Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Donkey366 schreef:Hij gaat altijd zitten op de wc. gooit zijn spullen netjes in de wasmand. 1 paar schoenen waar ik regelmatig over struikelde.. maar sinds hij die naar z’n hoofd gegooid heeft gekregen zet hij ze netjes in het rek.
haha, ik bedoelde het deksel eigenlijk, de bril is netjes naar beneden, maar het deksel laat die altijd openstaan, waardoor de honden en katten uit de wc gaan drinken, en dat wil ik niet ivm wc reiniger enzo).
pimmetje222 schreef:Ik ben bijna 40 jaar ouder dan Donkey en ik vind het ook nogal uit de tijd om op te merken dat huishouden vrouwenwerk is...
Mijn man die nog een beetje ouder is helpt mij altijd al fijn mee. Hoe veel werk hij verzet in huis merk ik nu wel omdat hij al een week op bed ligt met griep.
WIJ stofzuigen bijna dagelijks beneden vanwege een sterk verharende hond en drie katten in huis. Boven alleen logeerkamers dus daar alleen als er bezoek komt. 1x per week de vloeren met de stoomreiniger. Stoffen ca 1x per week. Badkamer 1x per twee weken. Toilet 2x per week. Ramen als het matglas wordt. Keuken elke dag een doekje over de aanrecht en het kooktoestel en ca 1x per maand tegeltjes en kastjes etc afnemen. Tja en dat alles samen net hoe het uitkomt.