Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:57

Ok, dan doen de meeste het dus op dezelfde manier .. gelukkig .. haha. Moet nog even leren hoe het hoort :P

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:58

Frummels schreef:
Ik kijk per foto wat mij aanspreekt. Ben niet zo een "massa liker". :)

Same!

NienkeV1994

Ik like niet alles, maar wel veel. Like ook niet per se alles van een account: ik kijk gewoon wat er op mijn feed voorbij komt en of ik dat wel of niet een like waard vind, maar heel veel krijg je al bijna niet te zien op je feed door het algoritme.

Ik lees de meeste tekst wel, maar volg bijvoorbeeld ook een aantal Duitsers met mooie foto's. Mijn Duits is maar zozo, en als ik me erop concentreer kan ik het wel begrijpen maar daar heb ik dan weer vaak geen zin in

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 10:58

Selina schreef:
Valt ook wel op, zo'n aardbei pony :D

Ik heb gister m'n doel van 500 volgers gehaald, dus dat vond ik ook wel tof.

Sabine: Ik like niet alles. Like alleen als ik het tof vind en als het echt tof is, lees ik ook de tekst erbij en plaats ik een reactie.

Lezen jullie wel eens teksten bij de foto's? Ik dus niet vaak.

Alleen als de eerste zin mij pakt of ik kan zien dat het wel interessant is om te lezen. Ik doe iig zelf altijd wel moeite voor een goede tekst bij de foto.

Djilna

Ik lees vaak wel de teksten, maar als ik op het random foto's tabblad zit (dus van de niet volgenden) dan klik ik ze niet altijd open. En idd, te lange lappen tekst sla ik over, of het moet echt een speciaal onderwerp zijn.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:59

Gaaf Fair!

Ik kijk eigenlijk nooit bij de hashtags hoe ze het doen, dus ik keek net even. Bij bijna alle hashtags staan ze bij de populaire :wow: alleen dingen als 'animal' en 'cute' zijn wat hoog gegrepen.
Links in het midden:

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 11:00

[***] schreef:
Ok, dan doen de meeste het dus op dezelfde manier .. gelukkig .. haha. Moet nog even leren hoe het hoort :P

Haha gelukkig is er geen hoe het hoort. Iedereen doet het op zijn manier. Ik heb heel vaak mensen die echt al mijn foto’s liken. En sommige liken alleen mijn eerste drie en weer een ander maar een. Dus je moet vooral zelf kijken wat jij fijn vind

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:00

Er stond toch hier ergens een link met handige insta tips?? Heb nu 2x door gescrold en nog niet gevonden

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:02

Die heb ik volgens mij niet zin voorbij komen?
Wel een post over de tags en hoe het werkt zeg maar .. Maar niks met algemene tips denk ik.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:03

[***] schreef:
Wel een post over de tags en hoe het werkt zeg maar .. Maar niks met algemene tips denk ik.

Die bedoel ik ja!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:04

Ik like wat me aanspreekt, nu ben ik soms heel slecht in het controleren van mijn tijdlijn. Dan check ik meer hashtags etc.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:04

Maar als jullie op insta zitten he, struinen jullie zelf dan ook alle hashtags af? of verdwalen jullie op insta ook om van hashtag naar hashtag te gaan bijvoorbeeld?

zo iets al op facebook uitkomen bij de broer van je tante van je nicht die en neef heeft en getroud is met de een vriendin zegmaar xD

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:07

Ik doe dat wel eens als ik echt de tijd heb, laatste tijd niet echt. Vooral ook om inspiratie op te doen en inderdaad nieuwe accounts te ontdekken

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:07

Wisselt, waar ik zin in heb. Ik ga vaak tags af, mijn standaard feed of dus de randomfoto's op tabje 2 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:09

Gianti schreef:
[***] schreef:

Die bedoel ik ja!

Staat op pagina 5, de lange quote ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:09

Ik plaats van alles. Van foto's van m'n lievelingspaard tot vakantiefoto's tot kattenfoto's.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 11:11

Ladybird schreef:
Maar als jullie op insta zitten he, struinen jullie zelf dan ook alle hashtags af? of verdwalen jullie op insta ook om van hashtag naar hashtag te gaan bijvoorbeeld?

zo iets al op facebook uitkomen bij de broer van je tante van je nicht die en neef heeft en getroud is met de een vriendin zegmaar xD

Ik ga niet al mijn # af, ik struin wel eens door dat veld bij het vergrootglas. En heel soms # maar ik volg best veel mensen dus heb wel altijd wat te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:12

Gebruiken jullie altijd dezelfde tags (buiten dan een paar extra afhankelijk van de foto), ook als die er eigenlijk niet bij past? Of zetten jullie alles nieuw bij elke foto?

Ik bedoel daarmee: ik gebruik nu bv. #blindhorse en #newforestpony en #appaloosa maar als ze niet samen op de foto staan past dat daar dus niet altijd bij .. Haal je dan die er niet bijpassen eruit?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:17

Ik typ altijd passende hashtags. En doe de paarden tags zowel in Nederlands, Duits als Engels.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:19

Ik had een aantal vaste tags (stuk of 20) en dan inderdaad nog een paar die bij de foto paste. Ik ben me er nu echter wat meer in aan het verdiepen en wil verschillende hashtags gaan proberen en kijken of ik daar verschil ik merk. Ik probeer inderdaad ook Nederlands, Engels en Duits te gebruiken

Je kan niet zien via welke hashtag mensen bij je foto terecht komen toch?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 11:20

Ik typ alleen tags in die bij de foto passen. Ik sla mijn tags ook niet op ofz. Ik kijk altijd wel wat ik gebruik, maar kom meestal wel bij hetzelfde ongeveer uit.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:20

Ik las gister ergens dat je niet meer als 30 Hashtags kan hebben

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:21

Klopt inderdaad, dan haalt Instagram je hele beschrijving weg als je het wil plaatsen :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 11:21

Ladybird schreef:
Ik las gister ergens dat je niet meer als 30 Hashtags kan hebben

Ja dat heb ik gemerkt de laatste tijd echt heel vervelend. En in een reactie pakt hij het dan ook niet meer dus moet even wat creatiever gaan worden.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:24

Ik haal dat nooit :+ Dat is alleen met die copy paste hashtags.