Murosch schreef:Doet Decathlon ook mee? Ik zie hem niet in de lijst staan en eigenlijk heb ik daar iets van nodig..
Op de site staat bij ons is het altijd Black Friday
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PaysBas schreef:Beangstigend hoe het in de USA gaat.
Het is begonnen ....https://www.facebook.com/nu.nl/videos/1893567560671039/
Apart dat het alleen maar donkere mensen zijn zeg! En dan die ene brit
Geweldig.
_Lois_ schreef:Dilemma's...
Door die actie van Hypostore heb je 50,- korting op een Samshield cap (die standaard).
Zijn die caps uberhaupt ooit in de aanbieding?
! Nessie schreef:_Lois_ schreef:Dilemma's...
Door die actie van Hypostore heb je 50,- korting op een Samshield cap (die standaard).
Zijn die caps uberhaupt ooit in de aanbieding?
Ik heb die van mij toen met 25 procent korting gekocht bij Divoza, op een customized cap met Rose goud .
chaanttaall schreef:Ik heb al een aantal dingen gekocht bij Sans-online. Twijfel nog of ik nu een nieuwe laptop haal of even wacht tot de btw-vrije dagen bij MediaMarkt. Op dit moment krijg ik bij Coolblue 100 euro korting op de laptop die ik wil.. Weet iemand of alle producten altijd meedoen met de BTW-vrije dagen bij MediaMarkt?
Es_ther schreef:chaanttaall schreef:Ik heb al een aantal dingen gekocht bij Sans-online. Twijfel nog of ik nu een nieuwe laptop haal of even wacht tot de btw-vrije dagen bij MediaMarkt. Op dit moment krijg ik bij Coolblue 100 euro korting op de laptop die ik wil.. Weet iemand of alle producten altijd meedoen met de BTW-vrije dagen bij MediaMarkt?
Btw dagen bij media markt is oplichterij.
Prijzen gaan iets omhoog en i.p.v. 21% krijg je maar 5% korting.
Heb het vergeleken met wat producten rond oktober en de btw vrije dagen.