xLeoniee schreef:Ik zoek bananenchips! Die verkochten ze altijd bij de action en xenos maar kan het nu nergens meer vinden..
heb je hier een foto van?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:xLeoniee schreef:Ik zoek bananenchips! Die verkochten ze altijd bij de action en xenos maar kan het nu nergens meer vinden..
xLeoniee schreef:Ik zoek bananenchips! Die verkochten ze altijd bij de action en xenos maar kan het nu nergens meer vinden..
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bananenchips
Edit: de jumbo bij ons heeft t wel bij de verse nootjes enzo maar daar betaal je echt de hoofdprijs voor 100gr..
xLeoniee schreef:Shizzel schreef:Op de markt kan je die ook kopen!Ik haal ze altijd bij de Notenboer op de wekelijkse markt in de stad.
Thanks! Valt de prijs daar ook nog wat mee? Of betaal je daar ook de hoofdprijs voor een klein zakje?
MorganeR schreef:Ik vind de geur van japanse kersenbloesem echt heerlijk, kent een van jullie toevallig een lekker parfum die ernaar ruikt?
MorganeR schreef:Ik ben op zoek naar een zadelvormig zadelpad in maat full in de kleur zwart, zonder extra poespas van stiksels en boordjes en kleurtjes en mét extra lange zadellus (die je aan de singelstoten vastmaakt, niet waar de singel doorheen gaat).