[FOTO] show je kerstboom

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37455
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:12

Afbeelding

Simpel gehouden dit jaar, boom een sliert lampjes (twijfel over een korte erbij, beide oude waren kapot deze heeft 100 lampjes maar vind het wat weinig.) verder drie vlinders, een set ballen met vogels en veel slingers. Wel ok voor dit jaar.
Laatst bijgewerkt door karuna op 07-12-17 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessica_1998

Berichten: 3406
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:15

Ik ben bezig met m'n kerstboom en kwam op het idee om paarse kerstballen te kopen, had een setje besteld, helemaal verliefd op de kleur van de foto, is ie binnen is het veel meer roze dan paars. Is er iemand die mooie paarse kerstballen heeft, en die wil deze waar deze gekocht zijn?

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:17

SavannahNx schreef:
Hahahah oh wat erg zijn die van jou! Die van mij kan zich aansluiten bij de jouwe denk ik. Die is ook zovan als niemand dit gaat eten, eet ik het wel hoor :Y)

Haha, die van ons eet echt alles (vandaar het volslanke postuur :') ) en als de ene het niet lust eet de andere het wel. Chocola ed mogen ze absoluut niet maar daar hebben ze dan ook geen trek in (alhoewel ze wel schaapachtig naar die chocokoekjes liggen te kijken.... :9)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:21

Carol_Beer schreef:
SavannahNx schreef:
Hahahah oh wat erg zijn die van jou! Die van mij kan zich aansluiten bij de jouwe denk ik. Die is ook zovan als niemand dit gaat eten, eet ik het wel hoor :Y)

Haha, die van ons eet echt alles (vandaar het volslanke postuur :') ) en als de ene het niet lust eet de andere het wel. Chocola ed mogen ze absoluut niet maar daar hebben ze dan ook geen trek in (alhoewel ze wel schaapachtig naar die chocokoekjes liggen te kijken.... :9)


Die van mij ook heerlijk volslank. Lust ook alles en als je niet oplet is het weg :') maar we moeten nu wel even on-topic blijven :)

ForeverQ

Berichten: 64
Geregistreerd: 01-08-17

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:46

Afbeelding

Mijn boompje , lichtjes zijn net blauw op foto maar zijn gewoon wit :)

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:50

Geen kerstboom, maar wel kermis in de tuin haha :+ ik vind het zelf vreselijk maar mn ouders... huilen jullie mee :')

Afbeelding

Yentaah

Berichten: 1140
Geregistreerd: 03-03-16

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 20:08

Hahahahahaha ik vind het geweldig! Wil je ouders ruilen? :P :P

Flits__

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 20:19

Mijn kerstboom staat inmiddels ook al bijna 2 week :D. Woon alleen en had zoiets van waarom niet, gezellig haha {:)

Het is een zwarte nepkerstboom. Met donkerblauw, wit en zilver kleurige ballen en slingers.

Afbeelding

Afbeelding


En mijn stolp met huisje :D. Het ‘sneeuw’ zit er nu wat netter in haha.

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37455
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 20:36

Leuk, ook dat stolpje. En ja waarom niet als je er zin in hebt, mijn boom staat meestal tot ergens in februari met alleen de lampjes aan. Die staan op tijdschakelaar. Altijd fijn thuiskomen.

Boompje op andere locatie. Nep klein twee lampsliertjes en eenslinger.

Afbeelding

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 11:39

Prachtige bomen komen er hier voorbij zeg! Wat leuk :)

De mijn staat ook eindelijk! Wilde dit jaar een beetje een 'lichte, luchtige en natuurlijke boom' ben eigenlijk best tevreden met het resultaat zelf <|-
Vind de boom zelf ook erg mooi! Al staat hij wel een beetje scheef

Afbeelding

Ik ben dus echt allemaal nieuwe kerstversiering gaan halen en dat terwijl ik vorig jaar ook allemaal versiering heb gekocht, voor onze eerste eigen boom... Ik wil graag kunnen afwisselen tussen 2 sets, jaar om jaar :Y)
Of 3 sets natuurlijk, dat moet ik volgend jaar even bekijken, want wil ook nog graag iets met rosé goud en brons O:)

GaitMonster

Berichten: 3181
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 15:35

Klein maar fijn! Misschien nog wat kleine andere dingetjes erbij maar ben er blij mee.

En wat komen hier mooie bomen langs zeg, wauw!

Afbeelding

horses_m

Berichten: 1661
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Bennekom

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 15:41

Onze boom :)

Afbeelding

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:41

horses_m schreef:
Onze boom :)

[ [url=m/esrAkx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zouden de opa en oma van mijn vriend echt geweldig vinden. Alles is oranje thuis bij hun, zelfs de muren := waar heb je ze vandaan?

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:34

Er komen mooie bomen langs zeg!! Wauw..

Die van ons staat ook eindelijk
Afbeelding

horses_m

Berichten: 1661
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 02:06

SavannahNx schreef:
horses_m schreef:
Onze boom :)

[ [url=m/esrAkx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zouden de opa en oma van mijn vriend echt geweldig vinden. Alles is oranje thuis bij hun, zelfs de muren := waar heb je ze vandaan?


Oeh alles oranje moet ik niet aan denken haha :') hier gelukkig alleen de boom :')
Ouders hebben deze denk 6 a 7 jaar geleden bij de intratuin gekocht :') ze houden niet zo van afwisseling :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:37

Ik vind het ook maar niks, maarja als oma wat voor kerst vraagt is het dan ook: “oranje spullen, oranje nagellak, oranje kaarsen...” enzovoorts. Jammer! Maar oranje is vast wel ergens te vinden denk ik :)

Jorinda

Berichten: 13474
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:43

Afbeelding
Ons iele nep kerstboompje haha! Volgend jaar maar op zoek haar een wat vollere nepperd, lijkt ieder jaar weer wat ieler te worden :') Desondanks toch weer blij met de 'inrichting'!

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:42

Gisteravond de boom bij mijn ouders opgezet! Mooie grote en volle boom uitgekozen waar zelfs nog een stukje van de top af moest ondanks het hoge plafond haha. Moet alleen nog wel een extra lichtsnoer halen voor bovenin want daar waren de lampjes op :p Hangt aardig veel in de boom maar met zo'n grote boom heb je toch snel nog lege plekken haha, vind hem wel weer erg mooi geworden :) De piek is op de foto niet echt te zien, die is van glas :')

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42088
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:52

Oh wat zonde ;(.

Meliaforever

Berichten: 12043
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:55

Afbeelding <|-

Fair
Berichten: 3570
Geregistreerd: 18-01-12

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:22

Aangezien mn vriend en ik beide fotograaf zijn hebbben wij onze statiefen op gezet. :+ Lichtje er omheen en klaar. :')

Wij zijn beide niet zo van een boom en kerstversiering. We hebben door het jaar heen eigenlijk altijd een lichtjesslinger.

Afbeelding

KarmaChansy

Berichten: 6932
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:49

SavannahNx schreef:
Ik vind het ook maar niks, maarja als oma wat voor kerst vraagt is het dan ook: “oranje spullen, oranje nagellak, oranje kaarsen...” enzovoorts. Jammer! Maar oranje is vast wel ergens te vinden denk ik :)


Check de Hornbach, hier in zweden verkopen ze orangje ballen misschien in NL ook wel?

IwanLuver
Berichten: 1893
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:08

Mooie bomen komen voorbij! En ookal de pakjes eronder! Gezellig!

Onze boom staat ook!!
Afbeelding

Het was vandaag ook echt weer om de kerstboom op te zetten! {:)

Morpheus81
Berichten: 573
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:24

Hier staat hij ook! Dit jaar groene ballen! De boom is 3 meter hoog en er zitten 1440 lampjes in...erg hè. Wij zijn echt Kerstverslaafd...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wij hebben elk jaar ook iets in de entree staan. Vorig jaar een pencil tree (hoge smalle boom) en dit jaar een guirlande langs de trap. In klassiek zilver! Helaas vind ik de foto's nooit echt recht doen....

Afbeelding

Afbeelding

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:39

Vind dat toch zo mooi hè, zo'n bomvolle boom