Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 10:07

Dat ik mega veel te doen heb voor school, auditiestress, stagestress, dit moet leren, dat moet leren blabla. Het is mijn gedroomde opleiding maar af- en toe word ik er ook zo ontiegelijk moe van. -O-

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 10:52

Mensen die zeggen dat ze 'eerste klas' hebben gevlogen met TUI... Zelfs het beste van TUI (de deluxe klasse) komt nog niet in de buurt van een internationale business class vlucht, laat staan een first class vlucht...

Zit verder wel lekker hoor die deluxe klasse. Maar het klopt gewoon niet :7

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 10:53

Levitate schreef:
Mensen die zeggen dat ze 'eerste klas' hebben gevlogen met TUI... Zelfs het beste van TUI (de deluxe klasse) komt nog niet in de buurt van een internationale business class vlucht, laat staan een first class vlucht...

Zit verder wel lekker hoor die deluxe klasse. Maar het klopt gewoon niet :7

Ah joh, die mensen moeten hun eigenwaarde halen uit vertellen dat ze business class hebben gevlogen. Vind het eerder sneu dan iets om je aan te ergeren hahaha

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 12:11

Ik erger me aan mensen die niet met hun poten van andermans dingen af kunnen blijven.
Vannacht is de voorkap van onze auto helemaal bekrast geworden, gvdddd..
We hebben een lease auto en ons eigen risico is €300.
Erg leuk zo dat je zoveel geld kunt gaan betalen omdat iemand anders zich niet kan gedragen _-:( _-:( _-:(

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 12:28

Dat ik droomde dat mijn moeder mij riep en het leek zo echt ;(
Bleek gewoon een slaapverlamming te zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 13:18

Mensen met een tongpiercing, die altijd met een uitgestoken tong op een foto staan.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 13:23

Dat manlief loopt te mauwen dat ik eens een keer een filmpje met geluid op m’n telefoon aan het kijken ben, terwijl hij dat zo vaak doet. Waarbij het bij mij technisch gezien gewoon niet mogelijk is een koptelefoon te koppelen (gezien de beschikbare hardware in huis) en hij gewoon te lam is er een koptelefoon aan te hangen of het geluid te dempen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 13:24

Aan die banketstaaf die zijn hond tegen mijn stoffen bench liet pissen op de hondenschool.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 13:27

nicole_floor schreef:
Mensen met een tongpiercing, die altijd met een uitgestoken tong op een foto staan.

Je moet toch showen what you got. Anders zit ie er voor niks :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:26

Aan dat ik moest huilen op mijn werk. Niet eens omdat mijn collega gemeen was (hij is wel behoorlijk bot en niet bepaald vriendelijk, maar niet gemeen), maar door gewoon een net wat te botte opmerking. Na mijn kleine breakdown over mijn examens een paar dagen terug voel ik me een wrak. Alsof ik ongesteld ben :'), ik moet steeds huilen en voel me paniekerig. (Ik kon me gelukkig verstoppen in de wc, hij merkte het volgens mij niet := )

Dit jaar was gewoon ontzettend vervelend en ik heb mezelf zovaak verteld "na de examens kan je eindelijk uitrusten. Na de examens mag je verdrietig zijn en loslaten", dat nu het in de buurt kom ik het gevoel heb dat ik overloop. *haalt diep adem* nog even volhouden!

Ik erger me ook aan dat ik zo graag mijn moeder haar cadeautje wilde geven vandaag, maar op het laatste moment durfde ze niet meer. (Tattoo). Ik snap het wel hoor, maar toch, ik vind cadeaus geven zo leuk!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:29

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik moest huilen op mijn werk. Niet eens omdat mijn collega gemeen was (hij is wel behoorlijk bot en niet bepaald vriendelijk, maar niet gemeen), maar door gewoon een net wat te botte opmerking. Na mijn kleine breakdown over mijn examens een paar dagen terug voel ik me een wrak. Alsof ik ongesteld ben :'), ik moet steeds huilen en voel me paniekerig. (Ik kon me gelukkig verstoppen in de wc, hij merkte het volgens mij niet := )

Dit jaar was gewoon ontzettend vervelend en ik heb mezelf zovaak verteld "na de examens kan je eindelijk uitrusten. Na de examens mag je verdrietig zijn en loslaten", dat nu het in de buurt kom ik het gevoel heb dat ik overloop. *haalt diep adem* nog even volhouden!

Ik erger me ook aan dat ik zo graag mijn moeder haar cadeautje wilde geven vandaag, maar op het laatste moment durfde ze niet meer. (Tattoo). Ik snap het wel hoor, maar toch, ik vind cadeaus geven zo leuk!

:(:) een dooddoener wellicht, maar het komt echt wel goed.

Misschien een ander cadeautje bedenken / geven aan je moeder?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:36

Lestrange01; Misschien moet je moeder nog even moed verzamelen? Wist ze al langer dat je haar een tattoo wilde geven? Het idee alleen al is onwijs cool, dat ze uiteindelijk zelf niet durfde kun je niemand kwalijk nemen (:

Ik erger me aan het feit dat ik zo'n interne strijd heb over school :') Doe mijn droomopleiding maar die vraagt ook zoveel tijd, energie en constant presteren dat ik er momenteel gewoon even he-le-maal klaar mee ben. Ben een paar dagen ziek geweest en kan geen seconde rust vinden om even uit te zieken en te ontspannen omdat ik alleen maar bezig ben met wat ik allemaal nog moet doen en leren voor presentaties en audities en de hele zooi. Wil nu gewoon zomervakantie :evaw: :evaw: :evaw:

Edit: Zie nu pas dat ik letterlijk hetzelfde bericht eerder op de dag al had geplaatst, blijkbaar zit het me hoog :') :') :') :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:41

Castilja schreef:
Lestrange01; Misschien moet je moeder nog even moed verzamelen? Wist ze al langer dat je haar een tattoo wilde geven? Het idee alleen al is onwijs cool, dat ze uiteindelijk zelf niet durfde kun je niemand kwalijk nemen (:

Ik erger me aan het feit dat ik zo'n interne strijd heb over school :') Doe mijn droomopleiding maar die vraagt ook zoveel tijd, energie en constant presteren dat ik er momenteel gewoon even he-le-maal klaar mee ben. Ben een paar dagen ziek geweest en kan geen seconde rust vinden om even uit te zieken en te ontspannen omdat ik alleen maar bezig ben met wat ik allemaal nog moet doen en leren voor presentaties en audities en de hele zooi. Wil nu gewoon zomervakantie :evaw: :evaw: :evaw:

Ja ze wist het wel en wilde het ook graag, maar ze vindt zichzelf zo oud voor een tattoo. Ik ga niet opgeven, dan maar een andere keer :+

Ineke2 schreef:
Lestrange01 schreef:

:(:) een dooddoener wellicht, maar het komt echt wel goed.

Misschien een ander cadeautje bedenken / geven aan je moeder?

Dankjewel, ik weet dat het goed komt daar houd ik me heel stevig aan vast :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:30

Al een paar dagen zelfs. Dat de blauwe balk van de Facebook app wit is geworden en dat het blauw van het logo lichter van kleur is geworden. Het klopt gewoon niet!

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:33

Dorus schreef:
Al een paar dagen zelfs. Dat de blauwe balk van de Facebook app wit is geworden en dat het blauw van het logo lichter van kleur is geworden. Het klopt gewoon niet!

Ja! Het irriteert mij ook ontzettend. Het klopt gewoon niet meer -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:38

Sowieso erger ik mij regelmatig aan “ updates”
Ook van voedsel “ verbeterde smaak oid” *not*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:41

Dat mijn vriend vrijdag contact had opgenomen met de broer en een kameraad van zijn beste vriend ivm het huis van zijn beste vriend te versieren voor zijn 30ste verjaardag. Niets meer gehoord tot nu. Of hij nu per direct nog wou gaan helpen. En uiteraard vertrekt die nog ook :n Terwijl hij een gezellige avond aan mij had beloofd.

Hij heeft wel 20 x sorry gezegd maar toch :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:05

Mijzelf |o even onder de bank opruimen en voor ik het weet de hele kamer opnieuw ingedeeld :O

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:37

De hetero-agenda :+
So what, ik ben hetero en ik wil ook graag leiden bij een dans. Ik wil ook graag mijn vriend kunnen "dippen", ik wil ab-so-luut proberen om hem al lachend en gierend als een prinses te dragen. Is dat dan zo raar? Als ik zeg dat ik helemaal niets heb aan al dat onnozele "gentleman" gedoe van deuren openen, beschermen tegen wind en modder (ja, echt), vrouwen met een handje uit auto's helpen,... dan is dat toch gewoon mijn zaak. Wilt niet zeggen dat ik geen romantisch bot in mijn lijf heb, het wilt gewoon zeggen dat ik die ouderwetse regeltjes en gedragingen liever een pijnlijke dood zie sterven +:)+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 22:20

Aan iemand die vroeg wat ik studeerde, waarop ik antwoord gaf en toen kreeg ik als reactie: oh dus je bent slimmer dan je eruit ziet. Wauw, bedankt? :') -O-

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 23:05

Dat als iemand op vakantie gaat de auto niet voor eigen huis neerzet maar lekker voor 3weken voor een ander z’n huis plaatst!
En dat zijn altijd dezelfde mensen die het hardst zeiken over het aantal auto’s in de straat en dat ze nooit hun auto voor de deur kunnen zetten, maar zelf wel een huishouden hebben met 3!! Auto’s!! En die alle 3 voor hun deur willen hebben. >;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-19 23:06

Zooi in mijn oog van het boren voor de gordijnen -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 23:10

Dat ik probeer rustig te doen en omdat ik de schakelaar aan deed van mijn oplaadding mijn printer aan ging :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 23:27

Die huisgenoot he. Met die hersenpudding he... Prinses op de erwt. De deur moet zacht dicht, tuin mannen moeten rekening met haar houden, alles en iedereen moet weten dat ze iets heeft. Maar ze kan wel logees ontvangen op zondag avond, en dan om elf gaan lopen blèren dat ze nog wel mihoen heeft... Ga slapen ofzo!
Ik heb de keukendeur al subtiel dicht gedaan, maar ik hoor ze er nog doorheen |o

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 23:34

Steeph schreef:
Die huisgenoot he. Met die hersenpudding he... Prinses op de erwt. De deur moet zacht dicht, tuin mannen moeten rekening met haar houden, alles en iedereen moet weten dat ze iets heeft. Maar ze kan wel logees ontvangen op zondag avond, en dan om elf gaan lopen blèren dat ze nog wel mihoen heeft... Ga slapen ofzo!
Ik heb de keukendeur al subtiel dicht gedaan, maar ik hoor ze er nog doorheen |o

Heb je het er al met haar over gehad? :)