Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Gimme_Joy schreef:toch is het raar wat verliefdheid met je doet... Ik vond het vroeger altijd onzin als mensen zeiden:"ik ga een week weg, kam ik hem een week niet zieeeen!" Ennu ik zelf wegga en ik Daan afgelopen dinsdag voor het laatst gezien heb, zit ik allerlei constructies te bedenken om hem toch vanavond nog even een zoen te gaan geven... Alhoewel dat compleet idioot is, omdat ik op een pre-kamp bbq zit. Maar wel in de buurt waar hij woont. Dus ja...
Bagheera_206 schreef:anjali schreef:Ik heb anders al talloze jonge meisjes\vrouwen gezien die hun paard wegdeden zogauw ze verkering kregen.En dan maakt die kerel het uit en hebben ze niets meer....
Daarom gaat paard ook zeker niet weg en verwacht ik ook niet van haar.
Jeddah schreef:Gimme_Joy schreef:toch is het raar wat verliefdheid met je doet... Ik vond het vroeger altijd onzin als mensen zeiden:"ik ga een week weg, kam ik hem een week niet zieeeen!" Ennu ik zelf wegga en ik Daan afgelopen dinsdag voor het laatst gezien heb, zit ik allerlei constructies te bedenken om hem toch vanavond nog even een zoen te gaan geven... Alhoewel dat compleet idioot is, omdat ik op een pre-kamp bbq zit. Maar wel in de buurt waar hij woont. Dus ja...
En dat heb ik dus niet he? Nooit gehad? Ik vind het super dat anderen dat hebben enzo, maar in alle eerlijkheid, snap ik het dus echt ook niet?
Soms weet ik niet of ik gewoon "nuchter" ben, of dat er inderdaad een draadje net even iets anders loopt in mijn hoofd
Gimme_Joy schreef:Ik had serieus tot een maand terug precies hetzelfde. Echt, ik kotste het uit
anjali schreef:@Bagheera,toen ik dit las dacht ik,o dat is een lesbische vrouw,die hebben meer begrip voor de paardenliefde van hun vriendin. Toen keek ik op je profiel (leuke foto's!) en ontdekte daar dat je een man bent,een van de weinige op Bokt. Grappig!Ik denk niet dat je lang single blijft,tenzij dat je dat zelf zou willen.
Waar je mee omgaat raak je mee besmet zeggen we dan maar... 
Jeddah schreef:Gimme_Joy schreef:toch is het raar wat verliefdheid met je doet... Ik vond het vroeger altijd onzin als mensen zeiden:"ik ga een week weg, kam ik hem een week niet zieeeen!" Ennu ik zelf wegga en ik Daan afgelopen dinsdag voor het laatst gezien heb, zit ik allerlei constructies te bedenken om hem toch vanavond nog even een zoen te gaan geven... Alhoewel dat compleet idioot is, omdat ik op een pre-kamp bbq zit. Maar wel in de buurt waar hij woont. Dus ja...
En dat heb ik dus niet he? Nooit gehad? Ik vind het super dat anderen dat hebben enzo, maar in alle eerlijkheid, snap ik het dus echt ook niet?
Soms weet ik niet of ik gewoon "nuchter" ben, of dat er inderdaad een draadje net even iets anders loopt in mijn hoofd
Gimme_Joy schreef:Jouw profiel is ook al moeilijk vaak bekeken![]()
Hahah ja Jeddah, ik zag mezelf niet als een romanticus of iemand die helemaal voor iemans anders kon gaan. Nu zit ik hier gefrustreerd op de bank omdat ik hem zo graag nog een keer wil zien/zoenen voordat ik wegga. Zit te twijfelen om hem een appje te sturen om te vragen of hij even langskomt vanavond zodat we als een stel pubers op de hoek van de straat kunnen gaan staan tongen.
Bizar.
Roodvos schreef:Bloodymary schreef:De meeste singles zijn heel zelfbewust, onafhankelijk en kunnen goed voor zichzelf zorgen. Dat zijn toch juist goede eigenschappen.
Ja, maar het kan ook (te) intimiderend zijn. Mijn ervaring is dat mannen nogal eens afgeschrikt worden door een werkelijk zelfstandige vrouw. Of het trekt juist mensen aan om de verkeerde redenen. Omdat je 'spannend' bent, of een verovering of gewoon een wandelende zak geld.

Whale schreef:Ik zou ook echt niet met iemand in 1 kamer kunnen slapen voor een lange periode. Bij elk menselijk geluid wordt ik wakker en lig daarna uren wakker
Whale schreef:Ik zou ook echt niet met iemand in 1 kamer kunnen slapen voor een lange periode. Bij elk menselijk geluid wordt ik wakker en lig daarna uren wakker
Jeddah schreef:Whale schreef:Ik zou ook echt niet met iemand in 1 kamer kunnen slapen voor een lange periode. Bij elk menselijk geluid wordt ik wakker en lig daarna uren wakker
Mijn honden slapen in bed met me en dat vind ik al zat! LOL!
Ik zou een LAT relatie wel trekken, maar wel indien ik niet elke dag contact hoef te maken
Ianthe schreef:Ik ben dan ook echt niet gezellig, 1 dag is al genoeg. Daarna ga ik chago worden. Ook met vriendinnen trouwens hoor, daar moet ik ook geen week mee op vakantie gaan.
. Maar ook thuis hoor. Dat is echt een stomme gewenning overgehouden van mijn studietijd in Amerika (sliep in zo'n dorm met een roommate). Daar huppelden ze snachts om 4 uur over de gang enzo.