MarlindeRooz schreef:Ik heb een hekel aan die mensen die huilen over de amazonebranden en zelf lekker elke avond vlees vreten en kinderen op de wereld knallen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik heb een hekel aan die mensen die huilen over de amazonebranden en zelf lekker elke avond vlees vreten en kinderen op de wereld knallen.
Mars schreef:Napie schreef:Ik erger mij eraan dat mensen zeuren dat ik twee keer per jaar op vakantie ga met het vliegtuig omdat dit slecht is voor het milieu. Dat vliegtuig vertrekt ook wel zonder mij dus ik kan net zo goed meevliegen. Weet je wat pas slecht is voor het mileu? Nog meer mensen op aande. Ik draag daar niet aan bij (want kinderloos) dus mag ik best wel eens het vliegtuig pakken (of de auto terwijl iets op fietsafstand is)
Helemaal eens, ik vlieg ook heerlijk elk jaar! En die koekies die het duurder willen maken, daar wordt t niet ineens schoner vanEn ik ga er geen meter minder van vliegen, betaal er met liefde voor.
Nikass schreef:Ik vind dat veel bokkers niet kunnen discussiëren, sterker, ze kunnen niet eens een OP lezen. Zie dit topic dat gaat over niet populaire meningen maar iedereen is het met elkaar eens![]()
![]()
![]()
Dit topic is gewoon een uiting van over het algemeen ongefundeerde frustraties en opnoemen wat je niet lekker vindt
CharleyT schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb een hekel aan die mensen die huilen over de amazonebranden en zelf lekker elke avond vlees vreten en kinderen op de wereld knallen.
En ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan mensen die huilen over de amazonebranden en zelf lekker elke avond vlees vreten en kinderen op de wereld knallen.
Ninx schreef:Ik heb een hekel aan mensen die er maar op los vreten, vliegen, goedkope kleding kopen, en volstrekt destructief leven; ik vraag me soms af of ze wel eens een krant lezen.
purny schreef:Nikass schreef:Koffie is niet ongezond hoor
Het advies was om niet meer dan 4 koppen per dag te drinken
WesternWay schreef:Unpopulair opinion:
Negen van de tien mensen met honden herkennen geen signalen die hun hond geeft, negen van de tien zijn de baas over hun eigenaar.
En powerbreeds mogen om die reden van mij uitsterven dmv castreren en fokverbod want een enkeling is maar geschikt voor zo’n ras.
Magrathea schreef:Ik vind niet dat je kunt zeggen dat je écht van dieren houdt als je ook betaalt om ze dood te laten maken. De logica die mensen gebruiken om dieren te kunnen doden vind ik echt stuitend"Het is respectvol gedaan" (moet je eens mee aankomen in een rechtszaak als je een mens hebt vermoord, of zelfs een hond oid) "hij heeft een goed leven gehad" (zie hiervoor), dat soort dingen.
Oh en dan heb ik het natuurlijk over het doden van dieren om op te eten, direct of indirect (vlees of andere dierlijke producten, want voor álle dierlijke producten - in elk geval diegene die op industriële schaal worden verkregen - sterven dieren). Voor wie het zich oprecht afvraagt, dingen als het euthanaseren van een dier aan het eind van zijn/haar leven om hem/haar een lijdensweg te besparen of een dier doden uit zelfverdediging is natuurlijk heel wat anders dan een gezond dier op een fractie van zijn/haar natuurlijke levensspanne doodmaken voor eigen gewin
Magrathea schreef:Ik vind niet dat je kunt zeggen dat je écht van dieren houdt als je ook betaalt om ze dood te laten maken. De logica die mensen gebruiken om dieren te kunnen doden vind ik echt stuitend"Het is respectvol gedaan" (moet je eens mee aankomen in een rechtszaak als je een mens hebt vermoord, of zelfs een hond oid) "hij heeft een goed leven gehad" (zie hiervoor), dat soort dingen.
Oh en dan heb ik het natuurlijk over het doden van dieren om op te eten, direct of indirect (vlees of andere dierlijke producten, want voor álle dierlijke producten - in elk geval diegene die op industriële schaal worden verkregen - sterven dieren). Voor wie het zich oprecht afvraagt, dingen als het euthanaseren van een dier aan het eind van zijn/haar leven om hem/haar een lijdensweg te besparen of een dier doden uit zelfverdediging is natuurlijk heel wat anders dan een gezond dier op een fractie van zijn/haar natuurlijke levensspanne doodmaken voor eigen gewin
Gimme_Joy schreef:Ik zou nooit vegetarisch kunnen worden, laat staan vegan. Wel eet ik vaak vegetarisch, omdat ik dat beter vind voor het milieu. Maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die zo krampachtig doen. En ik moet dan maar rekening houden....
Was een keer op stedentrip met vegan vrienden. We moesten en zouden in een op z'n minst vegetarisch restaurant eten. 3 keer de hele stad doorkruist (want op de happy cow site stonden allemaal restaurants, die stuk voor stuk dicht waren) om vervolgens 25 euro te betalen voor vegan ravioli. Sorry hoor, maar dan verlies ik mijn aangeboren talent voor begrip en geduld
Wiwabalia schreef:Relaxed schreef:Waarom zou je zonder kinderen in het hoogseizoen op vakantie willen
Dit ga ik ook nooit begrijpen... ben blij dat wij juist buiten die periode kunnen. Geen gillende kinderen en veel goedkoper waardoor wij langer of verder kunnen.