Marie_Anne schreef:Alwiene schreef:Hey wacht es, ben ik de enige die door dit topic ineens dingen tegenkomt die ik ook zou willen hebben waar ik me voor dit topic niet eens bewust van was. Ik noem een noicecancelling koptelefoon (niet zo'n dure maar uberhaupt één) en die dyson fohn, want ik ging er eens een filmpje van bekijken en mijn grootste ergernis is dat ik van fohnen een lamme arm krijg én het zolang duurt. Die irritant dure dyson fohn zou dat dus allebei moeten oplossen![]()
Andere kant is, ik kocht ooit een Dyson stofzuiger... ik heb nog nooit zo'n kreng gehad. Ja in het begin niet, maar na verloop van tijd werd ie echt waardeloos. Nu een philips powerpro expert en dat ding is echt 1000x fijner dan die Dyson ooit geweest isBedoel, straks geldt dat ook voor die fohn in de praktijk
![]()
Weg hier en terug naar het Low buy challenge topic jij dan
Dat zou wel zo verstandig zijn geloof ik
Eén ding scheelt, ik heb toch geen geld voor zulke dure aankopen nu. Dus kan ik er hooguit voor gaan sparen en tegen de tijd dat ik het geld wel heb vind ik het vast zonde van de moeite van het ervoor sparen
Bedoel, straks geldt dat ook voor die fohn in de praktijk

) is na 2 maanden in een la beland. Hij is echt onhandig groot (dik) gewoon. Een vest met normale mouwen zit het ding altijd in de weg waardoor hij altijd irriteert. Krijgt mega snel krassen op het scherm. Elke dag/2 dagen opladen en als je het vergeet (en ja, dat ga je vergeten) heb je er alsnog niks aan.