Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Oh meis, wat een enorm zak hooi!
Hier kwam ook alles voorbij, boos, verdrietig, slachtoffer (jaja, mijn ex was met zijn piemel in een ander gat gevallen en kon daar eigenlijk niks aan doen). Hou je sterk!
blubblabhoi schreef:Nou bokkers, ik ben in één klap over hem heen. Jeetje die man heeft echt een kronkel in z'n hoofd hoor.
Hij stuurde me gister een appje dat hij volgende week wilde langskomen om te praten. Ik ontplofte. Ik heb hem woedend opgebeld hoe hij dacht dat hij me nu weer aan het lijntje kon houden, terwijl we beide wel wisten wat zijn keuze zou zijn. Hij bleef volhouden dat hij met me wilde afspreken om uit te leggen hoe alles gegaan is. Hallo he, alsof ik daar op zit te wachten, zijn zielige verhaal aanhoren zeker. Vervolgens ook gelijk alles willen regelen omtrent huis en verdeling etc. Halleluja, mij 3 maanden laten wachten en nu moet alles ineens binnen een week worden geregeld. Vervolgens werd ik zo boos: hij liet totaal geen spijt blijken en hij zag ook niet in wat hij iedereen om zich voor pijn heeft gedaan. Zijn enige antwoord was: het is nou eenmaal gebeurd, gebeurd is gebeurd. My god, ik werd zo boos. Vervolgens kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd hoe IK 11 jaar nou zo kon eindigen. Mijn hemel alsof ik nog niet kwaad genoeg was. En alles zei hij super zakelijk, kil, afstandelijk. Dit is echt niet de persoon die hij is, walgelijk, kreeg er rillingen van over m'n rug. Ik heb opgehangen en hij belde me terug. Ik moest hem vertellen wanneer ik met hem wilde praten. Nou wat dacht hij van de komende maanden eerst niet
Dit maakt de verwerking ineens stukken makkelijker, heb nog geen traan om hem gelaten sindsdien, beter kwijt dan rijk jeetje he.
Relaxed schreef:Dat denk ik niet pareltjes, juist die depressie kan die kilheid geven. Compleet afgevlakt in zijn emoties en heel egoïstisch.
blubblabhoi schreef:Ex-schoonmoeder was hier niet. Hij is gisteravond gelijk in haar armen gaan uithuilen en is daar weer blijven slapen. Dus ik ben het inderdaad met Pareltjes eens, die vlieger gaat niet meer op vind ik. Zijn depressie is hier geen excuus meer voor, daarvoor is hij veel te ver gegaan.