Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonfight schreef:Cayenne schreef:Pfoe, wat doen ze moeilijk zeg! Als ze het niet kunnen onderbouwen gaan zij echt wel aan het kortste eind trekken tijdens een rechtszaak. Maar het is aan jullie of jullie het zover willen laten komen?
Laat ik het zo zeggen, het gaat wel om een substantieel stuk grond en we laten ons niet intimideren.
Dit moet ook gewoon uitgezocht worden, als wij of de buren ooit gaan verhuizen is dit namelijk ook een probleem.
Ineke2 schreef:Poeh wat een drama zo... maar ook ik zou het er niet bij laten, omdat jullie zo te lezen heel sterk staan met de feiten en onderbouwing erbij. Dat de buren beweren dat het kadaster fout zit is uiteraard een lachtertje voor de rechter. Zelfs ik moest daar hardop om lachen toen ik dat zojuist las
Merexa schreef:Dit is toch te gek voor woorden.![]()
Jullie staan heel sterk. Gewoon voor de rechter slepen als ik jou was, hun het hek weg laten halen en dan zelf iets op de juiste grens zetten. Want als er ooit (hopelijk wel in dit geval) nieuwe buren komen en het allemaal nog zo staat worden ze eigenlijk 'opgelicht' als de buren jouw stuk er bij rekenen. Wat zou dit ook bij mij jeuken zeg.. Vraag mij echt af wat je rechten zijn als je het hek plat laat buldozeren, want het staat tenslotte op jouw grond.