

Ik wil ze allemaal, het zijn zulke koopjes ;(

Edit: ik kan de onderste aan mijn zus geven, die is bijna jarig :j

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 12:23

gerlindie schreef:
Jongens, bol.com heeft uitverkoop

Ik kwam dit boek tegen, nu maar €14,50 voor 750 pagina's foto's....
https://www.bol.com/nl/p/the-north-amer ... 028190906/
Is toch hartstikke interessant!

Of deze over de slag bij Arnhem, geschiedenis boeken zijn normaal zoooo duur
https://www.bol.com/nl/p/arnhem-1944/9200000095130552/

En deze, ik studeer diergeneeskunde, maar mensen zijn ook interessant
https://www.bol.com/nl/p/bourgery-atlas ... uctPageUrl

Ik wil ze allemaal, het zijn zulke koopjes ;(

Edit: ik kan de onderste aan mijn zus geven, die is bijna jarig :j

Jouw geld, jouw feestje; maar internet staat vol met informatie over deze onderwerpen.

F_T

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 12:25

Als ik ieder boek moest kopen over elk onderwerp dat ik interessant vind, mag ik ook wel direct een (lucht)kasteel erbij kopen om al die boeken te kunnen opslaan....

Gewoon iets interessant vinden is niet per se reden genoeg om het ook te kopen.

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 13:02

Word lid van de bibliotheek. Kun je zo veel boeken lezen als je wilt, scheelt kastruimte en een hoop geld. En als het boek toch niet zo leuk is, heb je niet een duur boek in de kast staan waar je niks aan hebt.

edit: typo

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 13:08

Ik denk... Dat als je hier iets post dat je het eigenlijk niet echt nodig hebt. Dus koop het gewoon niet. Koop het als ebook anders
Spoiler:
of download het illegaal.

Is dit een boek dat je al heeeeel lang superrrrrr graag wilt hebben? Of wil je het alleen hebben omdat je oog er op is gevallen en het nu in de aanbieding is?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:46

Miefje schreef:

Ik wil heel graag een Apple Watch series 3 kopen. Voornamelijk om makkelijk meldingen te ontvangen en om niet steeds mijn telefoon te moeten pakken om te kijken of ik nog iets heb gemist, en om mijn activiteit / beweging te tracken.

Ik vind het eigenlijk wel gruwelijk veel geld voor een veredeld horloge, maar kan mezelf er niet vanaf praten.

Mijn Apple Watch (toen nog een stukkie duurder |( ) is na 2 maanden in een la beland. Hij is echt onhandig groot (dik) gewoon. Een vest met normale mouwen zit het ding altijd in de weg waardoor hij altijd irriteert. Krijgt mega snel krassen op het scherm. Elke dag/2 dagen opladen en als je het vergeet (en ja, dat ga je vergeten) heb je er alsnog niks aan.
Enige voordeel is inderdaad dat je niet voor alles je telefoon hoeft te pakken. Maar de ergenis was voor mij (veel) groter dan de voordelen. Ik heb mezelf voorgenomen pas weer een smart watch te kopen als ze minstens de helft dunner zijn.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:04

Iruss94 schreef:
Granoek schreef:
Ik heb mijn timberlands nog niet gekocht maar zoek wel elke dag àlle webshops af om te zien of er al ergens meer dan 10% korting is _O- En als die er komt, dan komen de schoenen, spijt me zeer :+

O nee toch niet die met een hak ? Mijn leerlingen van 15 jaar dragen deze schoenen en dan zijn ze al vreselijk. Dus als je er als een 15 jarige uit wilt zien .... :(:)

Oké deze heeft me overtuigd. Hoe jonger, hoe beter! Besteld!

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:36

xSCWx schreef:
Miefje schreef:

Mijn Apple Watch (toen nog een stukkie duurder |( ) is na 2 maanden in een la beland. Hij is echt onhandig groot (dik) gewoon. Een vest met normale mouwen zit het ding altijd in de weg waardoor hij altijd irriteert. Krijgt mega snel krassen op het scherm. Elke dag/2 dagen opladen en als je het vergeet (en ja, dat ga je vergeten) heb je er alsnog niks aan.
Enige voordeel is inderdaad dat je niet voor alles je telefoon hoeft te pakken. Maar de ergenis was voor mij (veel) groter dan de voordelen. Ik heb mezelf voorgenomen pas weer een smart watch te kopen als ze minstens de helft dunner zijn.

Ik zat er over te denken Om m’n Garmin in te ruilen voor een Apple omdat ik dacht dat die dunner waren. Hoeft niet dus :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 18:20

Met een 15 jarige puber wil je toch niet vergeleken worden? := := :=

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:57

Neverland schreef:
Met een 15 jarige puber wil je toch niet vergeleken worden? := := :=

Ik zit sinds dit jaar dichter bij de 30 dan bij de twintig. Het valt me zwaar, I’ll take what I can get

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:52

Dit is echt geen handig topic :')

Ik kwam hier om verhalen te lezen over hoe potentiële aankopen afgeraden worden,
en ik verlaat het met een zoekopdracht "Timberlands met hak", vind ze namelijk ook erg gaaf maar was dit van mezelf vergeten :+
not helping dus dit :')

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:54

Je bent niet de enige, Djali. Ik heb ook al meerdere PB's gehad over dat servies dat ik geplaatst had :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:56

Oscar schreef:
Je bent niet de enige, Djali. Ik heb ook al meerdere PB's gehad over dat servies dat ik geplaatst had :D

Tof. Dan kun je behalve bij de sushiboer ook nog bij een stel Bokkers gaan eten :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:57

Hahahaha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:57

Ooooh Granoek :') :')

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:58

Hoeft natuurlijk helemaal niet erg te zijn. Stel dat je nog geen servies hebt, maar er wel graag één (ja, 1) wil, en wellicht ook in de toekomst wel flink gaat gebruiken. Dan zie je het servies van Oscar en denk je "oh, die! Díé wil ik!"
Nou, geen probleem dan, want je had nog geen servies :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:59

Hilli schreef:
Oscar schreef:

Tof. Dan kun je behalve bij de sushiboer ook nog bij een stel Bokkers gaan eten :):)

Ja klopt, dat is wel een goed plan. Ik zat eigenlijk op jou te wachten, misschien wil je ook wel 2 bordjes aanschaffen? :D

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:04

Sushi bij Oscar.

Eigen Servies mee

(Is dat dan Selfservice of Zelfservies?)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:05

Selfservice natuurlijk, want dat servies kan er dan wel komen. Goed argument om het Heel Hard Nodig te hebben :D

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:10

Sponsor Oscar met een bordje of schaaltje :D