En da's nog zacht uitgedrukt
Ik wilde even zeggen dat ik je onwijs sterk vindt. Ik heb echt respect voor je hoe je hiermee omgaat
Heel veel sterkte en kracht toegewenst vandaag!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloempje13 schreef:Thanks allemaal!
Gesprek is achter de rug, ging gelukkig wel goed, veel (voor nu) uit de lucht kunnen halen iig. En wat afspraken gemaakt. Dus vooralsnog wel een goed gevoel bij deze route, maar wat jij noemt GreaseMonkey gebeurt hier ook vaak, dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen...
Maar wel blij met dit eerste gesprek in ieder geval.

Dat is dus vrijwel onmogelijk haha. Maar goed, ik hoop voor je dat ie zsm de deur uit gaat. Ik vind ook dat je daar wel eens korte metten mag maken hoor, doorpakken. Is ff zwaar, maar geeft op termijn zoveel meer rust. Avalanche81 schreef:Hij moet eens goed bij zichzelf te rade gaan waarom mensen daar een mening over hebben...... is ie nou helemaal van de pot gerukt?
dus daar moest wat aan gedaan worden. Nou niet dus.
Dat kan natuurlijk niet... Uiteindelijk zullen ze het wellicht doen, maar dan van mening zijnde dat zij dat zelf hebben aangedragen. Laat het in het geval van de kinderen maar vooral zijn idee zijn wat hij anders gaat doen, want alleen dan zal hij het goede doen. Als je een narcist gaat opleggen dat ie moet veranderen, dan wrijf je hem enkel tegen de haren in.
wat een loser.
Dan ineens jouw idee als zijn idee presenteren 

werkt geweldig