Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
0091 schreef:O de trein.. dat had ik ver weg gestopt..
Ik had voorheen een 1e klas abonnement. Ik reisde dagelijks naar Amsterdam Sloterdijk en ik wilde gewoon graag een zitplaats, dus dan betaalde ik graag wat meer.
Kwamen er 2 oudere dames de coupe in. Ik zat met mn oortjes in uit het raam te staren en werd met haar wandelstok "aangetikt" op een manier dat ik een blauwe plek kreeg omdat ik maar even van plaats moest wisselen. Heb haar verteld dat ik het behoorlijk asociaal vond dat ze me sloeg met haar wandelstok voor zo een simpele vraag in een overvolle trein, maar dat ik geen zit had in deze discussie na mn drukke werkdag en dat ik een stoel naast een ander zou nemen. Dus ik verplaats me en denk er het mijne over.
Worden ze halverwege het volgende station door de conducteur uit de coupe gezet omdat ze helemaal geen 1e klas kaartje hadden maar volgens hun hadden ze "recht" op een zitplaats
__Sannne schreef:Ik was daar echt niet voor opgestaan hoor. Dit soort mensen hun zin geven werkt hun gedrag alleen maar in de hand.
__Sannne schreef:Ik was daar echt niet voor opgestaan hoor. Dit soort mensen hun zin geven werkt hun gedrag alleen maar in de hand.
". man:" Ja dat weet ik, maar als het conducteurtje komt zeggen we gewoon dat we het niet gezien hadden omdat we al wat ouder zijn. Die mensen zijn altijd zo dom, ze trappen er altijd in
". Vrouw "ja, slim zijn ze niet hé. Goed idee, we blijven lekker zitten
". Het gesprek ging daarna over koetjes, kalfjes en de eindbestemming van de reis. Heb dus op het dooie gemakje de prijs opgezocht voor een overgang naar de 1ste klas en ben nog lief voor ze geweest
. Ze mochten kiezen tussen contant of een uitstel van betaling en tussen hun eindbestemming of tot hun overstap
. Als je zo asociaal bent om willens en wetens in de 1ste klas te gaan zitten mag je van mij ook de consequenties aanvaarden
Inoterry schreef:Ooit eens erg moeten lachen om 2 oudere mensen. Ik wilde die trein gaan controleren en ging na vertrek nog even zitten totdat we de wisselstraat uit zouden zijn. Hoor ik een ouder echtpaar aan de andere kant van de leuning tegen elkaar praten: Vrouw" We zitten in de eerste klas hoor". man:" Ja dat weet ik, maar als het conducteurtje komt zeggen we gewoon dat we het niet gezien hadden omdat we al wat ouder zijn. Die mensen zijn altijd zo dom, ze trappen er altijd in
". Het gesprek ging daarna over koetjes, kalfjes en de eindbestemming van de reis. Heb dus op het dooie gemakje de prijs opgezocht voor een overgang naar de 1ste klas en ben nog lief voor ze geweest
. Ze mochten kiezen tussen contant of een uitstel van betaling en tussen hun eindbestemming of tot hun overstap
![]()
![]()
![]()
. Als je zo asociaal bent om willens en wetens in de 1ste klas te gaan zitten mag je van mij ook de consequenties aanvaarden
Inoterry schreef:Ooit eens erg moeten lachen om 2 oudere mensen. Ik wilde die trein gaan controleren en ging na vertrek nog even zitten totdat we de wisselstraat uit zouden zijn. Hoor ik een ouder echtpaar aan de andere kant van de leuning tegen elkaar praten: Vrouw" We zitten in de eerste klas hoor". man:" Ja dat weet ik, maar als het conducteurtje komt zeggen we gewoon dat we het niet gezien hadden omdat we al wat ouder zijn. Die mensen zijn altijd zo dom, ze trappen er altijd in
![]()
![]()
![]()

IMANDRA schreef:Inoterry schreef:Ooit eens erg moeten lachen om 2 oudere mensen. Ik wilde die trein gaan controleren en ging na vertrek nog even zitten totdat we de wisselstraat uit zouden zijn. Hoor ik een ouder echtpaar aan de andere kant van de leuning tegen elkaar praten: Vrouw" We zitten in de eerste klas hoor". man:" Ja dat weet ik, maar als het conducteurtje komt zeggen we gewoon dat we het niet gezien hadden omdat we al wat ouder zijn. Die mensen zijn altijd zo dom, ze trappen er altijd in
![]()
![]()
![]()
Geweldig! Hoe reageerden ze?
:Citaat:Bon, ben je vous laisse, j'ai du boulot aujourd'hui, il faut que je prépare l'album souvenir pour toutes ces adorables mamies... C'est bizarre mon épouse vient de se découvrir ... une passion pour mon travail ce matin
Citaat:Nou, nou ik vertrek naar mijn werk vandaag waar ik het souveniralbum moet voorbereiden voor al deze schattige oma's ... Het is bijzonder dat mijn vrouw vanochtend ... mijn passie voor mijn werk heeft ontdekt
Als ik het daar niet vind ga ik naar een winkel, en het scheelt nogal in tijd of je eerst zelf die hele winkel moet bekijken of dat je gelijk even vraagt of ze hebben wat je zoekt, dan kan je ook gelijk weer gaan als het antwoord nee is.