Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelyfiefy schreef:Gewoon een berichtje sturen met dat zijn telefoon nummer het niet doet.
Hij heeft je geaccepteerd op fb, als hij niks wilde van je dan had hij dat ook zeker niet gedaan
Neverland schreef:lovelyfiefy schreef:Gewoon een berichtje sturen met dat zijn telefoon nummer het niet doet.
Hij heeft je geaccepteerd op fb, als hij niks wilde van je dan had hij dat ook zeker niet gedaan
Al niet meer nodig! Hij heeft me zelf al wat gestuurd op Facebook. Hij vroeg waar zijn appje bleef.En nu heeft hij mij het juiste gegeven en zijn we aan het kletsen op WhatsApp.
![]()
Jij veel pleZier op je date morgen!
lovelyfiefy schreef:Ik ga niet daten met het idee dat het een relatie wordt ofzo.
Ik ga daten om een gezellige tijd te hebben en wellicht er een vriendschap uit de halen
en wellicht meer.
Maar dat legt de lat misschien ook lager (de druk lager voor jezelf)
Dit wordt voor mij ook pas me 2e date sinds ik vrijgezel ben.. en dat is al bijna 2 jaar.
Ik heb er geen behoefte aan gehad en het is dat vriendinnen van mij begonnen over dat ik toch
wel een beetje actief mocht worden, dat ik dus maar happn en tinder gedownload heb.
En ik denk nu soms nog steeds, waarom doe ik dit.
Maar dan praat ik weer met een gezellig iemand en dan verwijder ik het toch maar weer niet,
Ik heb ook nog niet die vieze mensen gehad gelukkig.
Dan was het er waarschijnlijk al af geweest![]()
Misschien moet je gewoon even stoppen met daten?
En dus ook bijv. (als je ze gebruikt) de apps niet gebruiken.
Gewoon even hele andere dingen doen?
Neverland schreef:Ik heb denk ik 1 date in het hele jaar.Ik word nooit aangesproken. Er heeft toevallig 1 jongen mijn telefoonnummer gevraagd dit weekend. Was ook voor het eerst. Wist niet wat me overkwam.
![]()
Ik zou niet zo veel druk leggen op het daten. Voor mij is het gewoon om te kijken of het klikt.
Neverland schreef:Ik wist wel dat het te mooi was om waar te zijn. Hij stuurt me nu net een berichtje dat hij met een ander meisje in zn kop zat waarvan hij dacht dat het vanuit haar kant over was maar dat blijkt dus niet zo...Doet me toch meer dan ik dacht. Ik zal hem maar netjes bedanken voor zijn eerlijkheid.