Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:In ieder geval fijn dat jullie samen geen huis hebben , dat scheelt een hoop zorgen en ellende.
Ik zou toch iets maken dat hij niet binnen kan, geen idee hoe hij reageert als hij merkt dat je niet meer het brave vrouwtje bent wat hij gewend is.
Ik vrees dat hij geen lievertje is als het niet gaat zoals hij wil.
Pas daar ook mee op bij die therapeut.
Ik vrees dat jij helemaal niet toekomt aan je zegje doen omdat hij daar gelijk tussen in gaat staan praten /schreeuwen en zo'n therapeut is dan vaak ook niet bij machte om goed in te kunnen grijpen.
Bedenk dat hij zijn zegje allang gedaan heeft en die peut zijn verhaal als leidraad neemt in jullie gesprek.
Ik vrees dat jij alleen maar meer vuil over je heen gestoord krijgt en je nog gebrokener terug komt
bruintje123 schreef:Daar ben ik dus ook bang voor spatter.
En dus ook het stukje als hij merkt jij niet het volgzame vrouwtje meer bent dat hij denkt.
Daarom ook sleutels inleveren.
En dan blijkbaar die hondendeur, daar wat op verzinnen.
KiVa schreef:Elk geval zit mijn vader en mijn grootmoeder hier dan ook in (zijn gedeeltelijke eigenaars) dus die gaan zeker niet toelaten dat hij na de scheiding nog binnen komt.
Goof schreef:KiVa schreef:Elk geval zit mijn vader en mijn grootmoeder hier dan ook in (zijn gedeeltelijke eigenaars) dus die gaan zeker niet toelaten dat hij na de scheiding nog binnen komt.
Waarom als ik vragen mag? Kijk, als hij zijn werk al niet naar behoren doet begrijp ik het, maar ik ga er even vanuit dat hij wel goed werkt. Waarom werk en privé niet gescheiden houden en hem gewoon zijn (goede) aandeel laten leveren in het bedrijf?
Goof schreef:KiVa schreef:Elk geval zit mijn vader en mijn grootmoeder hier dan ook in (zijn gedeeltelijke eigenaars) dus die gaan zeker niet toelaten dat hij na de scheiding nog binnen komt.
Waarom als ik vragen mag? Kijk, als hij zijn werk al niet naar behoren doet begrijp ik het, maar ik ga er even vanuit dat hij wel goed werkt. Waarom werk en privé niet gescheiden houden en hem gewoon zijn (goede) aandeel laten leveren in het bedrijf?
vibabu schreef:Ik weet niet of je de beschikking hebt over de administratie van het bedrijf maar die zou ik ook even in de gaten houden. Spookfacturen, rekeningnummers etc. Meer info waar je op moet letten wil ik je best geven via PB.