Eef_Bam schreef:ierusju schreef:Ik heb er 1 van mijn vader. Hij heeft mijn moeder voor haar verjaardag een kruk gegeven, want ze zit toch? Maar het is een houten kruk die net zo hoog als onze salon tafel is, dus daar kun je niet aanzitten, maar weer te laag om aan de gewone tafel mee te zitten. En hij zit ook gewoon niet comfortabel. We gebruiken het nu als een bijzettafel.
Maar mijn moeder heeft ook nooit gezegd dat ze zoiets zou willen hebben. Mijn vader heeft het gezien en gedacht; oh ze zit, ze zal vast wel een houten kruk willen.
Dus je vader krijgt voor kerst een ingepakte wc-rol? Hij gaat ook naar de wc toch
.
Mmm, maar die man deed tenminste nog wat.
Hij dacht oprecht iets leuks te geven. Kan ik van enkele verhalen hier niet zeggen.
Oké ik was ook ondankbaar met mijn fleece deken. Maar daar heb ik weer iemand heel blij mee gemaakt.
? Hij gaat ook naar de wc toch
.
droger ook al eens.
Ben echt niet ondankbaar maar teleurstellend is het wel...
ik had gehoopt op hele leuke cadeautjes. lp's van mijn favoriete band, spullen voor mijn paard etc. overigens hadden mijn ouders wel al gezegd dat we omdat wij naar bonaire zouden gaan in februari niet veel van kerst moesten verwachten. (maar waarom vroeg mijn moeder dan lp's door te sturen die ik zou willen hebben?) kerst avond kwam, ik pakte vrolijk mijn cadeautjes uit. een snorkel set, een handdoek en waterschoenen. natuurlijk geweldig coor in bonaire, maar wel een beetje telleurgesteld.
de verbazing van iedereen en de lol die hij had daarover. Natuurlijk was al gauw de clou duidelijk.
wat zat er in? Een vuilnisbak
wel een dure, luxe en van goede kwaliteit, en we waren op dat moment bezig met de bouw van ons huis dus ik snap de gedachte er wel achter, we hadden er toch een nodig... maar toch... een vuilnisbak... voor mijn verjaardag... nee op dat moment was ik er niet erg blij mee

Dus super benieuwd... De doos bleek uiteindelijk nog geen 1/4de gevuld met als inhoud... hondenkoekjes en paardensnoepjes
maar wel graag het juiste praktische en niet: “Ja, je wou een ronde emmer, maar zie hier deze vierkante houten doos: mooi he?”
Vond ik nogal banketstaaf voor mijn ouders, die altijd best moeite doen tijdens hun vakantie om leuke dingen voor iedereen te kopen