Janine1990 schreef:Iemand al nieuws over Rituals???
ik heb toevallig net op de site en fb gekeken ik denk ook pas om 00:00 Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rawr schreef:De iPhone 11 64GB (alle kleuren) is voor 677,69 in KPN winkels te koop, zonder abbo.
Ik twijfel zo ongelooflijk hard nu, want het is een goede telefoon en een goede deal... maar ik zit zo diep in het android ecosysteem hier in huis dat ik het niet aandurf te switchen naar iOS.
Rawr schreef:De iPhone 11 64GB (alle kleuren) is voor 677,69 in KPN winkels te koop, zonder abbo.
Ik twijfel zo ongelooflijk hard nu, want het is een goede telefoon en een goede deal... maar ik zit zo diep in het android ecosysteem hier in huis dat ik het niet aandurf te switchen naar iOS.
xJikke schreef:Oh dat is dan wel heel aanlokkelijk! Waar heb je dit gevonden? Ik zie alleen de aanbieding met abbo helaas.
Rawr schreef:xJikke schreef:Oh dat is dan wel heel aanlokkelijk! Waar heb je dit gevonden? Ik zie alleen de aanbieding met abbo helaas.
Ik had nog een Pepper dealalert lopen op de tag "iPhone 11" en ik kreeg een alert op mijn telefoon. Ik heb het draadje even voor je opgezocht: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/ipho ... els-123790
Een familielid van me heeft er zojuist eentje bij de KPN winkel in Leeuwarden gehaald, daar deden ze niet moeilijk maar als ik in dat Pepper topic lees zie ik dat ze op sommige plaatsen wel wat moeilijk doen of door de voorraad heen zijn.