Sowieso eenhoorn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Steef zei gister tegen mij: Vraag cards against the Humanity...
Euhm ja schat, het budget is 12.50...
Dat spel is 40 euro![]()
Overigens... Ik ben wel heel erg van de spelletjes (bord spelletjes) als je wil weten wat wij al hebben moet je even het bordspelletjes topic op snorren
M_D_H schreef:Steef zei gister tegen mij: Vraag cards against the Humanity...
Dat spel is 40 euro![]()
Overigens... Ik ben wel heel erg van de spelletjes (bord spelletjes) als je wil weten wat wij al hebben moet je even het bordspelletjes topic op snorren
Rena100 schreef:Ik snap nog niet helemaal hoe het werkt, heb me aangemeld bij Rebecca. Hoe gaat het nu verder, krijg je dan een naam voor wie je (ik) dan iets moet halen? En dan zoeken naar dingen die hij/zij leuk vindt? Vorig jaar getwijfeld om mee te doen, dit jaar maar eens proberen
Ik ben gek van make up en oorbellen vind ik ook leuk. Maar douchespul enz. niet echt.
IMAY1990 schreef:M_D_H schreef:Steef zei gister tegen mij: Vraag cards against the Humanity...
Dat spel is 40 euro![]()
Wat een creaties iemand wel zou kunnen doen is een eigen versie maken van card against humanity, het is in basis een open source spel. Als je op hun site kijkt kan je ook zoen dat ze de optie "Make your own deck for free" hebben...
https://cardsagainsthumanity.com/
(En ja, dit is een stille hint dat ik dat ook wel heel gaaf zou vinden)
Citaat:SSS beheer mededeling
Door overweldigende aanmeldingssnelheid is de lijst vol.
Eventueel aanmelden voor de reservelijst en eventuele afmelding kan tot 1 oktober. Daarna gaan we aan de slag met de lootjes... ik hoop dan ook de 3e week van oktober de lootjes verzonden te hebben