Laulitz schreef:SassyMoon schreef:Ik las hier over stasher bags, siliconen bewaarzakjes. Ze lijken me reuze handig, maar wel prijzig. Ik zag op bol.com bij een beoordeling van andere (goedkopere) siliconen bewaarzakjes, dat ze moeilijk schoon te maken zijn ook in de vaatwasser en ook moeilijk droog te krijgen zijn. Dat herken ik wel van andere siliconen of plastic artikelen die je in de vaatwasser doet. Iemand zelf ervaringen met de stasher bags? Zijn die goed schoon en droog te krijgen? Ik denk dat kwaliteit van ook wel een rol kan spelen.
Ik heb er eentjeWij hebben nu nog geen afwasser, dus hij wordt met de hand afgewassen, dan over bv een glas gezet en een nachtje laten drogen. Eigenlijk nog geen problemen mee gehad. Ik wil zeker mijn collectie hierin nog uitbreiden. Ik heb momenteel het kleinste formaat, misschien dat het met de grotere wel lastig is maar mij lijkt even met de theedoek erdoor en het is droog? Ik gebruik de mijne nu meestal voor mn worstenbroodje mee te nemen naar het werk, even 30 seconden in de microgolf (want dat gaat ook gewoon
) en hij is warm. Diepvries heb ik er nog niet mee gedaan omdat ik er maar eentje heb en ik het liever wat vaker gebruik.
Heb je een linkje voor die op bol.com?
Ik zag die goedkopere hier: https://www.bol.com/nl/p/siliconen-vers ... d0QAvD_BwE