De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:34

Op mijn 22e woonde ik nog thuis, studeerde ik nog en geloof dat ik net uit mijn eerste relatie kwam. Die overigens maar een paar maanden heeft stand gehouden.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:50

Ik heb het als single zelfs al druk met de feestdagen. Mijn ouders zijn gescheiden, dus als deze relarie stand houdt, hebben we een derde kerstdag nodog om iedereen te kunnen zien :=

Ik denk inderdaad ook dat sommige mannen vrouwen die onafhankelijk zijn best intimiderend vinden. Maar ik ben heel erg blij dat ik het allemaal zelf kan regelen (ja ok, ik moet een buitenkozijn schilderen en daar zie ik best tegenop eigenlijk :') )

toch is het raar wat verliefdheid met je doet... Ik vond het vroeger altijd onzin als mensen zeiden:"ik ga een week weg, kan ik hem een week niet zieeeen!" En nu ik zelf wegga en ik Daan afgelopen dinsdag voor het laatst gezien heb, zit ik allerlei constructies te bedenken om hem toch vanavond nog even een zoen te gaan geven... Alhoewel dat compleet idioot is, omdat ik op een pre-kamp bbq zit. Maar wel in de buurt waar hij woont. Dus ja... :')
Laatst bijgewerkt door Gimme_Joy op 01-08-19 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:54

Daar kan ik mij ook gewoon niks bij voorstellen :+

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:55

Gimme_Joy schreef:
toch is het raar wat verliefdheid met je doet... Ik vond het vroeger altijd onzin als mensen zeiden:"ik ga een week weg, kam ik hem een week niet zieeeen!" Ennu ik zelf wegga en ik Daan afgelopen dinsdag voor het laatst gezien heb, zit ik allerlei constructies te bedenken om hem toch vanavond nog even een zoen te gaan geven... Alhoewel dat compleet idioot is, omdat ik op een pre-kamp bbq zit. Maar wel in de buurt waar hij woont. Dus ja... :')

En dat heb ik dus niet he? Nooit gehad? Ik vind het super dat anderen dat hebben enzo, maar in alle eerlijkheid, snap ik het dus echt ook niet?

Soms weet ik niet of ik gewoon "nuchter" ben, of dat er inderdaad een draadje net even iets anders loopt in mijn hoofd :+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:56

Bagheera_206 schreef:
anjali schreef:
Ik heb anders al talloze jonge meisjes\vrouwen gezien die hun paard wegdeden zogauw ze verkering kregen.En dan maakt die kerel het uit en hebben ze niets meer....

Daarom gaat paard ook zeker niet weg en verwacht ik ook niet van haar.

@Bagheera,toen ik dit las dacht ik,o dat is een lesbische vrouw,die hebben meer begrip voor de paardenliefde van hun vriendin. Toen keek ik op je profiel (leuke foto's!) en ontdekte daar dat je een man bent,een van de weinige op Bokt. Grappig!Ik denk niet dat je lang single blijft,tenzij dat je dat zelf zou willen.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:00

Jeddah schreef:
Gimme_Joy schreef:
toch is het raar wat verliefdheid met je doet... Ik vond het vroeger altijd onzin als mensen zeiden:"ik ga een week weg, kam ik hem een week niet zieeeen!" Ennu ik zelf wegga en ik Daan afgelopen dinsdag voor het laatst gezien heb, zit ik allerlei constructies te bedenken om hem toch vanavond nog even een zoen te gaan geven... Alhoewel dat compleet idioot is, omdat ik op een pre-kamp bbq zit. Maar wel in de buurt waar hij woont. Dus ja... :')

En dat heb ik dus niet he? Nooit gehad? Ik vind het super dat anderen dat hebben enzo, maar in alle eerlijkheid, snap ik het dus echt ook niet?

Soms weet ik niet of ik gewoon "nuchter" ben, of dat er inderdaad een draadje net even iets anders loopt in mijn hoofd :+

Ik had serieus tot een maand terug precies hetzelfde. Echt, ik kotste het uit :')

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:04

Gimme_Joy schreef:
Ik had serieus tot een maand terug precies hetzelfde. Echt, ik kotste het uit :')

LOL! Ik ben twee keer getrouwd geweest en bijna 47, maar de wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit! Al sta ik momenteel (al een aantal jaren) ook niet open voor een relatie.
Laatst bijgewerkt door Jeddah op 01-08-19 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:04

anjali schreef:
@Bagheera,toen ik dit las dacht ik,o dat is een lesbische vrouw,die hebben meer begrip voor de paardenliefde van hun vriendin. Toen keek ik op je profiel (leuke foto's!) en ontdekte daar dat je een man bent,een van de weinige op Bokt. Grappig!Ik denk niet dat je lang single blijft,tenzij dat je dat zelf zou willen.

Zit je nou gewoon een lesbische vrouw van mij te maken? _O- Waar je mee omgaat raak je mee besmet zeggen we dan maar... :')

Mannen op Bokt zijn inderdaad iets schaarser dan de dames. :j

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:06

Jeddah schreef:
Gimme_Joy schreef:

Dit!
Ben blij dat ik niet de enigste ben haha.
Had met een vriendin een pact dat we samen single zouden blijven (zijn/waren de enigste single in ons vriendinnengroep) appt ze mij van de week dat ze een relatie heeft, ehhh hallo dat was niet de afspraak. :+

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:09

Jouw profiel is ook al moeilijk vaak bekeken :P

Hahah ja Jeddah, ik zag mezelf niet als een romanticus of iemand die helemaal voor iemans anders kon gaan. Nu zit ik hier gefrustreerd op de bank omdat ik hem zo graag nog een keer wil zien/zoenen voordat ik wegga. Zit te twijfelen om hem een appje te sturen om te vragen of hij even langskomt vanavond zodat we als een stel pubers op de hoek van de straat kunnen gaan staan tongen.

Bizar. _O-

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:16

Gimme_Joy schreef:
Jouw profiel is ook al moeilijk vaak bekeken :P

Hahah ja Jeddah, ik zag mezelf niet als een romanticus of iemand die helemaal voor iemans anders kon gaan. Nu zit ik hier gefrustreerd op de bank omdat ik hem zo graag nog een keer wil zien/zoenen voordat ik wegga. Zit te twijfelen om hem een appje te sturen om te vragen of hij even langskomt vanavond zodat we als een stel pubers op de hoek van de straat kunnen gaan staan tongen.

Bizar. _O-

Gewoon niet doen! LOL!

Ik ben echt A-Romantisch, zelfs wanneer mannen romantisch zijn weet ik niet wat ik ermee aanmoet en vind ik her ronduit dom. Toen ik 17 was en na terug van een week vakantie zonder toenmalig vriendje was, fietste ik naar de manage, stond er met grote letters "Corine, ik hou van jou" op het fietspad met verf geschreven. Ik kan me nog ZO goed herinneren dat ik dacht "Ugh, domme jongen!" En met mijn ogen rolde... _O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:24

Roodvos schreef:
Bloodymary schreef:
De meeste singles zijn heel zelfbewust, onafhankelijk en kunnen goed voor zichzelf zorgen. Dat zijn toch juist goede eigenschappen.

Ja, maar het kan ook (te) intimiderend zijn. Mijn ervaring is dat mannen nogal eens afgeschrikt worden door een werkelijk zelfstandige vrouw. Of het trekt juist mensen aan om de verkeerde redenen. Omdat je 'spannend' bent, of een verovering of gewoon een wandelende zak geld.

Dat ligt dan inderdaad aan het type mannen. Mannen die dat intimiderend vinden en dus traditioneel het haantje willen zijn zou ik sowieso niet willen. Toen ik opmerkte tegen mijn man (we zijn dus aan het scheiden) dat het maar goed is dat ik ook altijd fulltime ben blijven werken en financieel onafhankelijk en zelfstandig ben zei hij "als dat niet was hadden we elkaar nooit gevonden en had ik nooit voor je gekozen, afhankelijke vrouwen vind ik niks". Dus het kan ook andersom.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:56

Jeddah schreef:
Gimme_Joy schreef:

Ik heb dat ook niet, moet er ook niet aan denken om elke dag iemand om mij heen te hebben, in mijn bed te hebben. En dan heb je zulke mensen die zeggen ja dat komt wel als je de ware ontmoet. Nee haha, nooit. Ik wil dat echt absoluut niet. Krijg de kriebels van mensen die altijd maar aan hun vent willen plakken en hem al missen als die 1 dag weg is. :')

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:01

Herkenbaar Ianthe! Heel de dag SMSen en zo ook niks voor mij!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:12

Ja. Ik dacht dus ook niks voor mij. We appen heel veel... En ik ga dus vanmiddag mog even bij hem langs. Maar vind ook zeker dat we allebei onze eigen dingen moeten blijven doen hoor. Ik hoef echt niet 24/7 aan hem geplakt te zitten. :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:16

Wauw, dit topic gaat echt te hard :')
Ik ga dan ook niet alles bijlezen, wel weer proberen te volgen hahah

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:18

Het was hier alleen toch een single topic haha ;)

Ik zal nooit veranderen, wil ik ook niet. Ik heb behoefte aan veel eigen ruimte. Mijn vorige vriend wilde ook samenwonen, nah doe maar niet haha.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:22

Ik zou ook echt niet met iemand in 1 kamer kunnen slapen voor een lange periode. Bij elk menselijk geluid wordt ik wakker en lig daarna uren wakker :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:26

Whale schreef:
Ik zou ook echt niet met iemand in 1 kamer kunnen slapen voor een lange periode. Bij elk menselijk geluid wordt ik wakker en lig daarna uren wakker :=

Maar wen je daar uiteindelijk niet aan? Mijn ex was vrachtwagenchauffeur en moest echt op de meest onmogelijke tijden eruit. Op den duur werk ik echter nog zelden wakker van zijn wekker. Dan werd ik wakker van mijn wekker en was hij al weg, niets van meegekregen :+

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:30

Whale schreef:

Mijn honden slapen in bed met me en dat vind ik al zat! LOL!

Ik zou een LAT relatie wel trekken, maar wel indien ik niet elke dag contact hoef te maken :D

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:39

Ik vond 3 weken opgescheept zitten met een snurkende moeder op vakantie wel lang genoeg :+

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:40

Jeddah schreef:
Whale schreef:

Mijn honden slapen in bed met me en dat vind ik al zat! LOL!

Ik zou een LAT relatie wel trekken, maar wel indien ik niet elke dag contact hoef te maken :D

Dit ja haha, maar dat is blijkbaar erg bijzonder als je zo denkt. Mijn honden kunnen prima ergens anders slapen, daar ligt het niet aan. IK wil gewoon niet elke dag met iemand in 1 bed slapen of elke dag iemand om mij heen hebben.

Ik ben dan ook echt niet gezellig, 1 dag is al genoeg. Daarna ga ik chago worden. Ook met vriendinnen trouwens hoor, daar moet ik ook geen week mee op vakantie gaan. :')

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:45

Ianthe schreef:
Ik ben dan ook echt niet gezellig, 1 dag is al genoeg. Daarna ga ik chago worden. Ook met vriendinnen trouwens hoor, daar moet ik ook geen week mee op vakantie gaan. :')

Vriendinnen kan ik dan wel weer hebben, want om de een of andere reden heb ik met hun het gevoel dat ik mijn eigen ding kan doen in en rondom huis zonder schuld gevoel? Raar maar waar. Tis echt anders.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 14:57

Ik slaap ook redelijk vaak in een bed met mn zusje. En dat was in het begin ook drama, maar nu draai ik me om en ben ik weg.

Slaap overigens wel met oordoppen := . Maar ook thuis hoor. Dat is echt een stomme gewenning overgehouden van mijn studietijd in Amerika (sliep in zo'n dorm met een roommate). Daar huppelden ze snachts om 4 uur over de gang enzo. :')
Laatst bijgewerkt door Gimme_Joy op 01-08-19 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:03

Ik snurk zelf als een oude zeeman, dus heb meer medelijden met de anderen.