Nooit meer een voet van een jongen van 18 jaar afweren met mijn hand.
Hand scheurde in tweeen
Het deed nog niet eens zo zeer , maar om die jongen te pesten stelde ik me flink aan, behoorlijk wat omstanders en toen moest ik mijn hand laten zien.
Hand omhoog en hij spleet mooi in 2en, iedereen in paniek en ik heel nuchter, zal mijn moeder maar gaan bellen, was 14 jaar oud.
Geen hond op zijn flank aaien die drachtig is en met zijn bek op gezichtshoogte staat.
Ik stond buiten, hond binnen en buurmeisje zei; aai maar!
Hond hapte vol in mijn gezicht, was 7 jaar maar je ziet het nog steeds.
Geen zeis slijpen met een wetsteen als je linkshandig bent en ook nog staat te kletsen.
Zeisde bijna mijn rechterwijsvinger er af.
Was een enkeltje duits ziekenhuis, paar hechtingen en een zere bil voor een week door de tetanus injectie.
Niet meer zwanger worden, na 3 keizersnedes is het wel mooi, of eigenlijk niet meer zo mooi ,geweest.
Geen last van gehad hoor.
Tijdens een fotoshoot denken dat je nog wel even op de blote rug van je paard kunt gaan zitten, paard werd al een tijd niet meer gereden, schrok van het geklungel om er op te komen dus springt opzij voor ik er op kom en ik plof ongelukkig in het zand.
Gebroken kuitbeen , duurde een half jaar eer het genezen was.
Luisteren naar een huisarts

terwijl je zelf het gevoel hebt dat het niet goed gaat met je zoon.
Jongen was 18 jaar, bleek geen buikgriep(volgens huisarts) maar zware darminfectie te hebben.
Toen hij na 1.5 week het ziekenhuis ingedragen werd, kon hij gelijk naar de intensive care, darm sprong, stoma operatie, door naar Leuven, in totaal 6 x op de intensive care gelegen en na 9 weken weer spoedoperatie.
Jongen woog nog 34 kilo, 1.80 lang
Chirurg had niet gedacht dat hij het zou redden maar hij heeft het gered en inmiddels zijn leven weer opgepakt.