Mijn partner houdt niet meer van me..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 13:54

In het kader van zoek de voordelen: ik ben in 4 dagen ook 4kg kwijt geraakt, ohnee, eigenlijk 104 kg :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 13:55

Giolli schreef:
Ah, wat vriendelijk van hem dat hij het proces even wat versnelt.

Verder: stomme zak.

_/-\o_

Fijn dat dit je helpt in het verwerkingsproces TS, laat hem maar eens even zien dat jij nog steeds de baas bent over jezelf en niet hij :Y)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 13:57

blubblabhoi schreef:
In het kader van zoek de voordelen: ik ben in 4 dagen ook 4kg kwijt geraakt, ohnee, eigenlijk 104 kg :Y)

:D Herkenbaar, nog nooit zo slank geweest! Verder :(:) dit is gewoon poedersuiker...

Zertab

Re: Mijn partner houdt niet meer van me..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 14:04

Jeetje wat een l*l! Inderdaad beter kwijt dan rijk.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 14:07

Nou joh, klaar is klaar en dan hoef je er niet meer over na te denken.Ga alles gewoon regelen op een zo zakelijk mogelijke manier.Uit is uit en door met je leven.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 14:07

Herkenbaar. Alsof je hem helemaal niet meer herkent hè? Alsof het een heel ander persoon is zonder enig gevoel. Heel onwerkelijk.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 14:08

Suzanne F. schreef:
Herkenbaar. Alsof je hem helemaal niet meer herkent hè? Alsof het een heel ander persoon is zonder enig gevoel. Heel onwerkelijk.

Ja echt wel, alsof hij twee gezichten heeft en zijn ware aard nu boven komt..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 14:15

Het is net of iemand anders.. in jouw lichaam is gekropen..

Die tekst van Marco is in zo’n geval perfect passend.

Maar goed TS.. neem zelf een beslissing. Neem zelf het roer in handen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 14:25

Zo dan, hij is lekker bezig zeg.

Ik heb hetzelfde gehad met mijn ex, maar een veel kortere relatie.
Altijd blind vertrouwen gehad in hem en toen het doordat hij toch een kinderwens bleek te hebben herkende ik hem niet meer.
Of er ineens een wildvreemde voor me zat.
Eerst dacht ik liever kwijt dan rijk, maar later dacht ik terug aan alles en dacht ik echt hoe kon dit nou gebeuren?
Net of hij toen pas zijn ware aard liet zien.
Zo heb ik altijd gezegd is er wat, of zit je iets niet lekker praat erover.
Alles koek en ei, onwijs veel van hem gehouden, en bij de breuk kreeg ik dingen te horen waar ik van dacht waarom heb je dit nooit gezegd?
Ik heb er een goede knauw van gekregen en ik zit nu in de fase van ik wil wel daten maar durf niet.
En het ergste is dat ik hem nog altijd niet vergeten ben.
Ik probeer me voor te houden dat ik niet hem mis maar het feit dat ik niemand heb nu.
Dat hij zo druk was met alles en ik altijd maar mezelf aanpaste aan zijn wensen en leefstijl, terwijl hij nul rekening hield met mijn wensen en leefstijl.
Zoals simpelweg even als je weken voor werk op zee zit, -met amper of geen bereik- de tijd nemen te bellen als je een weekend ergens in schotland aan wal ligt.
Waar ik aan hem dacht, dacht hij daarin niet aan mij en dat was niet eens expres, maar gewoon niet over nadenken.
Meerdere relaties zijn gestrand omdat hij vermoed ik niets liet horen in dit soort situaties.
En dan gek worden aan boord op het schip omdat er niet meer over te praten viel, tja.
Ik weet dat het beter is zo maar hart en verstand liggen gewoon niet op één lijn.

Ik hoop dat je de kracht houdt door te gaan en je huis aan kunt houden.
Je klinkt oersterk!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 14:48

Oh meis, wat een enorm zak hooi!
En inderdaad, nu neem jij lekker de tijd die je nodig hebt. Hij heeft jou 3 maanden laten wachten dus jij hebt minimaal ook die tijd nodig, en zelfs langer als jij dit wil.
Ga alles zelf wel uitzoeken, heel goed dat je een afspraak met je hypotheekadviseur hebt. Wees hem op zoveel mogelijk fronten een stap voor zodat hij jou niks hoeft te vertellen.

En oh ja, hij is nu boos, grote kans dat als hij doorheeft dat dit geen zin heeft, in andere rollen kruipt. Hier kwam ook alles voorbij, boos, verdrietig, slachtoffer (jaja, mijn ex was met zijn piemel in een ander gat gevallen en kon daar eigenlijk niks aan doen). Hou je sterk!

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 14:57

Storm schreef:
Oh meis, wat een enorm zak hooi!

Hier kwam ook alles voorbij, boos, verdrietig, slachtoffer (jaja, mijn ex was met zijn piemel in een ander gat gevallen en kon daar eigenlijk niks aan doen). Hou je sterk!

Wat hou ik toch van het beeldrijke en toch recht voor de raap van jullie Nederlands, heerlijk.

Hier jaren geleden hetzelfde verhaal, je cijfert jezelf weg voor meneer zijn carrière, gunt hem alle kansen, vraagt meermaals om toch eens wat meer thuis te zijn en krijgt dan als hij een ander heeft te horen van ja maar ja, we waren eigenlijk toch ook wel uit elkaar gegroeid he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 15:06

Hij is echt de weg kwijt, wat een idioot.. Hoe mannen ineens hun verstand kunnen verliezen blijft een raadsel :n

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 15:23

Hoezo lekker egoïstisch bezig.... Hele dikke plaat voor zijn kop dat is zeker.
Dus eerst mag jij maanden in onzekerheid zitten en nu moet het ineens zoals meneer het wil, nou dan kom hij me ook de rambam krijgen en voor mij maar eens geduld gaan opbrengen en hoe meer hij ging zeuren hoe langer dat ging duren.
Natuurlijk moet er van alles geregeld gaan worden maar waar vandaan ineens die haast, is zijn nieuwe vriendin soms zwanger...

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 15:30

Dat niet meer herkennen van je partner is zo vreemd he. Alsof je al die jaren met een ander hebt geleefd of als een blinde idioot bent voorgelogen.

Je bent een sterke vrouw, TS, het komt wel weer goed met je, maar dat zal wel wat tijd nodig hebben.
Ik vind het een opluchting dat ik bijna de sleutel van mijn nieuwe huis krijg. Hopelijk zit er straks bij jullie ook wat vaart achter qua verdelen en dergelijke, zodat je ècht vooruit kan. Sterkte en succes!

Esmee_RSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 15:48

blubblabhoi schreef:

_/-\o_ *\o/*

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:18

blubblabhoi schreef:
Nou bokkers, ik ben in één klap over hem heen. Jeetje die man heeft echt een kronkel in z'n hoofd hoor.

Hij stuurde me gister een appje dat hij volgende week wilde langskomen om te praten. Ik ontplofte. Ik heb hem woedend opgebeld hoe hij dacht dat hij me nu weer aan het lijntje kon houden, terwijl we beide wel wisten wat zijn keuze zou zijn. Hij bleef volhouden dat hij met me wilde afspreken om uit te leggen hoe alles gegaan is. Hallo he, alsof ik daar op zit te wachten, zijn zielige verhaal aanhoren zeker. Vervolgens ook gelijk alles willen regelen omtrent huis en verdeling etc. Halleluja, mij 3 maanden laten wachten en nu moet alles ineens binnen een week worden geregeld. Vervolgens werd ik zo boos: hij liet totaal geen spijt blijken en hij zag ook niet in wat hij iedereen om zich voor pijn heeft gedaan. Zijn enige antwoord was: het is nou eenmaal gebeurd, gebeurd is gebeurd. My god, ik werd zo boos. Vervolgens kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd hoe IK 11 jaar nou zo kon eindigen. Mijn hemel alsof ik nog niet kwaad genoeg was. En alles zei hij super zakelijk, kil, afstandelijk. Dit is echt niet de persoon die hij is, walgelijk, kreeg er rillingen van over m'n rug. Ik heb opgehangen en hij belde me terug. Ik moest hem vertellen wanneer ik met hem wilde praten. Nou wat dacht hij van de komende maanden eerst niet :')

Dit maakt de verwerking ineens stukken makkelijker, heb nog geen traan om hem gelaten sindsdien, beter kwijt dan rijk jeetje he.

Nou dit is heel duidelijk. Je bent in het ootje genomen. Niets ziek zwak en misselijk. Klassiek geval van vreemdgaan maar te laf zijn er voor uit te komen. Zeker die kilheid geeft duidelijkheid. Neem het roer over en zorg dat jij de bepalende wordt! Gebruik die kwaadheid om te bereiken wat jij wilt. De tijd van rekening houden met zijn kwestbare zieltje is voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:23

Dat denk ik niet pareltjes, juist die depressie kan die kilheid geven. Compleet afgevlakt in zijn emoties en heel egoïstisch.

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:25

Relaxed schreef:
Dat denk ik niet pareltjes, juist die depressie kan die kilheid geven. Compleet afgevlakt in zijn emoties en heel egoïstisch.

Ja maar wel emoties voor een ander, sorry trap ik niet in.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 16:31

Ex-schoonmoeder was hier niet. Hij is gisteravond gelijk in haar armen gaan uithuilen en is daar weer blijven slapen. Dus ik ben het inderdaad met Pareltjes eens, die vlieger gaat niet meer op vind ik. Zijn depressie is hier geen excuus meer voor, daarvoor is hij veel te ver gegaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:33

Relaxed schreef:

Hm kan maar ik denk dat de depressie voortkwam uit het feit dat hij in de knoop kwam met zijn gevoelens en niet wist wat hij ermee moest. En wat hij met zichzelf moest. Het blijft een beetje kip en ei verhaal maar ik denk dat de gevoelens voor de 17 jarige werkneemster er eerder waren dan de depressie. Die kwam daar vlak achteraan vermoed ik.

Storm: _O-
Wat een geweldige uitspraak, maar inderdaad alle verschillende vormen komen voorbij en het slachtoffer ook.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:44

blubblabhoi schreef:
Ex-schoonmoeder was hier niet. Hij is gisteravond gelijk in haar armen gaan uithuilen en is daar weer blijven slapen. Dus ik ben het inderdaad met Pareltjes eens, die vlieger gaat niet meer op vind ik. Zijn depressie is hier geen excuus meer voor, daarvoor is hij veel te ver gegaan.

Maar is het nu aan of uit met die 17 jarige griet? Of huild hij zowel bij zijn moeder als bij haar uit?
Nou ja, een zielig mannetje is het sowieso :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:48

Nou ts ik denk dat het nu een heel goed moment is om met iemand die je kan helpen om de tafel te gaan zitten. Tijd om het huisje en finaciele gedeelte onder de loep te nemen aangezien hij zo kill kan zijn tegen over jou.

Alles op papier laten zetten zodat jij straks niet nog meer bedonderd word

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 16:48

Het is dik aan lijkt het

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:51

Het is wel fijn dat je nog met zijn moeder kan praten. Het is wel duidelijk dat zij het niet eens is met hoe haar zoon dit aanpakt.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 16:53

Klopt zijn ouders zijn er beide ook zwaar beroerd van en staan 100% aan mijn ‘kant’. Ze zijn het er absoluut niet mee eens hoe hij het allemaal aanpakt en zijn ook mega teleurgesteld dat hij ook tegen hun heeft gelogen.