Sorry ik vind hem dus 10x niks..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Olympia schreef:Iemand hem hebben? Heb er 1 in de aanbieding
Sorry ik vind hem dus 10x niks..

maar vond het al leuk dat werkgever toch iets heeft geregeld (hotelbranche)! Zaten twee biertjes, flesje wijn, smeerkaasjes, pinda's, toastjes, klein zakje chips en zoute sticks in.
en een echt gruwelijk lekkere kerststol van de universiteit waar hij zijn PhD doet
Animal schreef:Een magnetische lamp
[ [url=m/T3f73I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wist niet dat die bestonden, dus stond wel even raar te kijken toen ik hem in onderdelen uit de verpakking haalde.
Mijn vriend is er echt helemaal weg van, die pikte hem direct in.
Bij mijn andere werk (poppodium) ontvangen we vanuit het bedrijf waar we mee samenwerken elk jaar een tasje met drank (vaak een bijzonder drankje en daarnaast nog luxe wijn), wat lekkers (meestal een lekkere boerenkaas met kruiden), een leuk hebbedingetje (vorig jaar een boek over de muzieksector in Utrecht, jaar daarvoor een wijnkoeler) en vaak nog een kado- of bioscoopbon. Ze zijn altijd heel royaal en verzorgen zelfs een kerstpakket voor al onze vrijwilligers.
Dit jaar verwacht/hoop ik op een kleinigheidje. Het bedrijf (horeca) heeft het nu erg zwaar en krijgt het de komende periode ook nog heel zwaar. Niet enkel door covid-19, maar ook nog door andere bedreigingen die om de hoek staan.
Wij (iedereen binnen het bedrijf) leveren met alle liefde ons kerstpakket in om wat te kunnen helpen. Hopelijk wil de baas dat aanvaarden