Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielleeee_ schreef:Misschien dat TS wel alle berichten leest, maar momenteel gewoon even niet wil reageren. En dat recht heeft ze. Maar dan kan ze nog wel steun (indien nodig) halen uit de berichtjes, hoop ikTS, als jij en je man je rot voelen nu, dan wil ik jullie veel sterkte en moed wensen. Uiteindelijk komt alles altijd goed! En als jullie juist heel opgelucht zijn nu, dan hoop ik dat jullie dat even goed mogen vieren!
Shiloh schreef:Onali schreef:In plaats van steeds het topic onnodig omhoog te schoppen wacht gewoon aub geduldig af.
En wie ben jij om te bepalen dat een hart onder de riem steken onnodig omhoog schoppen is.
Shiloh schreef:Onali schreef:In plaats van steeds het topic onnodig omhoog te schoppen wacht gewoon aub geduldig af.
En wie ben jij om te bepalen dat een hart onder de riem steken onnodig omhoog schoppen is.
DeMolenhoek schreef:Ik vind het een heftige update. Zeker als alles kan bewezen en weerlegt worden vraag ik mij echt af wat deze vrouw bezielt en/of ze geen professionele hulp nodig heeft.
Dit is natuurlijk heel positief voor jou man. Ik hoop dat hij snel weer aan het werk kan.
DeMolenhoek schreef:Het verleden van misbruik heldert voor mij wel wat op. Ik heb dit van heel dicht meegemaakt bij een familielid. Ze kunnen een goedbedoelde hand op de schouder helemaal verkeerd opvatten en het verhaal verder aanvullen, waarbij ze het verzonnen verhaal ook echt geloven. De hand op de schouder wordt dan nog net niet de kleren van haar lijf rukken. In hun ogen is dat dan ook echt gebeurd. Ik hoop dat zowel jullie als zij snel rust vinden.
Vjestagirl schreef:Wat gaan jullie hier goed mee om. Ik vind het echt bewonderenswaardig.
Ik zou wel nog even nadenken over die aangifte tot smaad. Als ze er binnen het bedrijf niet meer over mag praten betekent het wel dat ze buiten het bedrijf gif kan strooien. Het zou zuur zijn als ze over 10 jaar een eventuele nieuwe werkgever van je man opbelt om te zeggen "weet je wat hij in 2019 gedaan heeft? En hij heeft me zelfs gedwongen te tekenen dat ik er niet meer over praat!"