Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Nayomie schreef:Martine_R schreef:Ik vind dat Paiq maar apart.. Ik wil gewoon zien hoe iemand eruit ziet hahah..
Dat ja, want ik ben vrij breed in karakters etc etc, dus volgens zo'n ding zou ik met iedereen kunnen matchen
Yvankaxx schreef:Wauw als het aan mij ligt dan komt er geen date met de Griekse jongen.. hij zegt dat hij super gevoelig is, bang is gekwetst te worden, snel emotioneel en daten vind ie gewoon moeilijk. Hij wil wel samen op stap, maar niet ergens een drankje doen want eng.
Ehm..
Ik heb geen zin in moeilijk
DanielleB schreef:Yvankaxx schreef:Wauw als het aan mij ligt dan komt er geen date met de Griekse jongen.. hij zegt dat hij super gevoelig is, bang is gekwetst te worden, snel emotioneel en daten vind ie gewoon moeilijk. Hij wil wel samen op stap, maar niet ergens een drankje doen want eng.
Ehm..
Ik heb geen zin in moeilijk
Nee dat is niks voor jou Jij moet kunnen zeggen waar het op staat en leuk met iedereen praten etc... NEXT
Inney schreef:Ik heb dat ook wel eens andersom. Dan heb in ze geliked en denk ik later meh.. toch niet helemaal mijn type. Of gewoon geen zin of tijd en dan vergeet ik ze een beetje.