Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mandy_89 schreef:Jeetje, heb niet alles gelezen hoor. Wat een reacties!
Er is ook nog niet over gesproken, had die avond hem wel goed de waarheid gezegd, dat als hij mij dit niet kan gunnen, hij egoïstisch bezig was, en mij ook vrij moest laten, want anders nam ik zelf die vrijheid wel..
Daarna hem er tot nu toe niet meer over gehoord..
Had nog een financieel plaatje neergezet wat ik er nou per maand aan uit gaf. (maandag gedaan) maar hij heeft het nog niet bekeken.
Lees wel wilde verhalen over hoe vaak ik ga en hoeveel hij mij moet missen haha.
Nou goed. Doordeweeks merkt ie dr dus niets van, in het weekend ga ik zoals het uitkomt. Die tijd op de zaterdag was maar een voorbeeld.
Morgen heb ik van 13.00/14.00 les en hij is toch aan het beunen, zondag ga ik sochtends (vind ie eigenlijk ook niet leuk, want dan ben ik al weg als die wakker wordt) en we gaan smiddags samen nog weg naar familie.

Suzanne F. schreef:Nagini: je moest eens weten hoe weinig er gecommuniceerd wordt in relaties. Ik ken zelfs mensen van bijna 60 (boerengezin) die niet praten. Negeren elkaar en het probleem dus eigenlijk. Wordt niet over gesproken. Alleen over koetjes en kalfjes maar als het probleem ter sprake komt dan lopen ze gewoon weg en zwijgen het daarna dood. Sommige mensen hebben nooit geleerd om te praten en hun gevoelens te uiten.
Ayasha schreef:En wellicht kom ik straks aan op weide en is mijn paard veranderd in pegasus... Kan ik beginnen zoeken naar een zadel met vleugel-vrijheid en het is zo al zo moeilijk om passende zadels te vinden voor die knol...
Je kan je niet baseren op dingen die je niet weet.
nuscaniels schreef:Mijn man zou ervoor tekenen als ik jouw tijden aan mijn paarden zou spenderen.
Met mijn werktijden, 4 paarden en op een doe het zelf stal staan ga ik doordeweeks vaak om 6.30 de deur uit om pas om 22.00 of later thuis te komen.
Zondag is vaste staldag, dan zit ik er gerust 7 uur.
Zo geregeld met stalgenoten dat ik 2x per week niet hoef, maar die dagen werk ik ook vaak tot een uur of 20.
Tuurlijk klaagt hij er wel eens over maar niet om dat hij mij te weinig ziet maar omdat hij vindt dat ik teveel van mezelf vraag. Terwijl ik juist mijn ontspanning na ruim 10 uur werken op stal heb. Daarvan kom ik meer tot rust dan van op de bank hangen.
Lastig dat hij zo reageert en niet duidelijk wil of kan zijn.
elibeest schreef:Dan zit je toch al in een hele scheve relatie ? of ben ik nou gek. Als je stiekem dingen moet gaan doen omdat de ander anders boos wordt?