Dat ene genante moment...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gerlindie

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 06:11

Niet per se genant, maar het leverde af en toe wel ongemakkelijke situaties op;

Ik had een aantal jaar terug samen met mijn vader een grote hoekpaal van het weiland uit de grond gehaald. Echter zijn wij allebei een beetje lomp, en kwam ik het weiland uit met twee rechte snedes in mijn arm exact op mijn pols.

De dagen daarna is door verbazingwekkend veel mensen gevraagd of het goed ging met me :+
Tsja, de plekken zaten ook wel op een typische locatie voor automutilatie :o

Maar goed, alleen maar goed dat iedereen zich er zorgen over maakte, alleen als je bij leraren achter moet blijven na de les om er over te praten, is het toch wat ongemakkelijk af en toe

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 07:49

Toen ik klein was had ik nogal eens last van slaapwandelen. En heb dus een keer - je raad m al - in een kamer vol visite mn pyamabroek naar beneden getrokken om vervolgens op de plantenbak te gaan zitten plassen.
Gelukkig kon ik me daar niet al te veel van herinneren.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 07:52

Na al jullie gênante verhalen te lezen kan ik bijna niet anders dan er ook eentje van mij te plaatsen.

2 jaar geleden ongeveer ging ik zonder zadel op mijn toenmalig paard rijden. Met een net iets te laag opstapje en enkele halsbrekende toeren er toch opgeraakt. Eventjes in de piste rondgehobbeld en ben toen naar huis gereden. Onderweg bedacht ik me dat ik nog boodschappen moest doen. Dus een tussenstop gemaakt in de Lidl. Was rustig boodschappen aan't doen toen er plots een mevrouw naar me toe kwam. Ik dacht nog: die moet zeker wat vragen. Nee hoor, kwam ze met de mededeling dat ik uit mijn broek gescheurd was, en niet zo een klein beetje ook. Stond ik midden in de Lidl met mijn billen bloot (wel een onderbroek aan natuurlijk ;). Gelukkig had ik een trui aan die ik er min of meer voor kon binden. Snel naar de kassa gegaan, waar gelukkig geen andere klanten stonden en naar huis gereden. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte. Maar achteraf er wel eens goed mee gelachen natuurlijk. Vroeg me toen natuurlijk wel af wie er toen nog allemaal van mijn edel achterste heeft meegenoten zonder me iets te komen zeggen.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 13:21

Heeeeeerlijk topic dit! Kan ik echt intens van genieten *terug naar meeleessteen*

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 15:40

Jaren terug met werken.
Ik werkte met verstandelijk beperkte kinderen en was 1 op 1 met een client aan het wandelen.
Laag niveau, dus zijn woorden waren meer klanken.
Jongen van 15 jaar en van buiten zag je niks aan hem, totdat hij begon te "praten"
Hij was verzot op schommels en begon dan ook helemaal te glunderen als hij die ergens zag.
Liep ik door het dorp met hem aan de hand. ziet hij in een tuin een schommel.
Roept hij heel enthousiast stralend van oor tot oor "Tietuh" uhm ja R, das een speeltuin ( die tuin )

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-19 15:58

Evelyne79 schreef:
Jaren terug met werken.
Ik werkte met verstandelijk beperkte kinderen en was 1 op 1 met een client aan het wandelen.
Laag niveau, dus zijn woorden waren meer klanken.
Jongen van 15 jaar en van buiten zag je niks aan hem, totdat hij begon te "praten"
Hij was verzot op schommels en begon dan ook helemaal te glunderen als hij die ergens zag.
Liep ik door het dorp met hem aan de hand. ziet hij in een tuin een schommel.
Roept hij heel enthousiast stralend van oor tot oor "Tietuh" uhm ja R, das een speeltuin ( die tuin )

:') doet me denken aan heel wat situaties die ik heb meegemaakt in de zorg.

7 uur sochtends met mijn favoriete collega, we zitten op de groep te wachten tot de 1e wakker wordt. Kat wandelt lekker rond door het huis en we zien een vogeltje op de kattenbak zitten. Kat maalt er niet naar, vogel bleef ook zitten toen we aan het bureau ernaast gingen zitten, dus wij hadden echt zoiets van ja ha-ha nachtdienst, erg grappig :roll:.
Komt er een cliënt aanlopen in zijn... Onderbroek? aan. Het was nog wat schemerig dus we konden er niet veel van maken zo op dat moment, dus we draaien ons naar elkaar om zo van, huuh? Waarop die nepvogel ineens een echte vogel blijkt en in paniek opvliegt :'). Laat mijn collega nou hysterisch zijn voor vogels, dus die rende gillend weg, ik schrok me helemaal lam en omdat we met autisten werkten (volwassenen met een nivo van 2 tot 5 jaar) en er net 1 binnen kwam lopen ging mijn aandacht natuurlijk gelijk naar hem, je weet gewoon niet hoe ze op zo'n hysterisch moment reageren. Zie ik zijn piemel uit zijn onderbroek hangen >;) maar de onderbroek zat wel netjes om zijn buik en tussen zijn benen door, maw: het leek alsof er een scheur in de onderbroek zat. Dus ik schiet in de lach, gewoon om de complete hilariteit van het moment. Denken dat een vogel nep is, ding blijft stom zitten en besluit om het meest slechte moment op te vliegen en mijn collega in blinde paniek gillend het huis door te laten rennen, terwijl een client met een gescheurde onderbroek met zijn piel eruit hangend de kamer binnen komt lopen :'). Dus ik loop naar de client to, hysterisch van het lachen en stuur hem terug naar zijn kamer om van onderbroek te wisselen terwijl mijn collega nog rondrent door de huiskamer. Draait mijn client zich om _O- blijkt hij een sportBH van 1 van de andere clienten aan te hebben getrokken als zijnde een onderbroek _O- zijn billen pasten perfect in de cupmaat van betreffende cliente en het nekgedeelte liep dus van voor boven zijn piel tot achter boven zijn bilnaad. Ik stortte toen echt in van het lachen en heb zeker een minuut of 2 op de grond liggen rollen van het lachen :o . Absoluut niet professioneel, maar soms is een situatie zo hysterisch dat je niet anders kan :').

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 16:10

Oh Xyris, ik zou ook helemaal niet meer bijkomen _O-

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 17:08

/\/\ we maken inderdaad genoeg situaties mee waar je eigenlijk je gezicht in de plooi moet zien te houden maar dat het je erg moeilijk wordt gemaakt om dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb me al vaak genoeg maar wat weggedraaid om het een beetje te verbergen.

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 20:46

Evelyne79 schreef:
:') doet me denken aan heel wat situaties die ik heb meegemaakt in de zorg.

7 uur sochtends met mijn favoriete collega, we zitten op de groep te wachten tot de 1e wakker wordt. Kat wandelt lekker rond door het huis en we zien een vogeltje op de kattenbak zitten. Kat maalt er niet naar, vogel bleef ook zitten toen we aan het bureau ernaast gingen zitten, dus wij hadden echt zoiets van ja ha-ha nachtdienst, erg grappig :roll:.
Komt er een cliënt aanlopen in zijn... Onderbroek? aan. Het was nog wat schemerig dus we konden er niet veel van maken zo op dat moment, dus we draaien ons naar elkaar om zo van, huuh? Waarop die nepvogel ineens een echte vogel blijkt en in paniek opvliegt :'). Laat mijn collega nou hysterisch zijn voor vogels, dus die rende gillend weg, ik schrok me helemaal lam en omdat we met autisten werkten (volwassenen met een nivo van 2 tot 5 jaar) en er net 1 binnen kwam lopen ging mijn aandacht natuurlijk gelijk naar hem, je weet gewoon niet hoe ze op zo'n hysterisch moment reageren. Zie ik zijn piemel uit zijn onderbroek hangen >;) maar de onderbroek zat wel netjes om zijn buik en tussen zijn benen door, maw: het leek alsof er een scheur in de onderbroek zat. Dus ik schiet in de lach, gewoon om de complete hilariteit van het moment. Denken dat een vogel nep is, ding blijft stom zitten en besluit om het meest slechte moment op te vliegen en mijn collega in blinde paniek gillend het huis door te laten rennen, terwijl een client met een gescheurde onderbroek met zijn piel eruit hangend de kamer binnen komt lopen :'). Dus ik loop naar de client to, hysterisch van het lachen en stuur hem terug naar zijn kamer om van onderbroek te wisselen terwijl mijn collega nog rondrent door de huiskamer. Draait mijn client zich om _O- blijkt hij een sportBH van 1 van de andere clienten aan te hebben getrokken als zijnde een onderbroek _O- zijn billen pasten perfect in de cupmaat van betreffende cliente en het nekgedeelte liep dus van voor boven zijn piel tot achter boven zijn bilnaad. Ik stortte toen echt in van het lachen en heb zeker een minuut of 2 op de grond liggen rollen van het lachen :o . Absoluut niet professioneel, maar soms is een situatie zo hysterisch dat je niet anders kan :')

Sorry maar you made my day :')
Je kan mij oprapen :evaw:

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 21:09

Oeps, van de week weer een momentje gehad

Was met een klein meisje bezig om haar klaar te maken voor haar pony rijles. Zeg ik, dat grote broer wel de pony kan vasthouden en dat zij het halster kan opruimen.....BEN GEEN JONGEN....

ter verdediging; kort kapsel (echt kort), tuinbroek aan en redelijk zware stem (voor een meisje dan) en nogal.... jongensachtig in haar bewegingen...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 21:11

:= Oeps.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 21:20

_O-
Ik word ook vaak aangezien als jongen hoor, heb een redelijk zware stem, brede schouders en draag alleen broeken... maargoed als ik om me heen kijk denk ik dat het ook scheelt dat ik mn gezicht niet zo heb geverft dat je het er van af ziet vallen als ze niezen, die meisjes.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 21:27

jumpyhorse schreef:
_O-
Ik word ook vaak aangezien als jongen hoor, heb een redelijk zware stem, brede schouders en draag alleen broeken... maargoed als ik om me heen kijk denk ik dat het ook scheelt dat ik mn gezicht niet zo heb geverft dat je het er van af ziet vallen als ze niezen, die meisjes.

Misschien dat met een T-shirt aan je minder reacties krijgt. Alleen een broek is zo bloot! :n

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 21:31

MarlindeRooz schreef:
jumpyhorse schreef:
_O-

Misschien dat met een T-shirt aan je minder reacties krijgt. Alleen een broek is zo bloot! :n
:') JA IK DRAAG OOK EEN TSHIRT JA

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 22:20

Ik bedenk me ook net een gênant moment.
Ik liep stage in het ziekenhuis bij verpleegkundigen. Ik had op een gegeven moment een avonddienst, dus ik had salade meegenomen als avondeten. De dressing moest er nog overheen, dus ik wilde dat bakje openmaken, maar blijkbaar had die iets gelekt waardoor die glad was van de olie. Het resultaat, toen ik het dekseltje van het bakje kreeg (die best vast zat) glipte het bakje uit mijn hand en kwam de dressing vol over mijn kleren heen. Je weet wel, zo'n wit verplegerspak en laat die dressing nou net wat gelig van kleur zijn. Tuurlijk kan jezelf voor je kop slaan met alle andere verpleegkundigen on je heen, maar mijn begeleider, die ik dus het meeste zag, was gelukkig op dat moment niet in de koffieruimte. Dus ik snel naar beneden lopen om me om te kleden, kom ik mijn begeleider alsnog tegen. Die vroeg ook "wat is er met jou gebeurd?!". Het leek alsof iemand vol over me heen had gepist...
Gelukkig was het verder wel stil op de afdeling omdat het avond was, maar ik schaamde me dood

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 22:23

Haha, Xyris, je zou me op kunnen vegen ter plekke. _O-

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 07:35

Bowo schreef:
Ik bedenk me ook net een gênant moment.
Ik liep stage in het ziekenhuis bij verpleegkundigen. Ik had op een gegeven moment een avonddienst, dus ik had salade meegenomen als avondeten. De dressing moest er nog overheen, dus ik wilde dat bakje openmaken, maar blijkbaar had die iets gelekt waardoor die glad was van de olie. Het resultaat, toen ik het dekseltje van het bakje kreeg (die best vast zat) glipte het bakje uit mijn hand en kwam de dressing vol over mijn kleren heen. Je weet wel, zo'n wit verplegerspak en laat die dressing nou net wat gelig van kleur zijn. Tuurlijk kan jezelf voor je kop slaan met alle andere verpleegkundigen on je heen, maar mijn begeleider, die ik dus het meeste zag, was gelukkig op dat moment niet in de koffieruimte. Dus ik snel naar beneden lopen om me om te kleden, kom ik mijn begeleider alsnog tegen. Die vroeg ook "wat is er met jou gebeurd?!". Het leek alsof iemand vol over me heen had gepist...
Gelukkig was het verder wel stil op de afdeling omdat het avond was, maar ik schaamde me dood

:')
Deze komt mij bekend voor. Ik heb op stage bij een levensmiddelenbedrijf gewerkt met kleurstoffen. Mijn begeleider sprak altijd vol lof over mijn voorganger die altijd zo netjes werkte en bijna nooit iets op de handen kreeg. Laat ik nu net heel onhandig zijn :Y)
Nu was ik heel trots op mijzelf, want ik had bijna nooit vlekken. Maar toen zat ik niet op te letten en ging ik een flesje met rode kleur schudden terwijl de dop er niet op zat. Het zat over de werkbank, de vloer, mijn witte labjas, overal. Komt uitgerekend mijn begeleider binnen :')
Ik zag er uit alsof ik een moord gepleegd had

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 23:34

Kom op jongens, blunderen jullie niet meer? ;)
Ik had laatst vrij gladde schoenen aan en het had geregend, dus toen ik met een been uit de trein stapte gleed die gelijk weg. Zat ik in een soort spagaat, met een been nog in de trein en de andere op het perron

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 23:38

Ik kletterde vol van de trap af tot halverwege terwijl er een professional onderaan ook aan naar boven liep. Schaamde me toch wel een klein beetje

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 00:13

Werd sochtends wakker, had me een beetje verslapen, en kon mijn pantykousen niet vinden, dus dan maar zonder.

Stond ik op een gegeven moment bij het koffie apparaat en zegt een collega ineens : IEHL WAT HEB JIJ NOU AAN JE BEEN HANGEN?!

...

Pantykousen gevonden.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 10:20

Vroeger weleens wasknijpers nog op je vest gelukkig geen panty's.

Ik ging laatst vol onderuit tussen de stroomdraad door buigen.. been kwam tegen onderste draad heerlijk in de modder

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 10:29

Ik heb ooit mijn scooter in de prak gereden. Had de motor nog lopen, moest een bultje op en dacht, ga er naast lopen en dan geef ik ietsjes gas, je raad het al, hij ging op her achterwiel en maakte zelf een Wheelie en vol tegen een schutting aan.. ik vloog ook de lucht door.. maar mijn mooie Viva city scooter lag volledig in puin

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 15:31

Een gênant moment. Ik stel nooit vragen over mogelijke zwangerschappen, om juist dat soort momenten te voorkomen, maar bij deze dame wist het ik het zeker, die stond bijna op knappen. Ik zo: wanneer ga je met verlof? Hoezo met verlof? Met zwangerschapsverlof? Ik ben niet zwanger, ik heb nog nooit zo iemand ongelukkig zien kijken. En het ergste voor mij, de afspraak begon net en moest ik nog een uur uitzitten :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 22:45

Ik had echt zó door de grond kunnen zakken dan :') de reden dat ik dat nooit durf te vragen haha. _O-

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 00:02

Ik had het andersom, diegene leek zwanger maar ik dacht doeeiii ik vraag niks... Dus na 'n tijdje in het gesprek vertelde ze iets over de baby en toen zei ik gefeliciteerd.. Toen zei ze: wou je zeggen dat je niet kon zien dat ik zwanger was, je dacht toch zeker niet dat ik gewoon dik ben geworden!
Het is ook nooit goed #)